English Version
English

لژیون ویلیام وایت؛ درمان وابستگی سیگار با استادی آقای دیسی

لژیون ویلیام وایت؛ درمان وابستگی سیگار با استادی آقای دیسی

لژیون ویلیام وایت درمان وابستگی به سیگار  تاریخ 96/11/16 ساعت 16 با استادی آقای دیسی در محل جلسات برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

در کنگره 60 سیگار و نیکوتین آنتی ایکس محسوب می‌شود و شدیداً اعتیادآور و بهترین روش برای درمان هر نوع وابستگی به مواد مخدر روش و متد dst است که در کنگره ارائه می‌شود. دستور جلسه این هفته  شربت ot و چگونه شکرگزاری کردن است که بهترین دارو برای درمان اعتیاد می‌باشد.

وقتی فرد مصرف‌کننده بعد از سه جلسه مشاوره وارد لژیون می‌شود راهنما طبق پروتکل و نوع مواد مصرفی فرد به او دارو می‌دهد داروی ot یک مرحله سازگاری دارد که نسبت به فیزیولوژی افراد از بیست روز تا دو ماه متفاوت است در طول مدت دوره سازگاری داروی ot جایگزین مواد مصرفی فرد می‌شود و دیگر بدن شخص مصرف‌کننده نیازی به مواد مخدر ندارد و به تبع آن وسوسه وی نصبت به مواد مصرفی بسیار پایین می‌آید.


یعنی بیشترین دلیل وسوسه در افراد، نیازی است که جسم به مصرف مواد دارد و دلیل اصلی وسوسه کمبودی است که جسم دارد این امر در مورد درمان سیگار نیز صادق است.

سفر آنتی ایکس نیکوتین نیز نیازمند سفری ده ماه است که فرد با حضور در جلسات عمومی و لژیون و گرفتن آموزش‌ها باید آن را طی کند. سفر سیگار نیز مانند سفر مواد نیازمند یک داروی مناسب است که ما در کنگره از  آدامس نیکوتین استفاده می‌کنیم که دوره سازگاری سه‌ماهه دارد یعنی سه ماه طول می‌کشد که نیکوتین به‌صورت خوراکی جایگزین نیکوتین به‌صورت تدخین شود و بعد از سه ماه که آدامس نیکوتین جایگزین شد میزان وسوسه به کشیدن سیگار تا حد زیادی پایین می‌آید.

پس از دوره سازگاری فرد مشخص می‌کند که در روز چند قطعه آدامس می‌خورد تا راهنما بتواند بعد از دوره سازگاری در قالب پله‌های ۲۱ روزه آدامس را کاهش دهد تا به میزان روزی یک قطعه و قطع کامل و رهایی فرد از دام نیکوتین شود. ایشان فرمودند داشتن نظم و حضور منظم در جلسات پوشیدن پیراهن سفید و به همراه داشتن دفتر و نوشتن سی‌دی‌های آموزشی لازمه یک فرد مسافر و تضمین‌کننده موفقیت وی در سفر می‌باشد.


 

نگارش مسافر علیرضا لژیون سوم آقای دیسی.
ویراستار و ثبت مسافر حجت

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .