English Version
English

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

خلاصه سخنان کمک راهنمای درمان سیگار، مسافر رضا:

خیلی خوشحالم که در این لژیون در خدمت دوستان هستم و خداوند را شاکر هستم که توفیق داد تا یک‌بار دیگر خدمت کنم، این انرژی زیادی که در این لژیون وجود دارد به خاطر وجود تک‌تک شما دوستان عزیز می‌باشد و این همان پیوند محبت می‌باشد و چون همه در یک مسیر و برای یک هدف تلاش می‌کنیم، باعث می‌شود تا هم حس و هم سو شویم و بی‌ریا به یکدیگر کمک کنیم.

دستور جلسه امروز ازدواج می‌باشد و خیلی جالب است که کنگره 60 یک‌بعدی نمی‌باشد یعنی اینکه همان‌طور که الویت کنگره60 درمان اعتیاد است اما از آن‌طرف بحث احیای انسانی را نیز در درون دستور جلسات و آموزش‌های خود جای‌داده است و به صور یک‌بعدی به مقوله اعتیاد نمی‌پردازد.

همان‌طور که جناب آقای مهندس دژاکام می‌فرمایند ما در مسائل خصوصی افراد دخالتی نمی‌کنیم ولی این بدان معنی نمی‌باشد که در مقوله آداب رانندگی صحبت نکنیم. در خصوص مسئله ازدواج نیز همین‌گونه می‌باشد، این موضوع انقدر در کنگره60 واجب و مهم می‌باشد که گفته می‌شود در خانواده‌ای که مصرف‌کننده دارد و آن مصرف‌کننده به حدی نرسیده است که مشاهیر خود را ازدست‌داده باشد باید آن خانواده را حفظ کرد و دو طرف باید در حفظ کردن آن خانواده کوشا باشند.

من زمانی که این مطلب را در کنگره 60 خواندم باد تجربه‌ای که خود داشتم افتادم و آن تجربه این بود که ما در اقوام خود خانواده‌ای داشتیم که دختر آن‌ها در شرف ازدواج قرار داشت و زمانی که من داماد را دیدم از اوضاع نامناسبی برخوردار بود ودائما در حال چرت زدن بود من با تعجب فراوان این سؤال را پرسیدم که چرا می‌خواهید تن به این وصلت دهید البته با آن نگاهی که در آن دوران داشتم، ولی آن خانواده گفتند که این بهتر از این است که خانواده از هم بپاشد.

این مسیری است که در صراط مستقیم قرار دارد و روبه تعالی می‌باشد و زمانی که شما تشکیل خانواده می‌دهید برای آینده خود بهتر و بیشتر تلاش می‌کنید و این باعث پیشرفت شما می‌شود، حال در ابتدای امر چه کسانی موفق هستند کسانی که با تفکر راه و مسیر خود را انتخاب کرده‌اند بازهم بازمی‌گردیم به الگوی خودمان در کنگره60 که با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد.تفکر یعنی برنامه‌ریزی برای آینده، یعنی نقشه راه خودمان درست تهیه نماییم.

قطعاً یک انسانی که به سن بلوغ می‌رسد یک از تغییراتی که در فیزیولوژی ان رخ می‌دهد جذب جنس مخالف خود است اینجاست که انسانی که به این مرحله می‌رسد باید تشخیص دهد که این جذبه ها چه می‌باشد و آن‌ها را بشناسد آیا این جذبه‌ها فقط جنسی می‌باشد؟کسی که از عقل خود استفاده می‌کند درواقع برای آینده خود برنامه‌ریزی می‌کند.

زمانی که انسان وارد زندگی مشترک می‌شود باید این موضوع را متوجه باشد که ممکن است در خیلی از موضوعات باهم متفاوت باشند و قرار نیست یکدیگر را تغییر دهند بلکه باید دو نفر یکدیگر را درک کنند و بروی نقاط مشترک خود مانور بیشتری دهند.

 

 

عکس: مسافر دانیال
تهیه و تنظیم: مسافر روزبه
منبع: کنگره 60، نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .