English Version
English

شرط رهایی از اضافه وزن حضور در لژیون جونز،

شرط رهایی از اضافه وزن حضور در لژیون جونز،

پنجمین جلسه از دوره ششم جلسات ویلیام وایت بوستان ولایت در تاریخ  ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ با استادی راهنمای محترم مسافر علی، نگهبانی مسافر ابراهیم، دبیری مسافر عبداله با دستور جلسه <<  تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ >> راس ساعت ۷ صبح آغاز به کار کرد.

سلام دوستان علی هستم مسافر سیگار، با احترام به دستور جلسه که تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ می‌باشد، من هم خدارا شاکر و سپاس گذار هستم که توانستم در این صبح زیبا در کارگاه آموزشی ویلیام وایت حضور پیدا کنم و آموزش بگیرم.
در رابطه با اضافه وزن من مشکل اضافه وزن نداشتم خداراشکر و تجربه زیادی ندارم، اما در رابطه با تغذیه ناسالم باید گفت طی چندین سال گذشته بیماری های روده و معده در جامعه ما بسیار شایع شده است به دلیل تغذیه ناسالم، استفاده از فست فود، رژیم ناسالم، و دوری از مواد غذایی و لبنیات ارگانیک باعث ایجاد اضافه وزن و کند شدن روال کاری انسان ها شده، اضافه وزن مشکل بسیار جدی در کل جهان است. که خداراشکر آقای مهندس برای اضافه وزن هم راه کار و روش صحیح کشف کردند که بسیار راحت و ساده است و شرط رهایی از اضافه وزن حضور در لژیون جونز، آموزش گرفتن از راهنمای جونز و ۳ وعده تغذیه سالم داشتن است. سه پارامتر اصلی لژیون جونز، غذای مناسب، میزان مناسب وساعت مناسب است . طبق سخنان اقای مهندس دژاکام هر چقدر بتوانیم از مواد غذایی ارگانیک و تازه مانند ماست شیر سنتی و گوشت تازه نه منجمد، سبزی جات وسالاد قبل غذا استفاده کنیم. به مرور زمان سه وعده غذایی سالم خواهیم داشت.

تایپ: مسافر محمد

بارگذاری: مسافر سجاد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .