English Version
English

مشارکت مکتوب مسافران لژیون جونز

مشارکت مکتوب مسافران لژیون جونز

 

مشارکت مکتوب مسافر محسن:

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر
سال جدید را تبریک می‌گویم و برای همه دوستان کنگره ۶۰ و تمامی ملت ایران آرزوی سلامتی و بهروزی و آرامش از خداوند یا قدرت مطلق را دارم. در رابطه با دستور جلسه این هفته که تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ است اگر بخواهم صحبت کنم، خدا را شاکر هستم که اذنی صادر شد که من بتوانم وارد کنگره بشوم و آگاهی این را پیدا بکنم که اعتیاد چه تخریب‌هایی بر جسم و روان من گذاشته است و در پی درمان آنها باشم، یکی از آنها که من خودم اصلاً متوجه آن نبودم اضافه وزنی بود که طی سال‌ها آنقدر آرام این تخریب به جسمم وارد شد که باعث مشکلات فراوانی اعم از دیسک کمر، آرتروز زانو و بیشتر از همه از فعالیت افتادن در امورات کسبی و زندگی بود.
قبل از ورود به اعتیاد که (تخریبم حدود ۳۰ سال) می‌باشد از نظر جسمی خیلی عالی بودم که حتی کار هنری و بازیگری داشتم بخش بیشتر آن را با گروهی حرکات موزون (باله )کار می‌کردم ولی متاسفانه بنا به دلایلی از کار هنری دور شدم و رو آوردم به مصرف مواد مخدر، کم‌کم اضافه وزن هم آوردم تا آنجا که ورودم به لژیون جونز در تاریخ ۴ /۱۱/ ۱۴۰۱ با اضافه وزن حدود ۳۷ کیلو بود که واقعاً این اضافه وزن برایم غیر قابل تحمل بود و خیلی اصرار داشتم که زود وارد لژیون جونز بشوم، خدا را شکر بعد از دو ماه از ورودم به کنگره چون سیگاری نبودم با راهنمایی راهنمای خوبم حسن آقا شفیعی و با مشورت آقای شیرزاد سرور که تنها راهنمای لژیون جونز شعبه حسنانی هستند من وارد لژیون جونز شدم که واقعاً همانطور که آقای مهندس دژاکام در سی‌دی تشنگی می‌فرمایند قبل از اینکه تشنگی را به دست نیاوردی دنبال آب نگرد وقتی تشنگی را به دست آوردی و تشنه شدی آب از بالا و پایین می‌آید یعنی اون خواسته‌ات را قوی کن و سماجت کن برای خواسته‌ات، و همان طور که قبلاً گفتم من این تشنگی را به دست آورده بودم و با خواست خیلی قوی وارد لژیون شدم و این تشنگی و خواست قوی من به فرموده آقای شیرزاد من را در ریل قرار داد و آنقدر از حضور در این لژیون لذت می‌بردم که برای من خیلی مسیر سهل شد و تمامی دستورات و پروتکل را اجرا کردم که طی ۱۰ ماه من چیزی حدود ۲۰ کیلو کاهش وزن داشتم و یکی از عوامل این کاهش وزن شرکت در استخر بود که من با انتخاب ورزش در کنگره که یکی از پروتکل‌های درمان می‌باشد با حضور در جلسات آموزشی شنا به درمانم و کاهش وزنم کمک فراوانی شد. آنقدر این متد با رعایت دستورات برای من راحت بود که من بدون هیچ سختی طی ۱۰ ماه این مقدار کاهش وزن را داشتم که حتی در خانواده، دخترم اوایل سفرم عنوان کرد که، من انواع رژیم‌های سخت را گرفته‌ام، این را نخور، این را بخور کردم باز نتوانستم وزن کم کنم، شما که خوراکت را داری، و از وعده غذایی‌ات کم نکردی و حتی شب‌ها هم غذایت را می‌خوری می‌خواهی وزن کم‌ کنی؟ ولی شد آن چیزی که در باورها نمی‌گنجید، بله من بدون اینکه وعده غذاییم را کم کنم و لذت غذا خوردن را از خودم بگیرم فقط با رعایت سه اصل که آقای مهندس در سی‌دی ساختار جسم ۲ که یکی غذای مناسب، دوم میزان مناسب، سوم زمان مناسب بود، من به این مقدار کاهش وزن رسیدم که خدا را شکر با این کاهش نه صورتم ریخت و نه پای چشم‌هایم گود رفت، حتی یک مشکل حادی که داشتم اُفت قند بود که در حال حاضر برطرف شد این بیماری من را خیلی اذیت می‌کرد همیشه دو سه ساعت بعد از صرف صبحانه من اُفت قند زیادی پیدا می‌کردم و برای جبران آن من خیلی مواد قندی می‌خوردم و این نیز مثل خیلی از مشکلات من برطرف شد .
در آخر تقدیر و تشکر می‌کنم از آقای مهندس و تمامی خدمتگزاران کنگره ۶۰ از راهنمای خوب و مهربان آقای شیرزاد سرور و راهنمای درمان اعتیادم حسن آقا شفیعی و کلیه خدمتگزاران شعبه حسنانی و شما عزیزان خدمتگزار در سایت، که اجازه دادید تا من مشارکتی داشته باشم.
مسافر جونز محسن حاتمی رامشه

 

مشارکت مکتوب مسافر علیرضا:

سلام دوستان علیرضا هستم مسافر
با 22 کیلو اضافه وزن وارد لژیون جونز شدم، وزن اولیه 97 کیلو، مدت 11 ماه سفر کردم، وزن موقع رهایی 77 کیلو، کاهش وزن 20 کیلو، الان هم نزدیک به یک سال هست از اضافه وزن رها شدم، راهنمای جونز جناب آقای شیرزاد سرور.
دستور جلسه این هفته تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60
اول اینکه اضافه وزن من از کجا شروع شد؛ از این که ورودی و خروجی من با هم، همخوانی نداشت یعنی ورودی من بیشتر از خروجی بود و سوخت و ساز بدن من با هم یکی نبود، برای مثال 3000 کالری میخوردم و به اندازه 2000 کالری می‌سوزاندم، عدم تحرک و ورزش نکردن باعث می‌شد که این هزار کالری در بدن من چربی شود، در ضمن نداشتن اطلاعات و آگاهی در مورد تغذیه سالم هم باعث اضافه وزن من شده بود.
خب من هم مثل بقیه انسانهای چاق از اضافه وزن رنج می‌بردم و مشکلات خودم را داشتم و برای خلاصی از اضافه وزنم، هم هزینه می‌کردم و هم وقت می‌گذاشتم ولی جواب نمی‌گرفتم. چندین بار به هر روشی که می‌گفتند وزن کم کردم، عذابها و رنج‌های کاهش وزن نادرست و غلط را می‌کشیدم ولی بعد از مدتی کوتاه دوباره آن وزنی که کم کرده بودم بیشتر برگشت می‌خورد؛ من از 4 کیلو وزن کم کردن شروع کردم که در یک هفته روزی 3 عدد خرما می‌خوردم تا 31 کیلو وزن کم کردم، ولی در هیچ کدام موفق نبودم و رژیم‌های خیلی سخت حذف کردن و محروم شدن از مواد غذایی باعث شده بود که من سلامتی خود را به خطر بیندازم و به خاطر نداشتن اطلاعات و آگاهی به بدن خودم خیلی ضرر می‌زدم، تا اینکه 2 سال پیش وارد لژیون جونز شدم و با یک روش اصولی و آموزش توانستم بعد از 11 ماه 20 کیلو وزن کم کنم.
اولین چیزی که به من کمک خیلی زیادی کرد سی‌دی‌های اضافه وزن و ساختمان جسم بود که آقای مهندس در این سی‌دی‌ها اطلاعات خیلی مهمی در تغذیه سالم به من داد، اول اینکه تغذیه سالم را یاد گرفتم و به کاهش وزنم به دید رژیم نگاه نکردم و دیدم این بود که می‌خواهم تغذیه‌ام را درست کنم، همین که این دید را داشتم که من باید تغذیه سالم داشته باشم کاهش وزن برای من خیلی راحت‌تر بود؛ و یاد گرفتم که نباید خود را از خوردن هیچ ماده غذایی منع کنم چون بدن ما به همه نوع ماده غذایی نیازمند است و هر ماده غذایی در بدن ما نقش خاصی برعهده دارد و در وهله دوم در تغذیه سالم یاد گرفتم که چه چیزی و چ مقدار و کِی بخورم.
در سی‌دی اضافه وزن آقای مهندس می‌فرمایند اولین قدم برای کاهش وزن یک ترازو هست که من این ترازو را تهیه کردم، در ماه اول صبح قبل از صبحانه، ظهر قبل از ناهار و شب موقع خواب خودم را وزن می‌کردم و این ترازو چراغ راه من شده بود و باعث می‌شد که من حواسم را جمع کنم که ورودی و خروجی من یک تعادل داشته باشد. هفته‌ای چهار الی پنج روز صبحانه تخم‌مرغ آب‌پز می‌خوردم که این باعث میشد پروتئین بدن تامین شود و برای کاهش وزنم از ماهیچه‌ها آب نشود. نیم ساعت قبل از ناهار و شام سالاد می‌خورم، البته سالاد بدون سس، این سالاد خوردن باعث می‌شود که هم معده پر شود و هم فیبر لازم به بدن برسد.
با رعایت کردن، سر لژیون جونز آمدن، گوش کردن، گوش به فرمان بودن و کاربردی کردن آموزش‌ها در تغذیه سالم، باعث شد که من بدون هیچ مشکلی، کاهش 20 کیلوگرمی داشته باشم و وزنم را به تعادل برسانم.
از آقای مهندس سپاسگزارم که، اول راه درمان اعتیاد و بعد راه درمان سیگار و بعد هم راه تغذیه سالم و کاهش وزن را بطور صحیح و بدون هیچ عوارض و مشکلی را برای ما هموار کردند که من و خیلی از انسان‌های دیگر که از اضافه وزن رنج می‌بردیم به تعادل برسیم. در آخر هم از راهنمای خوبم آقا شیرزاد خیلی تشکر می‌کنم که با آموزش‌های لازم و با آن صبوری که داشتند در این راه به من خیلی کمک کردند تا من به تعادل وزنی برسم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .