English Version
English

لذت بردن از مسیر

لذت بردن از مسیر

جلسه هشتم از دوره بیست وچهارم کارگاه‌های آموزشی نمایندگی‌ایمان ویژه همسفران به استادی همسفر طاهره، نگهبانی همسفر مژگان و دبیری همسفر اعظم با دستور جلسه "تجربه من با اضافه وزن و کنترل آن با متد کنگره" در روز سه شنبه بیست و یکم فروردین رأس ساعت 16:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

اول از همه سال نو را تبریک می‌گویم‌امیدوارم سالی پر از خیر وبرکت برای همه باشد وبه خواسته‌های قشنگی که دارید برسید. همان طور که در جریان هستید این دستور جلسه برای اولین بار است که در لیست دستور جلسات کنگره ۶۰ قرار گرفته است، وقتی این دستور جلسه بعد از وادی اول (تفکر)قرار می‌گیرد یعنی از اهمیت به سزایی برخوردار است، در واقع جناب مهندس می‌خواستند مهم بودن این موضوع را بیان کنند. ما در اموزش‌هایمان می‌گوییم هر چیزی صور اشکار وپنهان دارد واین مسأله در اضافه وزن هم صدق می‌کند، همان طور که سعی می‌کنیم با اموزش‌های جهان بینی صور پنهان خود را سرو سامانی بدهیم از صور اشکار (جسم) هم نباید قافل بشویم.

وقتی یک جسم سالمی داشته باشیم قطعاً از آرامش بیشتری برخوردار هستیم وبا این آرامش است که می‌توانیم در زندگی عمل کرد بهتری داشته باشیم که گا‌هاً این مورد را در نظر نمی‌گیریم. کسی که اضافه وزن دارد می‌توانیم بگوییم که در این زمینه هنوز به دانایی مؤثر نرسیده است ویک جوری در این قضیه در مرحله نفس اماره قرار دارد. لژیون جونز در واقع از متد دی اس تی پیروی می‌کند وهیچ گونه برنامه رژیم غذایی ندارد در واقع به شخص این اطمینان خاطر را می‌دهد که غذا به اندازه کافی است وتو می‌توانی از همه مواد غذایی به اندازه استفاده کنی واین اندازه برای هر شخص طبق فیزیولوژی و شناخت جسم خودش توسط خود او تعیین می‌شود این یعنی لژیون جونز تو را با خودت روبرو می‌کند وکمک می‌کند که یک شناختی نسبت به خودتان داشته باشید.

من معتقدم لژیون جونز برای لاغری نیست بلکه یک سبک زندگی است وبا اموزش‌هایی که ارائه می‌دهد برای تو زندگی سالم به ارمغان می‌آورد، این کاهش وزن طبق یک متد درست وبا یک تفکر عمیق که پشت این قضیه است صورت می‌گیرد. ما اعضایی با بیماری‌های متعددی داشتیم که وقتی وارد لژیون جونز شدند به بهبودی رسیدند در این مسیر شخص باید به این دانایی، اگاهی ودرک برسد که اندازه خوراک من چقدر است، وقتی به این درک برسد دیگر آن زمان است که می‌تواند از مسیر لذت ببرد. به همان میزان که دانایی ودرک بالا برود به همان میزان هم شخص کاهش وزن خواهد داشت وباید در نظر داشت که موفقیت پایدار در پی تکرار و تمرین است.

یک مطلب مهم این است که جسم برای هضم غذا احتیاج به انرژی دارد واین انرژی از وجود خود ما گرفته می‌شود پس به این ترتیب هر چه شما حجم غذای بیشتری وارد بدن کنید انرژی بیشتری از شما گرفته وصرف هضم غذا می‌شود، بنابر این هر چه شما اندازه مصرف غذای خودتان را بدانید در واقع به خودتان کمک می‌کنید که انرژی شما صرف چیز‌های مهم‌تری شود در کلام اخر این که وقتی با این متد مصرف‌کننده مواد مخدر یا فرد سیگاری وافرادی که اضافه وزن دارند جواب می‌گیرند حقیقی بودن این متد اثبات می‌شود به‌امید این که بتوانیم بهره لازم از این مسیر داشته باشیم.

تصاویر آخرین افطاری ماه مبارک رمضان:

نویسنده: همسفر فرحناز رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم )

ویرایش: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره(لژیون هفتم)

ویراستار وارسال: همسفر حانیه رهجوی راهنما همسفر هدی (لژیون پانزدهم)

همسفران نمایندگی‌ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .