English Version
English

دل نوشته در مورد بنیان کنگره60

دل نوشته در مورد بنیان کنگره60
در این دستور جلسه قدردان شخصی می‌شویم که بنیان‌گذار کنگره۶۰ است و در حال حاضر هم همچنان در حال خدمت در این جایگاه می‌باشند.
 
در همه کشورها مؤسس هر فن و شیوه و نظری را می‌ستایند و به بهترین نحو از او سپاسگزاری می‌کنند و نام آن شخص را بر روی اختراع یا نظریه یا بر روی یک خیابان می‌گذارند.امروز من نه شهری دارم نه جایی که به نامتان مزین کنم فقط شهر وجودی خودم رادارم که به‌واسطه پژوهش‌های شما در اختیارم هست که بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به من عطا کرده است که به شکرانه‌اش سر تعظیم فرود می‌آورم.

من که سال‌ها درگیر مصرف مواد بودم و هر بار هر راهی را رفتم به درب بسته رسیدم، هیچ‌گاه در خیالم هم نمی‌گنجید یک روز را بدون مواد زندگی کنم و حال می‌توانم در انباری از مواد بخوابم بدون اینکه به مصرفش فکر کنم و این یعنی درمان صد در صد کنگره۶۰ که بر آن می‌بالد.

کسی که اولین بار شالوده کنگره را پی‌ریزی نمود شخصی نبود به‌جز مهندس حسین دژاکام که با به درمان رسیدن خودشان، خود را وقف کنگره کردند و شروع به گسترش این بنا نمودند تا خیل دنبال کنندگان ره‌جو به او بپیوندند و امروز این جمعیت عاشقانه پا جای او بگذارند.

درزمانی که همگان تصور می‌کردند درمانی برای اعتیاد نیست و ناباورانه چنگ به روش‌های معمول و غیرمعمول می‌زدند، در بیست سال پیش چنین روزی بنیان کنگره شکل گرفت و با ابداع روش دی اس تی، انقلابی در عرصه درمان اعتیاد به وجود آورد تا برای همیشه تاریخ این روز به نام بنیان کنگره باشد.

در این دستور جلسه جای دارد در مرحله اول مراتب سپاس خودم را از ایشان ابراز کنم که رهجویانی را پرورش دادند به نام راهنما که دلیل بودن من در این جایگاه الانم را نصیب من کردند و دوم آقای دژاکام نماد استقامت، ایمان؛ و عشق به خدمت و ... است، هرکدام از صفاتی که بر ایشان نهادم بازگوی درس زندگی است که چگونه کاربردی‌شان کردند و در کتاب ۶۰ درجه که به دست پرتوانشان به نگارش درآمده است صادقانه به آن پرداخته است و باز نشان از شهامت وصف‌نشدنی‌شان هست.

بیستمین سال ظهور کنگره ۶۰ که زندگی را به من و خیلی‌های دیگر بازگرداند جشن می‌گیریم و از خداوند منان برای مهندس حسین دژاکام زندگی سرشار از سلامتی و عشق را خواستارمآمین

 

مسافر سفر دوم :داود(لژیون دوم)
از نمایندگی تخت جمشید،شیراز
http://takhtejamshid.congress60.org

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .