English Version
English

حضور مسئولین محترم شهرستان خمینی شهر در نمایندگی سهروردی کنگره 60

حضور مسئولین محترم شهرستان خمینی شهر در نمایندگی سهروردی کنگره 60

روز یکشنبه نمایندگی سهروردی کنگره 60 واقع در سلمان شهر استان اصفهان میزبان جمعی از مسئولین محترم این شهرستان با حضور فرماندار محترم و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستانبود. در ادامه می توانید گزارش این رویداد را مطالعه و تصاویر آن را مشاهده نمایید.

 

خلاصه سخنان فرماندار محترم خمینی شهر: 

عرض سلام و ادب احترام دارم خدمت تمام حضار محترم، برداران و مسئولین ارجمند و تمامی عزیزانی که در جلسه حضور دارند. بارها صحبت کنگره ۶۰ و همه‌کسانی که تلاشی برای درمان اعتیاد در این تشکل مردم‌نهاد می‌کنند بین من و آقای اصغری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شده بود و دوست داشم که از نزدیک شاهد روش درمان این سازمان شویم. با توجه به روشی که برای درمان اعتیاد در دست‌کار گرفته‌شده از توان و اراده افراد مصرف‌کننده درمان شده برای مقابله با این بیماری استفاده می‌شود. و همه ما میدانیم که اعتیاد یک بیماری خانمان‌سوز و خانمان‌برانداز است و آسیب‌های زیادی مانند خودکشی یا سرقت‌های مختلف و اختلافات خانوادگی و حتی مشکلاتی که بچه‌های این خانواده‌ها دارند به جامعه می‌رساند. طبق آماری که اعلام‌شده دو میلیون مصرف‌کننده در جامعه وجود دارد. و در همین شهرستان خمینی‌شهر ۹ کمپ ترک اعتیاد موجود و فعال است. و نزدیک سه هزار نفر سالانه به این کمپ‌ها مراجعه می‌کنند و شاید کمتر از ده درصد آنها یعنی حدود سیصد نفر از آنها بازگشت به اعتیاد ندارند و این نشانه این است که اثر خود را به جامعه اعتیاد نداشته است و به هر جهت نیاز هست و باید فعال باشند. همه ما نیازمند آموزش و گرفتن اطلاعات هستیم تا به کمال برسیم و کنگره هست که این راهنمایی‌ها را ارائه می‌دهد و این خودِ افراد هستند که باید استفاده کنند و به رهایی از اعتیاد برسند.

 

خلاصه سخنان  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

با عرض سلام و احترام خدمت یکایک عزیزانی که در جلسه حضور دارند. بنده خیلی خوشحال هستم که به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خدمت شما هستم. بحث هماهنگی برنامه‌های پیشگیری و آموزشی و درمان و مقابله با مواد مخدر در شهرستان در حال انجام است و ما با یک صنعت پویای مواد مخدر روبرو هستیم و مواد مخدری که هرروز در نوع و طریق مصرف آن تغییر ایجاد می‌شود و متأسفانه شاید نرخ ابتلا به این بیماری زیاد است و هم جامعه اعتیاد رو به سن کم و خانم‌ها گرایش پیداکرده است. بنده به نمایندگی جناب فرماندار عرض می‌کنم که در حال هماهنگی هستیم تا به کمک خودِ شما بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خساراتی که تابه‌حال به شما واردشده را برطرف کنیم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 عکس: مسافر ابولفضل
نویسنده: مسافر ابولفضل

وب نمایندگی سهروردی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .