English Version
English

چگونه درد، شکافندهٔ فهم انسان است؟

چگونه درد، شکافندهٔ فهم انسان است؟

به نام قدرت مطلق الله

۱) آیا پس از مرگ، کسانی که درگذشته‌اند را به شکلی که در دنیا دیده‌ایم خواهیم دید؟

آدم‌ها مثل ماشین، شمارهٔ پلاک دارند اگر در این دنیا یک شکل و در دنیای دیگر شکل دیگری باشند نمی‌توانیم تشخیص دهیم. شکل تغيير نمی‌کند؛ ممکن است در بعد دیگر، جوان‌تر یا مسن‌تر باشند. اگر محبت‌ انسان‌ها به همدیگر زیاد باشد در بعد دیگر همدیگر را خواهند دید.

۲) آیا درمان بیماری‌های دیگر غیر از اعتیاد با روش DST و شربت OT و یا سفر ایکس آموزش داده خواهد شد؟

مجموعهٔ ناقل‌های عصبی، نوروترانسمیترها، مدیاتور، هورمون‌ها و سیستم اپی‌ژنتیک، یک سیستمی را به‌وجود می‌آوردند به نام سیستم ایکس که در اعتیاد، این سیستم خراب شده است و با متد DST یا مثلث DOD این سیستم را درست می‌کنیم. منشأ خیلی از بیماری‌ها عدم تعادل سیستم ایکس می‌باشد و اگر مشکل این سیستم را برطرف کنیم آن بیماری برطرف می‌شود. ما در آزمایش‌هایی که برای ترمیم سیستم ایکس در بیماری‌هایی مانند اَمفتامین، MS، صرع، کولیت و سرطان‌ سینه انجام داده‌ایم، باید این قضیه ذره ذره ثابت شود و اگر ثابت شود ما آموزش نمی‌دهیم؛ در سیستم پزشکی ثبت می‌شود چون ما نمی‌توانیم یک شخصی که صرع دارد را درمان کنیم و حتماً باید از طریق پزشکان انجام بگیرد.

۳) چگونه درد شکافندهٔ فهم است؟

خود درد علائم بالینی است؛ وقتی یک قسمتی از بدن خراب می‌شود ما به وسیلهٔ درد آن را تشخیص می‌دهیم. در زندگی هم اگر فکر کنید که مشکل را چه‌طور برطرف کنید آن موقع به فهم و آگاهی بالاتری می‌رسید اما اگر رها کنیم باعث سقوط می‌شود.

۴) برای خواندن نماز حتماً باید وضو بگیریم؟

گرفتن وضو یعنی باید در طول روز پنج بار صورت و دستانت را بشویی و این یک مسئلهٔ بهداشتی است؛ در طول روز موقع نماز هفده بار می‌نشینیم و می‌ایستیم و این یک نرمش می‌باشد.

۵) زمانی که در شرایط بدی هستی و همه چیز خراب است و حتی با تلاش کردن هم پیشرفت نمی‌کنی چه‌کار باید کرد؟

باز هم باید به تلاش ادامه دهیم، اگر درست نشد شاید راه، غلط است و باید در مسیرتان تجدید نظر کنید. مسئلهٔ دوم صبر، تحمل و توکل است؛ هر کاری زمان لازم خود را می‌خواهد، وقتی می‌خواهی لیسانس بگیری در طول یک سال نمی‌شود بلکه باید چهار سال درس بخوانی تا لیسانس بگیری.

۶) بهترین روش برای گرفتن بچه از شیر مادر چیست؟

موقع زایمان طبیعی فشاری به مادر وارد می‌شود که آن فشار باعث می‌شود یک‌سری سیستم‌های شبه افیونی تعادل خود را حفظ کنند و سیستم شیردهی راه بیفتد. بچه باید شیر را تا آخرین مرحله استفاده کند، اگر بچه را در سه ماهگی یا شش ماهگی از شیر بگیرید ایجاد مشکل می‌کند.

۷) بعضی از ضدارزش‌ها خیلی قوی هستند و دوری از آن‌ها امکان‌پذیر نیست، باید چه‌کار کنیم؟

هیچ چیز غیر ممکن نیست؛ همیشه همه چیز امکان‌پذیر است ولی به شرطی که بخواهی انجامش بدهی، ضدارزش از دیدگاه هر کسی متفاوت است، اگر ما برای انجام کاری دلایل کافی داشته باشیم و به آن آگاهی برسیم دیگر خود به خود کار ضدارزشی انجام نمی‌دهیم.

۸) برای حفظ انرژی خود چه‌کار کنیم؟ بعضی‌ها انرژی ما را می‌گیرند، چه‌کاری باید انجام دهیم؟

انرژی مانند پول می‌ماند چون پول را فقط در شرایط ضروری خرج می‌کنیم و هر جایی هدر نمی‌دهیم؛ انرژی هم باید به این شکل باشد. برای این‌که دیگران نتوانند انرژی شما را پایین بیاورند باید از هر چیزی ناراحت نشوید؛ نسبت به حرف‌های بیهوده حساس نباشید، اگر حساسیت نشان دهید به این معنی است که انرژی شما گرفته شده است.

۹) اگر عشق و دوست داشتن به مرحله‌ای برسد که آزاردهنده باشد چه‌کاری باید انجام دهیم؟

این عشق و دوست داشتن نیست؛ اگر ما یک چیزی داریم می‌خواهیم که شش دانگ آن برای ما باشد، مثل ما رفتار کند و شبیه ما باشد، اگر ما فیلمی را دوست داریم او هم دوست داشته باشد اما این عشق نیست خودخواهی است؛ ما باید آدم‌ها را آن طوری که هستند دوست داشته باشیم و نخواهیم که آدم‌ها را عوض کنیم.

۱۰) چه‌طور رسالتمان را پیدا کنیم؟

رسالت ما این است که درست زندگی کنیم و اهداف خود را دنبال کنیم.

۱۱) برای بچه‌ای که اضطراب دارد چه‌کاری‌باید انجام داد؟

مسیر زندگی تغيير کرده است تا چند سال پیش بچه‌ها آن‌قدر در کوچه بازی می‌کردند که وقت افسردگی گرفتن نداشتند. بچه‌ها را حتماً به یک رشته ورزشی بفرستیم، پارک ببریم که فعالیت کنند؛ اگر سرشان در گوشی باشد به دلیل نداشتن تحرک و فعالیت، مریض می‌شوند.

نویسنده: همسفر سولماز، راهنما همسفر سمیرا (لژیون پانزدهم)
ویراستار: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون ششم)
ارسال: همسفر محدثه، راهنمای ویلیام
همسفران نمایندگی حر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .