English Version
English

زندگی هدفمند

زندگی هدفمند

جلسه پنجم از دوره نهم سری جلسات کارگاه های آموزشی خصوصی نمایندگی شوشتر ویژه مسافران به استادی مسافر سالار و نگهبانی مسافر مهدی ، و دبیری مسافر رضا  با دستور جلسه  «  ظرفیت،مسئولیت،قبله گم کردن،نق زدن،حاشیه  » در روز سه شنبه 28 /فروردین/ 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان سالار هستم مسافر ابتدا از نگهبان محترم سپاسگزارم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.دستور جلسه امروز ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه است. اگر ما یک ظرف یک لیتری را در نظر بگیریم، قطعاً اگر بیش از حد و ظرفیتش در آن آب بریزیم آب لبریز می‌شود. ما انسان‌ها هم همین گونه هستیم اگر به ما بیش از حد ظرفیت‌مان مسئولیت بدهند قطعاً به آن ساختار آسیب وارد خواهیم کرد. من به عنوان یک سفر اولی وقتی که وارد کنگره شدم قطعاً حاکم بر جسم خود نبودم و با مصرف بیش از حد مواد مخدر به جسم و روان خود آسیب وارد کرده بودم.

پس برای ترمیم و بازسازی این جسم بایستی یک سری مسئولیت‌ها را قبول کنم تا به آرامی و با گذشت زمان ظرفیت لازم برای درمان جسم در من به وجود آید. پس از درمان ما نیاز داریم در کنگره خدمت‌های مختلف را تجربه کنیم. شاید دلیل اصلی اعتیاد و انحراف همه ما در همین قبله گم کردن باشد. ما سال‌ها مسیر را اشتباه رفتیم و تصور می‌کردیم که بهترین راه همان کوتاه‌ترین راه است .و وقتی به نتیجه‌ای نرسیدیم شروع کردیم به نق زدن و بهانه آوردن چون برای درمان و رهایی راه‌های زیادی را امتحان کرده بودیم و تصور می‌کردیم دیگر راهی وجود ندارد. اما پس از ورود به کنگره و پذیرش مسئولیت اعتیاد خودمان متوجه شدیم که امکان درمان هست و با بالا بردن ظرفیت خودمان آرام آرام در مسیر درمان گام برداشتیم و به دور از نق زدن و بهانه آوردن سفر کردیم. اکنون خدا را شکر اکثر ما به نتیجه لازم رسیده‌ایم امیدوارم در این هفته این دستور جلسه را با مشارکت بیشتر کاوش و کنکاش کنیم. از اینکه به صحبت‌های من توجه گردید، سپاسگزارم.
تایپ و ارسال: مسافرداریوش
گروه سایت نمایندگی شوشتر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .