English Version
English

گزارش لژیون سوم ویلیام وایت قندیان تبریز؛ دستورجلسه سی دی شگفتی

گزارش لژیون سوم ویلیام وایت قندیان تبریز؛ دستورجلسه سی دی شگفتی

روز یکشنبه مورخ 96/07/30 لژیون سوم ویلیام وایت؛ نمایندگی قندیان تبریز با استادی مسافر طیب و با دستور جلسه " سی دی شگفتی " رأس ساعت 15:45 دقیقه آغاز به کارنمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان طیب هستم مسافر سیگار.

مطالبی که میخواهم برایتان بگویم یکی راجع به آ‌کادمی هست و دیگری به طور کلی هستی.هرگوشه ای ما نگاه کنیم و تفکر کنیم تماما شگفتی است ولی چون برای ما عادی شده است باورش نداریم.ذات پاک پروردگار هم همینطور .کره زمین شگفتی است برای مثال ما چرا از رویش پرت نمیشویم . در کتاب هست: آیا نگاه کرده اید که شتر چگونه خلق شده است . کوهان، کف پاهایش، قدو پاهای بلندش را که عین یک کشتی در کویر حرکت میکند. آسمان چگونه برافراشته شده اند، چطوری کوهها منظم شده اند و زمین چگونه مسطح شده است. به یاد بیاور که تو بیاد آورنده ای. خود ما شگفتی هستیم. راه رفتن روی دو پا، صحبت کردنمان و قلب و مغز ما که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد نورون هست. انواع میوه ها که از یک زمین و خورشید و آب تغذیه می کنند ولی مختلف هستند. ما ا ز صبح تا شب در تفکراتمان زندانی هستیم و فراموش می کنیم که اصلا برای چه چیزی بوجود آمده ایم و چکار باید بکنیم.

مسئله دیگر که شگفتی است این می باشد که همه چیز دارای حساب و کتاب است و بر مبنای محاسبات ریاضی و یکسری اعداد بوجود آمده است، یعنی یک تفکر و اندیشه قوی پشت سرش هست. افراد چاق ا ز چربی استفاده نمی کنند ولی شتر از چربی کوهانش استفاده می کند. یا همان قضیه زندانی کردن بدون آب و غذای دو نفر چاق و دیگری لاغر که آخر سر بر خلاف تصور همگان بعد از یک هفته متوجه شدند که فرد چاق مرده است و لاغر زنده می باشد.

این سیستم که حساب و کتاب دارد سریع الحساب هست یعنی اگر از قانون خارج بشوی بلافاصله واکنش نشان می دهد.اگر از بلندی بپری بلافاصله نابود می شوی چون قانون اینطوری ساخته شده است. سیستم خودش خودش را کنترل می کند و طراحی اش اینگونه هست. هر چیزی بر مبنای خواست، تقدیر و فرمان الهی بوجود می آید. ما با خواست و تقدیر در گیر هستیم و فرمان الهی برای شرایط خاص هست. از حساب خارج شدن در صور آشکار است و در صور پنهان هم داریم. ما از مواد مخدر استفاده بکنیم چون جایگزین مواد مخدر طبیعی بدن می شود به ما ضرر میزند پس سریع الحساب هست. اگر کمک کنیم به ما کمک می شود و اگر کمک نکنیم به ما کمک نخواهد شد مثل قضیه گلابی و اردوی بلده ،‌که من در راه به مامور عوارضی از روی محبت گلابی دادم و او هم از من پول عوارَضی نگرفت نه اینکه فکر کنید من بخاطر ندادن پول گلابی دادم نه بلکه منظورم اینست سیستم که خداوند در راس آن هست حساب و کتاب ارد و سریع الحساب هست.

مسئله بعدی این می باشد که سیستم هم نظارت دارد و هم کنترل، روزی که ملائکه و روح در شب قدر پایین می آیند برای اندازه گیری کل امورات می آیند که می خواهند اندازه گیری بکنند یعنی سیستم خودکار هست. وزارت بهداشت اعلام کرد چیزی به نام طب اسلامی نداریم. طب سنتی داریم. متاسفانه در کمپها ابوالفضل درمانی می کردند و از نام ائمه و بزرگان سواستفاده می شد. قاشق کارش غذا خوردن هست و قرار نیست کار چنگال و آچار فرانسه را انجام بدهد. پس دین هم بایستی کارش که هدایت انسانها است را انجام بدهد ودر غیر اینصورت به خود دین و مکتب ضربه می زند. سخنان استاد: ما بسیار خشنود هستیم که کاملا به اهداف اصلی فکر می کنید، دانشگاه و یا آکادمی خاص به جهت شفای کامل است نه به جهت بیمارستان یا مریضخانه زیرا این مریضها نیاز به شفاخانه ندارند اما آموزش و درمان به جهت کل جمیع انسانها لازم است.

یکی از خواسته های ما و کنگره ایجاد دانشگاه با دانشکده های انسان مواد مخدر و فلسفه و... می باشد که در آینده نزدیک خواهیم ساخت. برای درمان اعتیاد نیاز به افراد قو ی که علم راستین دارند و انتقال آن علم داریمدر نهایت ما در سیستمی زندگی می کنیم و طوری طراحی شده است که اولا حساب و کتاب دارد و ثانیا سریع الحساب هست و ثالثا هر عملی که بکنیم عکس العملش بر می گردد.اگر محبت کنیم به ما محبت خواهد شد .

 

تهیه و تنظیم گزارش:مسافر طیب لژیون سوم ویلیام وایت

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .