English Version
English

مسئولیت‌پذیری و رشد فکری

مسئولیت‌پذیری و رشد فکری

خداوند را شاکرم یک بار دیگر این توفیق را پیدا کردم که در سایت خدمت‌گزار باشم؛ هر کس دارای ظرفیتی می‌باشد و ظرفیت انسان‌ها با هم متفاوت است. در سی دی ظرفیت و مسئولیت، جناب مهندس فرمودند: گیاهان وحیوانات هم دارای ظرفیتی هستند واین که میزان ظرفیت من چقدر است، بستگی به حال خوب و یا بد من دارد. مهم‌تر از همه چیز این است که من در کنگره چقدر آموزش گرفته‌ام و به دانش و درک رسیده‌ام؟

چگونه می‌توانم تشخیص بدهم که ظرفیت درون من چقدر است و از کنار ضد ارزش‌ها عبور کنم؟ یا چگونه می‌توانم پذیرش خودم را در برابر یک مصرف‌کننده حال خراب ثابت نگه دارم و تعادل خود را حفظ کنم تا با یک حال خوب بتوانم در کنار او زندگی کنم. درست است کمی سخت می‌باشد ولی با تمرین وتکرار می‌شود از این گذر گاه‌های سخت عبور کرد وظرفیت خود را بالا برد وقتی که من از ظرفیت بالایی برخوردار باشم می‌توانم انسان مسئولیت‌پذیری هم باشم و مسئولیت آن چیزی که به عهده من است را به خوبی آن را انجام بدهم.

مسئولیت‌پذیری یکی از خصوصیات فردی است که ما را به فردی موفق وقابل اعتماد تبدیل می‌کند و می‌توانیم از احساس خوبی برخوردار شویم. مسئولیت‌پذیری به رشد فکری ما نیز کمک می‌کند و می‌توانیم برای کار‌های دیگرمان هم تصمیمات خوبی بگیریم و در همه امورات زندگی موفق وپیروز باشیم.

نویسنده: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفرسپیده از لژیون (هشتم)

ویرایش: همسفر فرحناز رهجوی راهنما‌ی همسفر طاهره از لژیون (هفتم)

ویراستار وارسال: همسفر حانیه رهجوی راهنما همسفر هدی از لژیون (پانزدهم)

همسفران نمایندگی‌ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .