English Version
English

قدردانی

قدردانی

جلسه هشتم از دوره اول لژیون آموزشی کنگره ۶۰ لژیون بوئین‌زهرا با استادی راهنما مسافر داوود، نگهبانی راهنما مسافر عبدالله و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه " در کنگره ۶۰ چگونه قدردانی می‌کنیم؟ " جمعه 20 بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و اولین مشارکت را داشته باشم. درمورد دستور جلسه این هفته باید بگویم که ما آموزش می‌گیریم که چگونه از کنگره قدردانی کنیم. بهترین راه قدردانی برای مسافران سفر اولی، در مسیر کنگره قرارگرفتن و توجه کردن به قوانین و آموزش‌های کنگره و به اجرا در آوردن آن است. ما باید به تمام حرمت‌های کنگره توجه کنیم و به آن احترام بگذاریم. ما حرمت‌ها را در کنگره آموزش می‌گیریم و اگر تمام حرمت‌های کنگره را در بیرون و زندگی خود اجرایی کنید، هیچ زمان درگیر مشکلات نمی‌شوید. در کنگره هم راه‌های قدردانی زیاد است. روز اول که وارد کنگره می‌شویم از همه‌جا ناامید و دل‌شکسته هستیم؛ اما وارد که می‌شویم مرزبانان به ما خوش‌آمد می‌گویند، راهنمای تازه واردین به ما مشاوره می‌دهد و به ما دلگرمی می‌دهند که بمانیم و‌ ایمان داشته باشیم که در کنگره حالمان خوب می‌شود و خداراشکر می‌گوییم که جایی پیداشده است که ما را درک کنند و با ما همراهی کنند، دیگر آنکه برای خودمان وقت بگذاریم و به‌موقع در جلسات حضور داشته باشیم؛ زیرا وقت گذاشتن برای خودمان یعنی قدردانی از خودمان و کنگره و آقای مهندس که این مکان را رایگان برای ما ایجاد کردند. ما باید با تمام وجود قدردان نعمتی که کنگره به ما داده است باشیم. هر کس که در کنگره ۶۰ درمان می‌شود خودش احساس می‌کند که چقدر تغییر کرده و یک سری بیماری‌هایی که داشته درمان می‌شود و از لحاظ فکری به تعادل می‌رسد و هیچ قیمتی روی این کار نمی‌شود گذاشت. کنگره یک وام بلاعوض به شخص می‌دهد و هیچکس جلوی او را نمی‌گیرد که شما درمان شدی حالا باید به کنگره کمک کنید، این کار دلی است و هر شخص باید از اعماق وجودش به خاطر این نعمت کمک کند و خدمتگزار باشد.

من به عنوان یک مسافر باید از خداوند بزرگ قدردانی کنم که اذن و اجازه آن را صادر کرد که من به کنگره بیایم، این درب برای همه باز نمی‌شود که به کنگره بیایند باید بهای زیادی در صور پنهان داده باشد تا این درب روی او باز شود. در هستی هیچ چیز مفت و مجانی به کسی داده نمی‌شود. به گفته آقای مهندس یک رهجو اولین کارش این است که فرمان‌بردار باشد که البته این یکی از راه‌های قدردانی نیز امی باشد. در کنگره خدمت کنیم، هدف داشته باشیم و برای خودمان توشه‌ای برداشت کنیم و سعی کنیم حال خودمان را خوب کنیم.

لژیون یکم نمایندگی بوئین زهرا

تایپ و تنظیم: مسافر محمدرضا

نمایندگی بوئین زهرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .