English Version
English

مدیریت خاص در زمان خاص

مدیریت خاص در زمان خاص

سلام دوستان فریدون هستم یک مسافر

شخصی که برای اولین بار وارد کنگره میشود کاملا احساس غریبگی می نماید .و معمولا شناخت خاصی از کنگره و عملکردو فضای ان ندارد و بهمین دلیل مستقیم و یا غیر مستقیم تحت ثاثیر فضای موجود قرار می گیرد .....

 شخص بشدت متاثر میشود و همینطور خانواده او و خیلی وقت ها از حق انتخاب خود میگذرند و یا دچار فراموشی می شوند..که در این موقع اگر به اولین کسی که بتواند ارتباط خوبی برقرار نماید پناه میبرد و توصیه ها و راهنماهی ها و نصایح او را بدون تفکر به موقع اجرا  می گذارد و علاوه بر اینکه فرد مصرف کننده طبق نوشتار ( مصرف کننده کیست) درجهانی مملو از ترس و نگرانی و اضطراب و توهم و وارانه زندگی میکند  که کلید برقراری ارتباط در مشاوره نیز در همین تعریف نهفته میباشد، چون پایه انتقال مطالب نوع ارتباطی است که معمولا در زمان حال حضوراً پدید و یا شکل می گیرد و همانطوری  که می دانیم در مورد حس. هم نام خود قابل حس است.

بدلیل تجربه مستقیم و غیر مستقیم بیماری اعتیاد و حس مشتر ک در شخص مشاوره وجود دارد و تنها کافی است مشاور انرا بیاد بیاورد و مشاوره شونده را نه از بالا و نه از پائین نگاه نکند چرا ؟

چون موضوع و عمل مشاوره اولیه بقول جناب مهندس بسیارحساس و مهم می باشد و اگر ذره ای این طرف و یا آن طرف حرکت کنی ( بدون اگاهی و تشخیص ) جذب تازه واردین  دچار مشکل خواهد شد و نتیجه  معکوس خواهد داد پس باید دقیق و با محبت لازمه و حس طرف مقابل و خودت در زمان مصرف باشد.

مقدم بر هر چیز که من آن را مدیریت خاص در زمان خاص میدانم، اشتیاق، خواست و خلاقیت، انجام دهنده عمل است که وقتی با تجربه مرتبط و آموش و تفکر همراه شود بهترین نتایج را بدست می اورد، که نقش مدیریت خاص بسیار مهم و کلیدی می باشد که بعد از جذب رهجو می بایست ادامه دار، قوانین دیگری گردد، که در طول ده یا یازده ماه، رهجو یکطرفه می بایست آن را رعایت نماید.

نقش خلاقیت بایستی در چارچوب قوانین به مورد اجرا گذاشته شود. علم و دانش مشاور کننده در مورد  درمان اعتیاد بایستی کامل باشد و بتواند آن را متین و گویا بیان نماید. و توضیح روش درمان دی اس تی به صورت کامل داده شود. همچنین معرفی دقیق کنگره ۶۰ و توضیح ترک های اعتیاد در بیرون از کنگره لازم و ضروری میباشد و در آخر حفظ ظاهر مشاورکننده و پوشیدن پیراهن سفید و همچنین خواست و خلاقیت، در برخورد اولیه می تواند یک نفر را برای رهایی از دام اعتیاد کاملا جذب کنگره نماید...

 

نگارنده: کمک راهنما آقای فریدون
منبع: وب لژیون کمک راهنما مسافر فریدون

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .