English Version
English

صلح با تمام هستی

صلح با تمام هستی

در سی‌دی صلح جناب مهندس راجع‌به جسم ما صحبت می‌کنند که جسم انسان مانند یک کارخانه عظیم در جنب‌وجوش و تلاش است‌ و گاهی انسان با آن جاهلانه برخورد می‌کند و فکر می‌کند که جسم او فقط یک تکه گوشت و پوست و چربی است؛ درحالی‌که جسم ما دائماً در حال تلاش برای بقای خود است.

گاهی اوقات انسان‌ها دست به اعمال بسیار وحشتناکی مثل پیکرتراشی و از بین بردن چربی‌ها با استفاده از اعمال جراحی می‌زنند. در بدن ما ۳۸۲۰۰ میلیارد سلول وجود دارد که هر سلول خود مانند یک شهر است. دستکاری کردن اعضای بدن مساوی با از بین بردن سلول‌ها و مساوی با از بین بردن حس‌های آن بخش است.
ما در جسم خود صور آشکار و پنهان داریم و بعضی از قسمت‌ها برای ما ناشناخته است؛ چون ما روش درمان آن را نمی‌دانیم و علت به‌وجود آمدن آن را بلد نیستیم؛ به همین علت نمی‌توانیم بیماری‌ها را به درمان برسانیم. فقط می‌توانیم با داروها و آمپول‌ها بیماری‌ها را متوقف و در حال نگهدارنده نگه داریم.
ما در جسم خود شصت برابر سلول‌های بدن باکتری داریم. این باکتری‌ها باعث زنده ماندن سلول‌های ما می‌شوند. اگر این باکتری‌ها را از بین ببریم ظرف ۲۴ ساعت از بین می‌رویم؛ بنابراین باید یک سری از باکتری‌ها را حفظ کنیم و به محض اینکه بیمار شدیم با استفاده از آنتی بیوتیک و دارو آن‌ها را از بین نبریم.
در کنگره به لطف خدا کاهش وزن به خوبی انجام می‌شود، بدون اینکه پوست شل شود و جسم از تعادل خارج شود. انسان باید همواره مراقب متعادل بودن جسم و متناسب ماندن اندام خود باشد.
خیلی از افراد فکر می‌کنند پرخوری باعث چاقی است؛ در صورتی که چاقی به خاطر این است که غذا خوردن درست را بلد نیستیم. اگر انسان خود را بیابد نیازی به مسائل ماورایی مثل مدیتیشن و یوگا و انرژی درمانی ندارد. اولین قدم برای خودشناسی تزکیه و پالایش است. برای رسیدن به خداشناسی اول باید از خودشناسی عبور کرد و برای خودشناسی و تزکیه و پالایش کلام خداوند مرحله‌های زیادی را به ما نشان می‌دهد و فرامین الهی ما را به شناخت خود نزدیک می‌کند.
عمل صالح از صلح می‌آید. عمل صلح‌آمیز عملی است که در آرامش و آسایش و مهربانی انجام می‌شود. هر کسی در هر سطحی که از تزکیه و پالایش قرار گیرد در زندگی و خواب او و جهان فیزیکی و جهان ذهنی او اثر دارد؛ پس خواب هم یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که انسان باید به آن توجه داشته باشد.

تایپ: همسفر منیژه رهجوی راهنما همسفر فاطمه از لژیون دوازدهم
ویراستار و ارسال مطلب: همسفر عارفه رهجوی راهنما همسفر حلیمه از لژیون سوم
مرزبان خبری: همسفر نرجس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .