English Version
English

وزن بالا باعث کاهش تحرک و عدم تحرک باعث بیماری می‌شود.

وزن بالا باعث کاهش تحرک و عدم تحرک باعث بیماری می‌شود.

دومین جلسـه از دوره پنجاه و دوم  کارگاه‌های آموزشـی خصوصی کنگـره ۶۰ ویژه مسـافـران نمایندگی حکیـم  هیـدجی با استادی  مسـافر جواد و نگهبانی  مسـافر علی  و  دبیری مسـافر  علی با  دستور جلسه‌ی * تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60 *  یکشنبه 19 فروردین 1403  ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر. من این سال جدید را به همه‌ی شما عزیزان عضو کنگر‍‍‍‌ه‌ی 60 شعبه‌ی حکیم هیدجی تبریک می‌گویم و امیدوارم که همگی سال خوبی باشه مخصوصاً برای سفر اولی‌های عزیز. امروز داشتم سی‌دی نیروهای خفته را می‌نوشتم که در آخرهای آن مهندس مطلب خوبی در مورد تجربه می‌گوید و آن اینکه در همه‌ی کارها و امورات بشر، اگر تجربه درست باشد یکبار کافی است. در مورد دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم باید بگویم که من اضافه وزن را به شخصاً تجربه نکرده‌ام چون اکنون که در خدمت شما هستم در حدود 40 سال است که 72 کیلو وزن دارم و در این سال‌ها نه به وزن من افزوده شده و نه از آن کم شده. من در کنگره این تجربه را کسب کردم که درست و به موقع غذا خوردن و چه چیزی را خوردن بسیار مهم است. چیزی که یادم است از صحبت‌های مهندس در سی‌دی جونز اینکه داشتن وزن اضافه و ارتباطش با بیماری‌هایی مانند نارسایی‌های قلبی و تنفسی و غیره کتمان کردنی نیست. 

در کل هرچه وزن انسان بالاتر برود تحرک او کم خواهد شد و نداشتن تحرک و تکاپوی کافی باعث بروز مشکلاتی در سیستم سلامتی انسان می‌گردد. پس اگر خواهان سلامتی جسم هستیم طوری که بتوانیم تحرک داشته باشیم و خواب خوب و تنفس درست و مناسب داشته باشیم و دچار خس‌خس سینه در تنفس‌های خودمان نشویم و سلامت زندگی کنیم، باید از بالا رفتن وزن خودمان جلوگیری کنیم. تجربه‌‌ی دیگری که من در کنگره کسب کردم این است که همه چیز باید در جای درست خود ودر زمان مشخص خودش باشد. به موقع غذا خوردن برای کاهش وزن اثربخش و مهم است. تا جایی که من میدانم و شنیده‌ام جناب مهندس به شخصی که برای راهنما شدن اقدام کرده و قرار است شال راهنمایی دریافت کند، اگر وزن بالایی داشته باشد، شال تحویل نمی‌دهند. ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید. 

تقدیر از مسئول دوره‌ی قبل اوتی و تعیین مسئول دوره‌ی جدید

در ادامه‌ی جلسه از مسافر محمد باقر بابت متحمل شدن زحمات بیدریغ در بخش اوتی نمایندگی توسط ایجنت محترم مسافر ناصر و پیش‌کسوت عزیز مسافر حمید تقدیر به عمل آمد و راهنمای محترم مسافر امیر به عنوان مسئول دوره‌ی جدید اوتی تعیین گردید.

تهیه و تدارک غذای پر برکت افطاری در نمایندگی حکیم هیدجی

 

پدر و پسر در کنار هم در حال خدمت در نمایندگی حکیم هیدجی

مرزبان محترم کشیک مسافر مهدی

عکاس: مسافر مهدی

صدابردار: مسافر مهدی

تایپ: مسافر امیررضا

ثبت: مسافر هوشنگ

نمایندگی حکیم هیدجی ( مسافران )

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .