English Version
English

فرمانبرداری؛ جشن اولین سال رهایی مسافر حسین

فرمانبرداری؛ جشن اولین سال رهایی مسافر حسین
سومین جلسه از دور شانزدهم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60؛ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی ایمان به استادی مسافر کیان و نگهبانی مسافر فرهاد و دبیری مسافر دانیال با دستور جلسه غذای ما دوای ما و دوای ما غذای ما  روزهای پنجشنبه مورخه  96/10/21 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

امیدوارم حالتان خوب باشد. برای اولین بار هست که این دستور جلسه در دستور جلسات کنگره قرار می‌گیرد. سه مؤلفه هست که برای درمان اعتیاد معرفی می‌شود. 1. جسم   2. روان   3.جهان‌بینی

هر سه مؤلفه باید به تعادل برسند. برای به تعادل رسیدن هر سه مؤلفه باید در الگوهای رایج زندگی‌مان تغییر ایجاد کنیم. باید آرام‌آرام الگوها تغییر کند تا ما به تعادل برسیم. کنگره 60 به زیبایی، الگوهای ما را تغییر می‌دهد. در قرآن آمده، انسان را از خاک آفریدیم. مهندس میگویند: هر چیزی که در خاک وجود دارد در ساختار وجودی انسان هم هست و بدن، برای بقاء خود به آن احتیاج دارد، مثل پتاسیم، منیزیم، آهن و ... ما نمی‌توانیم این عناصر را مستقیماً دریافت کنیم بلکه باید از غذاها آن‌ها را بگیریم. بدن انسان شباهت زیادی به ماشین دارد همان‌طور که باید سوخت و روغن مناسب برای ماشین استفاده شود، ما هم باید از تغذیه مناسب استفاده کنیم و مواد سالم به بدن بدهیم. آقای مهندس به همه جوانب توجه می‌کنند؛ یعنی چه غذای ما دوای ما؟ یعنی با مصرف درست مواد غذایی، می‌توانیم به جسممان کمک کنیم. درواقع اگر تغذیه ما سالم باشد حالمان هم خوب است. متأسفانه در حال حاضر الگوی مصرف ما تغییر کرده است و ما بیشتر از غذاهای فست فودی استفاده می‌کنیم و از غذاهای ارگانیک استفاده نمی‌کنیم. متأسفانه در شیر و ماست از مواد نگهدارنده استفاده می‌شود، ماست اگر مواد نگهدارنده نداشته باشد بعد از یک روز در بیرون یخچال ترش می‌شود؛ یا شیر چگونه می‌تواند 6 ماه تاریخ‌مصرف داشته باشد و خراب نشود؟

ما الآن تا مریض می‌شویم به دکتر مراجعه می‌کنیم. قبلاً گذشتگان دکتر نمی‌رفتند چون از تغذیه مناسب استفاده می‌کردند. مهندس دژاکام معجونی به اسم DSAB را تولید کردند که معجون فوق‌العاده‌ای است. ما از کدو که بهترین دارو برای سرماخوردگی هست استفاده نمی‌کنیم، اسفناج متأسفانه از یاد رفته است. تغذیه مناسب تأثیر مستقیم روی سیستم ایکس و سیستم ایمنی بدن ما دارد. کلاً بیماری‌ها به دو صورت ایجاد می‌شوند. یا مستقیماً بر اثر فقر موادی چون آهن، کلسیم و غیره و یا به‌طور غیرمستقیم و براثر کمبود موادی چون دوپامین و غیره. این مواد فقط در بدن تولید می‌شوند و در بیرون، وجود ندارند. ما از طریق تغذیه، مواد لازم را برای تولید آن‌ها در اختیار بدن می‌گذاریم.

و اما در مورد تولد یک سال رهایی حسین عزیز. حسین فوق‌العاده مؤدب، آرام و متین است. بسیار فرمان‌بردار بود و هست. هر کاری که میگویم، فقط چشم می‌گوید و انجام می‌دهد. در هر مشارکتی حضور دارد. امیدوارم در کنار خانواده محترمش شاد و سلامت زندگی کرده و در مسیر کنگره هرروز شاهد پیشرفتش بوده و جشن‌های آتی او را در کنار هم جشن بگیریم.

 

اعلام سفر مسافر:

36 سال تخریب تریاک و شیره. آخرین آنتی ایکس، روزانه 6 گرم شیره به‌صورت خوراکی. مدت 11 ماه به کمک راهنمایی استاد عزیزم آقا کیان، به روش DST و با داروی شربت OT سفر کردم. رهایی 1 سال و 2 ماه و 15 روز. در ضمن مسافر سیگار هم هستم. مدت 11 ماه به راهنمایی آقا کیان، به روش DST و با داروی آدامس نیکوتین خوراکی سفر کردم. رهایی از بند نیکوتین، 9 ماه و 5 روز.

آرزو مسافر:

آرزو می‌کنم کنگره جهانی شود و تمامی مسافرهایی که خواهان رهایی هستند به رهایی و درمان واقعی برسند.

خلاصه سخنان مسافر حسین:

از آقای مهندس، خانم آنی و همین‌طور خانواده بزرگوارشان تشکر می‌کنم. از راهنمای عزیزم آقا کیان و همه خدمتگزاران نمایندگی بسیار سپاسگزارم. در این 36 سال تخریب جز اینکه برای خودم و خانواده‌ام رنج و عذاب درست کردم، کار دیگری انجام ندادم. یک روز با معرفی اصغر آقا به کنگره آمدم. آموزش‌ها را پله‌پله گرفتم و تلاش کردم تا به اینجا برسم. میگویند تریاک چیز بدی است ولی خداوند بد نمی‌آفریند. استفاده نادرست من از آن باعث اعتیاد می‌شود.

ما درکنگره با همین تریاک سفر می‌کنیم و آن را پله‌پله تیپر کرده و به درمان می‌رسیم. تریاک مواد زیادی در درون خودش دارد، از جمله مرفین، کدئین و غیره. و چون این مواد، نزدیک به مواد شبه افیونی درون بدن ماست، بهترین دارو برای درمان اعتیاد است. پس چیز بدی نیست. شیطان طبق گفته کلام‌الله از چهار جهت به ما هجوم می‌آورد و القائات منفی می‌کند. انشا الله که همه ما در این مسیر موفق و سربلند باشیم.

 

در ادامه جلسه...

 

خدمتگزاران این جلسه...

خلاصه‌نویسی و تایپ: مهدی جعفری
نگارش: مجتبی رضایی
عکاس: یاسر تهرانی
منبع کنگره 60: وبلاگ نمایندگی ایمان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .