English Version
English

لژیون ویلیام وایت؛ تولد اولین سال رهایی از بند نیکوتین مسافر محمد

لژیون ویلیام وایت؛ تولد اولین سال رهایی از بند نیکوتین مسافر محمد

جلسه چهارم از دور دوم لژیون ویلیام وایت کنگره 60؛ نمایندگی امین قم پارک فدک، روزهای جمعه مورخ 96/11/27 با دستور جلسه "وظایف راهنما و رهجو" با استادی آقای احمد و نگهبانی حسن آقا و دبیری آقا یوسف رأس ساعت 8:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

رهجو کسی است که به دنبال راه است و راهنما نشان دهنده راه است . رهجو باید فقط به دنبال راه باشد تا به مقصد و هدف خود برسد. در کنگره60 تازه وارد زمانی که  رهجو شده و راهنما انتخاب می‌کند قطعاً خواستار درمان اعتیاد و سیگار است. مهم‌ترین خواسته رهجو باید رسیدن به تعادل باشد تا قوانین و علم  درست زندگی کردن  را یاد بگیرد. راهنما تمام علوم را در اختیار رهجو قرار می‌دهد و هیچ راهنمایی نیست که این علم را نداند و رهجو به نسبت خواسته ای که دارد می‌تواند از راهنما آموزش بگیرد و خدمتگزار باشد تا به علم درست زیستن دست پیدا کند و فقط آموزش به تنهایی موثر نیست  بلکه خدمت  کردن باعث می‌شود تا آموزش‌ها کاربردی شود.

رهجویانی که در کنگره60 خدمت کرده و آموزش می‌گیرند ، قطعاً علم کنگره، سخنان آقای مهندس، مطالب کتب  و مفاهیم سی دی‌ها و حرف راهنما را بهتر درک می‌کنند.  کسانی که فقط آموزش می‌بینند و خدمتی انجام نمی‌دهند، بهره زیادی  از علوم کنگره60 نمی‌برند. نه تنها علوم کنگره60 بلکه علومی که بیرون از کنگره60  وجود دارد را نیز به خوبی درک نمی‌کنند اما رهجویانی که د رکنارآموزش، خدمت  نیز می‌کنند، مطالب زیادی برای آن‌ها باز می‌شود و راه حل  مسائل و مشکلاتی که در زندگی وجود دارد را پیدا می‌کنند و از سد مشکلات عبور می‌کنند. فرصت بسیار استثنایی  برای رهجویان خواستار رسیدن به حال خوش و تعادل  در کنگره وجود دارد.

سخنان استاد در مورد تولد اولین سال رهایی از بند نیکوتین مسافر محمد رهجوی آقای پرویز:

من محمد را دوست دارم و قطعاً این ارتباط دو طرفه است. روز اولی که محمد به کنگره آمد فکر نمی‌کردم که ماندگار باشد و به درمان برسد. محمد آقا سفر OT را خیلی خوب به پایان رساند و هم سفر سیگار خود را و از همان روزهای اول مشخص بود که محمد کارهای خود را درست انجام می‌دهد. کسانی که کار خود را درست انجام می‌دهند، نوع رفتار، حرف زدن آن‌ها، برخورد و لباس پوشیدن آن‌ها  کاملاً متفاوت شده و در شرایط خوبی قرار می‌گیرند.نوع برخورد افراد با راهنمایان، مرزبانان و خدمتگزاران ، نشان دهنده این است که افراد از لحاظ جهان بینی در شرایط خوبی قرار دارند.

سخنان راهنمای محترم آقای پرویز در مورد اولین سال رهایی از بند نیکوتین مسافر محمد:

خدا را شکر می‌کنم  و  این تولد را به آقای مهندس و محمد آقا  و همه شما عزیزان تبریک  می‌گویم. محمد مصداق بارز دستور جلسه امروز است. محمد آقا یکی از رهجویان  گوش به فرمان و حرف گوش کن بود. اولین وظیفه رهجو، گوش به فرمان بودن است و اگر بخواهد به مقصد و هدف خود برسد باید فرمانبردار راهنما باشد.

اعلام سفر مسافر محمد:

آنتی ایکس: سیگار. روش درمان:DST با آدامس نیکوتین خوراکی. مدت سفر: 10 ماه و دو روز. ورزش: شنا و فوتسال. راهنما: آقای پرویز. رهایی: یک سال.

پیام مسافر محمد:

امیدوارم سفر اولی‌ها هر چه زودتر به فرموده آقای مهندس ، بعد از 2 الی 3 ماه  از شروع سفر خود ، سفر نیکوتین خود را شروع کنند.

سخنان مسافر محمد:

خدا را هزار بار شکر می‌کنم که در جمع شما عزیزان هستم. از راهنمای عزیزم آقای پرویز واقعاً تشکر می‌کنم که آموزش‌های خوب خود را به من انتقال دادند. از راهنمای عزیز احمد آقا نیز تشکر می‌کنم که امروز استادی جلسه را پذیرفتند. از خداوند منان می‌خواهم که تک تک سفر اولی‌ها به زودی زود از دام  اعتیاد و سیگار رها بشوند و برای آن‌ها جشن و تولد بگیریم. بزرگ‌ترین معضل امروز جامعه سیگار است.  به یاد دارم روزی در خانه 11 نخ  سیگار مصرف کردم چون آگاهی نداشتم. خدا ان‌شاءالله طول عمر باعزت به جناب مهندس و خانواده محترم ایشان و آقا امین عزیز بدهد.

 

تهیه و تنظیم: مسافر محمد
عکاس: مسافر احمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .