English Version
English

کارگاه آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

کارگاه آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

جلسه چهاردهم از دوره هفدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، نمایندگی صالحی به استادی راهنما مسافر علی اکبر و نگهبانی  موقت مسافر یوسف و دبیری موقت مسافر اکبر با دستور جلسه غذای ما دوای ما، دوای ما غذای ما روز پنجشنبه مورخ 96/10/21 رأس ساعت 17 آغاز به كار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

این دستور جلسه بیان می‌کند که عامل بیماری و بهبودی هر انسانی غذایی که استفاده می‌کند است.به خاطر اهمیت بالای موضوع مهندس در دستور جلسات سالیانه قرار داده‌اند و می‌فرمایند صور پنهان انسان با جهان اکبر برابری می‌کند و هرقدر در خصوص آن صحبت و بحث شود بازهم ادامه خواهد داشت.

بیماری انسان‌ها هم در ظاهر و هم در باطن است ممکن است شخصی ظاهراً سالم ، زیبا و بدون نقص باشد اما درون او غیرازاین باشد، بیماری‌هایی براثر کمبود مواد غذایی به وجود می‌آید مانند کم‌خونی، فقر آهن و فسفر و کمبود کلسیم و پتاسیم که این عناصر در خاک هم وجود دارد، غذای ما دوای ما همین است یکسری بیماری‌ها وجود دارد که جسم انسان تولید می‌کند یعنی یکسری مواد غذایی جذب می‌کند و مواد دیگر را در بدن تولید می‌کند و این مواد در طبیعت وجود ندارد مثل سروتونین، آدرنالین، انکفالین، دنورفین، اندورفین، دوپامین و ... که بدن مواد غذایی را جذب می‌کند و بسته به نیاز جسم این مواد را تولید می‌کند.

98 درصد بیماری‌هایی که اتفاق می‌افتد براثر کمبودهای درونی و بیرونی است در اینجاست که جسم انسان احتیاج به سوخت پیدا می‌کند همانند ماشینی که برای حرکت به سوخت و بنزین نیاز دارد پس انسان برای ادامه حیات خود به سه پارامتر آب، هوا و مواد غذایی نیاز دارد اگر مواد غذایی به جسم انسان نرسد حرکتی ایجاد نمی‌شود و بیماری‌های متعددی به وجود خواهد آمد.

برای ادامه حیات جسم انسان به آب نیاز دارد و طبق فرمایش جناب مهندس دوسوم از جسم انسان را آب تشکیل داده است که مصرف چای یا دم‌نوش را نمی‌توان جایگزین آب قرارداد و برای تأمین حداقل آب موردنیاز روزانه بدن لازم است صبح ناشتا 2 لیوان آب ولرم بنوشیم و برای ادامه حیات باید در طول روز آب بیشتری مصرف کنیم.

خدمتگزاران این جلسه:

 

نگارنده و ویرایش: مسافر هادی
عکاس: مسافر فرزین
منبع کنگره 60 : وبلاگ نمایندگی صالحی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .