English Version
English

یاداشت؛ گلریزان نوشته کمک راهنما مسافر مجید

یاداشت؛ گلریزان نوشته کمک راهنما مسافر مجید

مراسم جشن گلریزانی که در کنگره انجام می شود موجب پدید آوردن بهاری می شود که مردگان را زنده می کند و جانی دوباره به انسان های در بند می دهد و موجب احیای زندگی های زیادی می شود. یکی از سعادتمندی های ما در کنگره امکان خدمت کردن می باشد و همینطور توفیق حضور در مراسمی همچون گلریزان که باعث تحکیم پایه های مالی می شود تا انسان های بیشتری بتوانند به درمان و آرامش برسند.

گلریزان یعنی زنده شدن امید و عشق در خانواده ها، گلریزان یعنی فراهم شدن بستری مناسب برای کسانی که خواست رهایی از بند های اهریمن را دارند و انسان هایی که می خواهند از اعماق تاریکی ها به روشنایی ها سفر کنند. گلریزان یعنی آغوشی گرم برای انسان هایی که از همه جا و همه کس طرد شده اند و راه به جایی ندارند و گلریزان یعنی آزادی از بند اسارت.

هر کس به هر اندازه ای که در گلریزان شرکت کرده است، سهمی در خدمت به انسان هایی دارد که در اثر بیماری اعتیاد چه رنج ها و محرومیت هایی را متحمل شده اند. گلریزان تمرین عشق و عاشقی و مهر و محبت است و موجی است خروشان برای دل های شکسته .

حضور پر رنگ تک تک اعضای کنگره در مراسم گلریزان، اشک های زیادی را از گونه های عزیزان ما پاک کرده و مرحمی میشود بر دل زخمی خانواده های در دام تاریکی.

 

نویسنده: راهنما مجید آثار جوی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .