English Version
English

مراسم برگزاری سیزدهمین دوره‌ی مسابقات جام عقاب طلایی کنگره با حضور مسئولین محترم

مراسم برگزاری سیزدهمین دوره‌ی مسابقات جام عقاب طلایی کنگره با حضور مسئولین محترم
روز جمعه مورج 96/11/20 مراسم اختتامیه فینال مسابقات جام عقاب طلایی مشهد( سیزدهمین دوره‌ی جام عقاب طلایی کنگره 60 و اهدای جوایز ) با حضور مسئولین محترم و حضور پر شور اعضاء کنگره 60 در بوستان نیلوفر آبی مشهد برگزار گردید.





برگزاری جلسات ویلیام وایت(درمان وابستگی به نیکوتین) هر جمعه
ساعت 7/30 الی 8/15 در بوستان نیلوفر آبی









حضور میهمانان ارجمند در پارک نیلوفر آبی مشهد
مقامات محترم استان، ستاد مبارزه با موادمخدر و دانشگاه علوم پزشکی ...



















فینال رشته والیبال جام عقاب طلایی























فینال رشته فوتبال جام عقاب طلایی
 










































فینال رشته دارت  جام عقاب طلایی



























ورزش باستانی کنگره 60


































بازدید از غرفه نشریات کنگره 60













فینال رشته تنیس روی میز جام عقاب طلایی































بازدید از فعالیت های ورزشی گروه خانواده نمایندگی های مشهد (همسفران)







































و در ادامه اهدای جوایز به برندگان و منتخبین سیزدهمین دوره مسابقات
جام عقاب طلایی نمایندگی های مشهد


 




 

سخنان جناب آقای  کاظم:

سلام دوستان کاظم هستم مسافر
ضمن خیرمقدم به شما عزیزان که با شور و هیجان در این مراسم شرکت نمودید، به میهمانان عزیز؛ جناب سرهنگ قربان زاده، آقای دکتر حسینی، آقای شایسته و همچنین مقامات محترمی که از استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی قدم رنجه فرمودند و در این هوای سرد با گرمای حضورشان به این دوره از مسابقات جام عقاب طلایی رنگ و بویی گرم‌تر و بهتر بخشیدند تشکر می‌کنم. به تمام مسافرانی که در این دوره از مسابقات شرکت کردند تبریک می‌گویم. از تمام عزیزانی که طی ماه‌های گذشته مسئولیت برگزاری مسابقات را به بهترین شکل انجام دادند کمال تشکر  را دارم و با توجه به زمان کم و طولانی بودن مراسم ادامه ی مراسم را به ورزشبان محترم پارک آقا حسام می سپارم.









سخنان جناب آقای حسام:

سلام دوستان حسام هستم مسافر
تشکر می‌کنم از میهمانان عزیز که قدم رنجه فرمودند، با توجه به مناسبت با ایام دهه فجر ممکن است وقت عزیزان که از استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین از دانشگاه علوم پزشکی تشریف آورده‌اند، بسیار پر باشد؛ ولی منت به ما گذاشتند و با قدوم مبارکشان جشن ما را مزین نمودند. آقای دکتر حسینی، آقای جناب سرهنگ قربان زاده همچنین آقای شایسته و همراهان محترم این عزیزان محبت کردند و در این هوای سرد تشریف آوردند.
تشکر از همه شما دوستان عزیز مسافر و همسفران گرامی که تشریف آوردید. با توجه به سرمای هوا خیلی سریع صحبت می‌کنم تا به ادامه مراسم برسیم. امسال ششمین دوره‌ی جام عقاب طلایی مشهد و سیزدهمین دوره‌ی جام عقاب طلایی کنگره 60 به‌صورت سراسری شروع شد که این هفته فینال در مشهد انجام می‌شود و هفته‌ی آینده در تهران اختتامیه‌ی بازی‌ها را داریم و آماده می‌شویم برای بازی‌های سال آینده.

 

ما در کنگره 60 سه دوره مسابقه داریم، جام مسافر که بین تیم‌های منتخب کنگره 60 و تیم‌هایی که از خارج کنگره برای مسابقات اعلام آمادگی می‌کنند برگزار می‌شود که چند سال یک‌بار این بازی‌ها انجام می‌شود. جام عقاب طلایی: بیشتر از بین مسافران سفر اول و مسافرانی که در حال طی کردن دوره درمان می‌باشند صورت می‌پذیرد. این دوره از مسابقات سالی یک‌بار در بین اعضای کنگره 60 انجام می‌شود. دوره سوم بازی‌های جام سردار می‌باشد که ان شالله از یکی دو ماه آینده استارت این دوره از مسابقات را خواهیم زد. سال گذشته دوره اول جام سردار را با مسابقات طناب‌کشی در شهرستان مشهد انجام دادیم.
این دوره از مسابقات جام عقاب طلایی در مشهد 25 تیم داشتیم که مجموعاً 330 نفر دربازی‌ها شرکت نمودند. دارت 19 نفر، تنیس روی میز 22 نفر و مابقی در تیم‌های والیبال و فوتبال شرکت داشتند. این بازی‌ها از خردادماه آغاز شد و امروز با برگزاری بازی‌های فینال به پایان رسید.
همین‌جا از تک‌تک عزیزان ورزشبان، مرزبانان پارک، ایجنت های هر دو نمایندگی، جناب آقای لطفی ایجنت محترم پارک نیلوفر آبی، کمک راهنمایان محترم و دیگر عزیزانی که ما را در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات یاری کردند کمال تشکر را دارم.
ما یا می‌بریم یا می‌آموزیم، باختی در کار نیست.





سخنان دکتر کمال‌الدینحسینی:
مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان رضوی
من عرض سلام و خدا قوت‌دارم خدمت تمام عزیزانی که امروز اجازه فرمودند تا من در جمع گرم و مهربانشان حضور پیدا کنم. من فقط بخواهم مثالی از این عمل بزرگی که شما عزیزان انجام داده‌اید، بزنم، می‌توانم بگویم که همه‌ی محور شما عزیزانی هستید که به این زیبایی درزمینهٔ پیشگیری، درمان و بازتانی رها شدگان از دام مواد مخدر اقدام می‌کنید. در حال حاضر اکثر مسئولین اگر می‌خواهند در این زمینه سخن و عملی انجام دهند سریعاً به سراغ انجمن‌های مردم‌نهاد می‌روند و می‌دانند که بیشتر بار این عملیات به عهده این گروه‌ها می‌باشد. سه سال هست که من در خدمت دوستان در کنگره 60 هستم و همین‌طور که بارها عرض کرده‌ام خود را کنگره‌ای و عضو خانواده‌ی شما می‌دانم. هر زمان که حس خستگی سراغ من می‌آید، حتی ناامیدی گاهی اوقات، با دیدن شما عزیزان تمام این حس‌های منفی از روح و جسم من رخت برمی‌بندد. لطفاً خودتان را تشویق کنید.

واقعاً کار بزرگی کرده‌اید، خود شما خودتان را بهبودی می‌دهید؛ عملی از این عظیم‌تر؟!
خوشبختانه کنگره 60 در استان و در این منطقه سرآمد می‌باشد، به‌گونه‌ای که از دیگر مناطق می‌آیند تا شمارا ببینند و الگو بگیرند. من واقعاً از تک‌تک شما عزیزان تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم نموده‌اید. امروز ما هستیم که دنبال این هستیم که با شما عکس یادگاری بگیریم. این نیست که شما از ما تشکر بکنید ما از شما تشکر می‌کنیم و دست محبت شمارا می‌فشاریم. از من سؤال کردند که چه خبر خوشی برای ما دارید؟ خبر خوش همین‌که امروز به دنبال شما هستند تا با شما عکس یادگاری بگیرند. بازهم خودتان را تشویق کنید. درود بر شما.
خدایا چنان کن سرانجام کار             تو خشنود باشی و ما رستگار





سخنان جناب سرهنگ فربان زاده:
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و رئیس شورای هماهنگی ستاد
با صلوات بر محمد و آل محمد، ضمن تشکر از شما عزیزان که امروز به این زیبایی و در این ایام دهه‌ی فجر در این مکان مقدس برای کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهید و آن نجات انسان‌ها از دام تاریکی‌هاست گرد هم جمع شده‌اید و این جشن بزرگ را فراهم آورده‌اید. از شما متشکرم که ما را در جمع خود پذیرفتید.
کشور عزیز ما با توجه به این‌که در مسیر ترانزیت قاچاق قرار دارد و در همسایگی استان ما نیز کشورهای تولیدکننده و توزیع‌کننده مواد مخدر آن‌هم بیشترین میزان آن قرار دارند، واقعاً بزرگی و عظمت این مبارزات کاملاً احساس می‌شود؛ چه درزمینهٔ پیشگیری و چه درزمینهٔ ی درمان و مراقبت‌های پس از درمان و همچنین درزمینهٔ ی مبارزه با ورود و توزیع چرخه‌ی قاچاق.
واقعاً من امروز لذت بردم از این‌که در این پارک شاهد این‌همه شور و هیجان در بین عزیزان مسافر و همسفر کنگره 60 بودم. دست‌مریزاد و احسنت به این‌همه توانایی. موفق باشید.



اهدای لوح سپاس به مدیر روابط عمومی گنگره 60 نمایندگی های مشهد
آقای مهدی سنچولی








 لوح تقدیر و تشکر از طرف استاندار محترم خراسان رضوی، جناب آقای علی رضا رشیدیان
به بنیان گزار محترم جمعیت احیای انسانی کنگره 60 جناب مهندس حسین دژاکام اهدا و به نماینده ایشان تحویل گردید.















 

و در ادامه اهدای جوایز مسابقات ورزشی کنگره 60

نتایج مسابقات به شرح زیر می باشد :

مسابقات در 4 رشته فوتبال، والیبال، دارت و تنیس روی میز از شهریور ماه 1396 آغاز و امروز 20 بهمن 1396 به پایان رسید.
تعداد تیم ها در رشته های مختلف :
فوتبال 8 تیم
والیبال 17 تیم
دارت 19 نفر
تنیس روی میز 22 نفر

مجموع بازی ها در رشته های مختلف :
فوتبال 16 بازی
والیبال 36 بازی
دارت 44 بازی
تنیس روی میز 188 بازی
مجموعا 214 بازی با شرکت 315 نفر از مسافران و همسفران انجام پذیرفت.

 

رشته فوتبال :
مقام اول : لژیون شماره 4 نمایندگی فردوسی ( آقای حسین)
مقام دوم : لژیون شماره 5 نمایندگی الهیه ( آقای عباس)
مقام سوم : لژیون شماره 3 نمایندگی فردوسی ( آقای مهدی)


رشته والیبال :
مقام اول : لژیون شماره 20 نمایندگی فردوسی ( آقای مهدی)
مقام دوم : لژیون شماره 5 نمایندگی فردوسی ( آقای محمدرضا)
مقام سوم : لژیون شماره 6 نمایندگی الهیه ( آقای مجید)

رشته دارت :
مقام اول : آقای رضا از نمایندگی الهیه
مقام دوم : آقای حسین از نمایندگی فردوسی
مقام سوم : آقای محمد از نمایندگی فردوسی

رشته تنیس روی میز :
مقام اول : آقای نصراله از نمایندگی فردوسی
مقام دوم : آقای علی از نمایندگی الهیه
مقام سوم : آقای مهدی از نمایندگی فردوسی



















































































 

تهیه گزارش: مسافران فرهاد و رسول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .