English Version
English

مراسم بستن پیمان و اهدا شال مرزبانی نمایندگی آکادمی

مراسم بستن پیمان و اهدا شال مرزبانی نمایندگی آکادمی
چهارمین جلسه از دوره شصت‌ و ششم از سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60  ویژه آقایان مسافر، در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه "نقش سی دی ها در آموزش" با استادی آقای " محمد رضا "  و نگهبانی آقای " محمد رضا" و دبیری آقای " علی" در روز شنبه مورخ 96/09/04 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 
 
سخنان استاد:

اول از راهنمای عزیزم آقا فرشید تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند که در این جایگاه خدمت کنم. من قبل از ورود به کنگره تمامی روشهای ترک اعتیاد موجود را امتحان کرده بودم ولی هیچ گاه موفق نشدم. در تمام روش ها، دستورالعمل و یک شبه جهان بینی وجود داشت ولی هیچ گاه اجرا و کاربردی نمی شد.

در کنگره روش انتقال علم آسان است یعنی وقتی کسی وارد کنگره می شود از همان ابتدا کتاب ها، جزوات و سی دی های کنگره در اختیار او قرار می گیرد و هر جلسه در لژیون توسط راهنما این نشریات آموزش داده می شود. آموزش از طریق سی دی در کنگره به خوبی انجام می شود.

روزی که من برای مشاوره به کنگره آمدم راهنمای تازه واردین به من گفت که شما بعد از یکسال اینجا تبدیل به یک بچه فیلسوف می شوید. این حرف آن روز برای من خنده دار بود ولی امروز می بینم که واقعیت داشت چون آموزش های کنگره به قدری گسترده و عمیق است که در انسان تغییرات زیادی ایجاد می کند و فرد در اثر این آموزش ها تبدیل به انسان دیگری می شود که قابل مقایسه با قبل نیست.

آموزش ها در کنگره کاملا کاربردی هستند یعنی من می توانم این آموزش ها را با خود به درون خانواده، محل کار و اجتماع ببرم و اجرایی کنم. 

 

 

در ادامه مراسم تقدیر از مرزبانان سال گذشته و اهداء شال مرزبانان جدید توسط دیده بان محترم آقای مجید سلامی و دیده بان محترم آقای علی مجدیان انجام شد.

وبلاگ نویس و عکاس  : مسافر ابراهیم (لژیون آقای امیر)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .