English Version
English

جلسه خدمتگزاران نمایندگی عمان سامانی

جلسه خدمتگزاران نمایندگی عمان سامانی

جلسه خدمت گذاران کنگره ۶۰؛ نمایندگی عمان سامانی شهرکرد به استادی مرزبان محترم مسافر رسول، نگهبانی ایجنت محترم  مسافر شاهین و دبیری مسافر محسن با دستورجلسه "خدمت در کنگره 60 وتاثیر آن در یافتن خویشتن" یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان رسول هستم یک مسافر.

خدارا شاکر و سپاسگزارم که دراین جایگاه‌ قرار گرفتم، تاخدمت کنم.
دستور جلسه خدمت درکنگره وتاثیر آن درخویش است.
به نظرمن خدمت یعنی قبول یک مسولیت. که مسولیت به ما واگزار می‌شود. دریک زمان مشخص، بستگی به آن خدمتی دارد که ما باید انجام بدهیم، که از آن طرف که باید، قانون را انجام بدهیم. بدانیم فقط درکنگره خدمت کردن مخصوص کسانی ک شال دارند نیست، و آنهایی که در OT خدمت می‌کنند، یک موقع می‌بینید، با یک کلمه حرف به کسی زدن ممکن است آن را به بیراهه بکشانیم. و ممکن است آن را از روشنایی دورکردیم، و به کسی بگویم که کاری که می‌کنی درست نیست. که همان هم خدمت محسوب می‌شود.
وقتی درجایگاه خدمتی قرارمی‌گیریم. باید کسب اطلاع کنیم در این زمينه. باید از تجربه دیگران استفاده کنیم و آن خدمت را انجام دهیم.
درحیطه خدمت بايد مسولیت پذیر باشیم، اختیارات هم داشته باشیم، و دانسته های خود را از قوه به فعل تبدیل کنیم. در این شرایط حرف دیگران نباید مهم باشد. اگر با قانون پیش برویم، درنهایت می‌توانیم کار خود را انجام دهیم. همینطور که آقای مهندس روش درمان DST را پله پله کشف کرده. درخدمت کردن هم همینطور است نمی‌توانیم بگویم که امروز اینجا و یک روز دیگر جای بالاتری برویم. ما هم باید با تزکیه پالایش و از صافی ها عبور کنیم. که یکسری قانون و قوانین را بگزرانیم. تا به جایگاه بالاتری برسیم. باید همیشه در نظر داشته باشیم که، غرور، ما را نگیرد. من که الان درجایگاه مرزبانی هستم، نباید به کسی زور بگویم. و ما باید با قانون پیش برویم، و هرچی قانون گفت باید انجام دهیم. در مورد تاثیر آن درخویش باید با حس خوب، آن کار را انجام دهیم. و به همدیگر احترام بگزاریم. ما باید از نظر دیگران استفاده کنیم، و نظر خودمان راتحمیل نکنیم، نظر دیگران برای ما مهم باشد، از پس آن براییم. ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم، اگر یک بار لغزش کردیم و دو دل بودیم، که درآن حیطه خدمت، موفق نشویم. از حقه های نفس نباید غافل شویم، و غرور و منیت ما را بگیرد. جایگاه ها با هم فرقی ندارد، ما آمده ایم آموزش بگیریم در هر جایگاهی. به نظر من هرکس‌ که در هر جایگاه قرار میگیرد، خدمت خودش را به نحو احسنت انجام دهد. و فقط برای نمادین کردن نباشد.

نگارنده: مسافر سلمان لژیون چهارم
ویراستار: مسافر کیارش لژیون نوزدهم
تنظیم: مسافر سعید لژیون چهارم
ارسال: مسافر جعفر مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .