English Version
English

انتخاب مسیر اشتباه با تفکر غلط

انتخاب مسیر اشتباه با تفکر غلط

عنوان وادی دوم هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. در وادی اول آموختیم که با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد و بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود به همین دلیل است که بدون تفکر در زندگی راه را گم کرده‌ایم و مسیر خود را به سمت تاریکی سوق داده‌ایم.

ما برای اینکه مسیر زندگی خود را پیدا کنیم باید اول تفکر کنیم و در ادامه باید تلاش و کوشش نمائیم. در زندگی خود هر چقدر که فکر کنیم متوجه می‌شویم که هیچ انسانی جهت بیهودگی قدم به حیات ننموده است حتی اگر خود به هیچ فکر کند. اگر ما در طول زندگی خودمان تفکری غلط داشته باشیم همان باعث می‌شود که مسیر را اشتباه برویم و به طرف ضد ارزش‌ها حرکت کنیم و بعضی اوقات همین باعث از بین رفتن خودمان و دیگران می‌شود.

 من در این وادی آموختم که باید در زندگی امید داشته باشم؛ همان‌طور که آقای مهندس گفتند: بعد از هر تاریکی روشنایی و؛ پس از هر سیاهی سفیدی است. تأثیری که وادی دوم روی من گذاشته است این بود که من قبل از اینکه وارد کنگره شوم خیلی از خود ناامید و از بودن در این دنیا رنج می‌بردم و همیشه احساس پوچی می‌کردم؛ ولی با ورود به کنگره آموختم که هیچ انسانی بیهوده پا به این حیات نگذاشته است و باید قدردان لحظه به لحظه عمر خود باشم.

 با آموزش‌های نابی که از کنگره دریافت کردم مسیر درست زندگی خود را پیدا کردم و سعی دارم که از تاریکی به روشنایی برسم و برای رسیدن به روشنایی باید راه‌های خیلی سختی را پشت سر بگذارم. من در این وادی یاد گرفتم که باید با امید به زندگی، مسیر خود را ادامه دهم؛ چون با امید به زندگی اگر ادامه دهیم پیمودن راه برایمان خیلی آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود. ما باید بدانیم که در این دنیا تنها نیستیم؛ همان‌طور که قدرت مطلق ما را خلق کرده است، اگر در صراط مستقیم حرکت کنیم خداوند ما را یاری می‌کند.

این وظیفه ماست که تمام افکار و اندیشه غلط گذشته خود را کنار بگذاریم و با کوچک‌ترین جرقه‌ای به سوی نور و روشنایی حرکت کنیم و برترین و بزرگ‌ترین آموزشی که من از این وادی گرفتم این بود که من باید خودم را نگاه کنم و خودم را تغییر دهم تا اینکه بخواهم دیگران را تغییر دهم اگر من تغییر کنم دیگران هم تغییر خواهند کرد. در اینجا از راهنمای خوب خودم خانم فاطمه عزیزم تشکر و قدردانی می‌کنم.

نویسنده: همسفر رحیمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه از لژیون دوازدهم

ویراستار و ارسال مطلب: همسفر نازنین رهجوی راهنما همسفر راضیه از لژیون چهارم

مرزبان خبری: همسفر نرجس 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .