English Version
English

خلاصه عملکرد لژیون ویلیام ال وایت

خلاصه عملکرد لژیون ویلیام ال وایت

سلام دوستان ایرج هستم یک مسافر

با یاد نام قدرت مطلق جلسه را آغاز میکنیم، حال من خوب هست و امیدوارم حال شما هم خوب باشد، به همه دوستان خوش آمد میگویم و امیدوارم سفر درمان سیگارتان را باقدرت و با برداشت یک محصول درجه یک پشت سربگذارید.

آدامس خوراکی نیکوتین دار حکم اسلحه و تیر اسلحه را دارد، حتی اگر استفاده نکنی حکم قوت قلب را دارد!

ساختار سیگار و کلا" ساختارهای ضد ارزشی به سیکل و زمان بسیار دقیق عمل میکند یعنی نقطه حساس آدمی را چک میکند و هرجا از نظر دانایی در ما خللی  وارد شود،سریع به ما رخ نشان داده و باعث میشود که دوباره گمراه کند!

هر قلیان معادل 4بسته سیگاراست وبه دلیل شدت دود و عمق دودش بسیار بسیار تخریب دارد و خصوصا قلیان میوه ای که بمب تخریب ریه و دستگاه تنفسی است. اگر میدانستید این تباکوها از چه موادی و به چه شکل درست میشوند ابدا" به آنها دست نمیزدید!

 هر پک قلیان تا 80% دریچه نای را تنگ میکند.اثرات مصرف قلیان هنوز آشکار نشده است

 

بذر های که با مصرف سیگار و قلیان کاشته ایم و بواسطه مصرف مدام و متنوع سیگار و قلیان ،هر روز آنها را آبیاری مینمودیم! بعدها بروز خواهد کرد و اگر درمان نکنیم. آینده ای  بسیار بد و پراز دردی در انتظار ماست.

کوتاهی عمر،سرطان ریه، پوکی استخوان،عفونت مایع گوش ،پیری زودرس،ناباروری،افسردگی،اختلال در سیستم دفاعی بدن و...   بخشی از آسیبهای مواد دخانی هست!و سیگار و قلیان به دلیل فرّار بودن لذت ها ی عادی را هم مختل میکند!دیگر از تغییر فصول،مزه غذا ها ،تفریحات و بوی خوش هم لذتی متوجه نمیشویم،چون همیشه بوی سیگار را استشمام میکنیم!

متاسفانه این رفتار ضد ارزشی مصرف قلیان در داخل خانه ها و بین خانم ها بسیار بسیار شایع شده است، و نمیدانند که مادران مصرف کننده قلیان با وارد کردن دود قلیان میوه ای چه بذرهای میکارند و معلولیت،عقب افتادگی جسمی و... از سموم قلیان وسیگار است.شیر آلوده و استرس به بچه در رحم مادر منتقل میشود و بچه ای با صور آشکار کمبود وزن به دنیا می آید و در صور پنهان هم خدا میداند!

عفونت مایع گوش از شایع ترین مشکلات است که صدرصد به تعادل ظاهری انسان مرتبط است.

مرحله سازگاری آدامس بین 20 روز تا سه ماه است و هرچه بیشتر آدامس بخوریم این سازگاری زودتر اتفاق می افتد و بدن وقتی نیکوتین را شناسایی کرد و متوجه شد که نیکوتینی که از ریه جذب مینمود را الان باید از بزاق و معده جذب کننده دیگر هیچ احساس وسوسه هم نخواهیم داشت.وقتی آدامس توسط بدن شناخته شد به نیروگاه های دستور جذب صادر میشود.

در ابتدا و در دوره سازگاری خودتان را در موقعیت عصبانیت قرار ندهید و در محیط متشنج قرار نگیرید.

این را بگویم و راحتتان کنم که:" اگر خواسته حل مشکلات را داشته باشی،هیچ مشکلی برایت نخواهد ماند"

همیشه سعی کنید ،غسل مستحبی داشته باشیدو پس از استحمام دو رکعت نماز شکر برای اسیر هوای نفس نشدن به جای آورید.هرکاری هر بذری،محصول همان بذر را باید درو کنی!با تفکر و خواسته و حرکت به نتیجه خواهید رسید.

نباید دانای شما در یک مرحله درجا بزند.بارها گفته شده که" اموزش ها مانند باک بنزین است"

اگر نیروی منفی متوجه شود که سلاح نداری یا در سلاحت هیچ تیر موثری نداری آنروز با تیر میزند! و امان هم نخواهد داد چون قسم خورده که زمین را به فساد بکشد و به آدم بدی تلقین کند.اگر سمت سیگار و قلیان رفتی باید به فکر هزینه های بیماری و درد در هنگام پیری باشی

در آخر خدا را شکر میکنیم که لطف خدا شامل حال ما شده و اذن ورود و حضور در کنگره برایمان صادر شده است. به امید حق خداوند نگهدارتان باشد.

 

تهیه و تنظیم: مسافر توحید رهجوی لژیون 21

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .