English Version
English

مشارکت راهنمای محترم مسافر حسن

مشارکت راهنمای محترم مسافر حسن

دستور جلسه: ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)
"تغییرات در زندگی، با قبول مسئولیت‌ها رقم می‌خورد"
این دستور جلسه هم طبق روال تمامی دستور جلسات کنگره 60، موضوعی را برای تفکر کردن ما مطرح می‌کند که طبق وادی اول اگر برای انجام کار‌های‌مان تفکر نکنیم همه زندگی‌مان رو به نابودی می‌رود.
تغییرات در زندگی با قبول مسئولیت‌ها رقم می‌خورد، اگر مسئولیت‌هایمان را درست انجام بدهیم تغییرات مثبت در زندگی‌مان رخ می‌دهد و اگر در انجام مسئولیت‌هایمان کوتاهی کنیم باید منتظر تغییرات منفی باشیم.
هر انسان در هر جایگاهی که قرار دارد مسئولیتی به عهده دارد، مهمترین مسئولیت هر انسان محافظت از جسم و روان خودش است انسان مسئول میلیارد‌ها سلول است که در جسمش وجود دارد و در ادامه در طول زندگی و در مقاطع مختلف دارای مسئولیت‌های دیگری نیز خواهد شد؛ برای اینکه بتوانیم مسئولیت‌هایمان را درست انجام بدهیم باید ظرفیت خودمان را که همان دانایی است بالا ببریم.
اینکه من مصرف‌کننده شده‌ام نشان‌دهنده این است که ظرفیت، (دانایی) نداشتم؛ زمانی که به کنگره آمدم با زیاد شدن دانایی ( نسبت به خودم و تاثیرات مواد مخدر روی جسم ) توانستم مسئولیت‌های خودم را در قبال جسمم و روانم به درستی انجام بدهم، به همین خاطر اعتیادم درمان شد.
هر سفر اولی مسئول درمان خودش است و باید وظایف خودش را انجام بدهد تا تغییرات مثبت در تمامی سلول‌های بدنش بوجود بیاید و در ادامه سیستم بیوشیمی فرد دوباره شروع به کار کند؛ خوردن دارو به اندازه‌ای که راهنما برایش تجویز کرده و در ساعاتی که راهنما برایش تعیین کرده، اعلام سفر، مشارکت در جلسه عمومی و لژیون، حضور به موقع ( قبل از ساعت 17 ) در جلسه، خدمت کردن و نوشتن سی‌دی، این‌ها از مواردی است که یک سفر اولی نیاز دارد و باید انجام بدهد تا بتواند اختیار شهر‌ وجودیش را دوباره بدست بگیرد.
اگر شخصی در حین انجام این فرامین به هر دلیلی کوتاهی کند نشان دهنده این است که هدف خودش را که همان رهایی و درمان است را فراموش کرده است در واقع قبله خودش را دوباره گم کرده است.
این مشارکتِ عضو کوچکی از کنگره 60 است که با روش DST و اجرای قوانین و فرامین آن توانسته به درمان قطعی اعتیاد برسد.


"حسن شفیعی فروردین سال 1403 "

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .