English Version
English

باکتری‌ها برای بدن ما مفید هستند

باکتری‌ها برای بدن ما مفید هستند

به نام قدرت مطلق الله

خلاصه سی‌دی صلح

از آن جایی که ما نسبت به بدن خودمان که همان شهر وجودی خودمان هست، آگاهی نداریم و نمی‌دانیم که این سیستم عظیم چگونه کار می‌کند، با لذت جویی از غذاها و کارها بدن خود را دچار مشکل می‌کنیم و باعث می‌شود که یک آشوب و جنگ بین اعضای بدن بوجود بیاید، که باعث بروز انواع بیمارها در بدن ما می‌شود و این سیستم هوشمند را دچار مشکل می‌کند. ما اگر بدانیم یک سلول مثل یک شهر عظیم می‌باشد و هر عضو در بدن انسان دارای چه عظمتی است بهتر خواهیم توانست در بدن خود تعادل ایجاد کنیم. بدن ما از سی و هشت هزار و دویست میلیارد سلول تشکیل شده است. ما از این سیستم  عظیم در انسان هیچ گونه اطلاعات و آگاهی نداریم و خیلی مواقع ظالمانه و جاهلانه با این جسم برخورد می‌کنیم.

تصور ما این است که انسان همین گوشت و استخوان است و به همین خاطر دست به یک سری کارهایی می‌زنیم که به جسم آسیب وارد می‌کنیم، مثلاً برای کم کردن وزن دست به پیکر تراشی می‌زنیم، یا بینی خود را عمل می‌کنیم، یا به لب‌های خودمان ژل تزریق می‌کنیم و با این کار باعث ایجاد عفونت‌هایی در بدن می‌شویم و چندین سال با انواع بیمارها دست و پنجه نرم می‌کنیم و شهر وجودی خودمان را دچار مشکل می‌کنیم و حس‌ها در بعضی اندام‌ها از بین می‌روند. این‌ها به خاطر این است که فقط صور آشکار را می‌بینیم و صور پنهان را اصلأ در نظر نمی‌گیریم.

مثلاً معده را در نظر بگیریم، ما فکر می‌کنیم که فقط غذا می‌خوریم ولی از اسیدهایی که برای هضم غذا در معده تولید می‌شود اطلاعی نداریم، جنس معده از گوشت است و با همین اسیدها از بین می‌رود و بدن باید خودش را بازسازی کند و ما اصلاً از آن خبر نداریم که میلیاردها سلول کار می‌کنند که بتوانیم زندگی روزمره خود را ادامه بدهیم و تا زمانی که ما سالم هستیم متوجه این قضیه نمی‌شویم، زمانی به این قضیه پی می‌بریم که صور پنهان بدن خودش را به صورت انواع غده‌ها و بیماری‌ها نشان می‌دهد. ما فقط غذا خوردن را بلد هستیم، اینکه چه مسیری را طی می‌کند اطلاع نداریم.

در بدن ما ۶۰ برابر سلول‌ها، باکتری وجود دارد، این باکتری‌ها برای بدن ما مفید هستند و باعث زنده بودن ما هستند که با مصرف کردن غذاهایی که نگهدارنده دارند ما این باکتری‌ها را از بین می‌بریم و ایجاد مشکل در بدن خود می‌کنیم. انسان برای شناخت خود نیاز به آگاهی ، دانایی، تزکیه و پالایش دارد و در تمام مسائل در کتاب آسمانی ما آشکار بیان شده است که با تزکیه و پالایش می‌توان به آرامش رسید و برای رسیدن به عمل سالم نباید ناسپاس باشیم، دروغ نگوییم و دیگران را دوست بداریم تا چشم ابلیس نابینا شود و عمل صالح و سالم انجام گیرد. برای اینکه جسم خود را راهبری کنیم باید، به غذایی که می‌خوریم اهمیت دهیم، خواب به موقع و با ورزش کردن هم می‌توان از یک جسم سالم و بدن خوب بهره‌مند شویم و وزن ایده‌آل داشته باشیم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .