English Version
English

ازدواج؛ لژیون ویلیام پارک فدک نمایندگی امین قم

ازدواج؛ لژیون ویلیام پارک فدک نمایندگی امین قم

جلسه اول از دور اول لژیون ویلیام وایت کنگره 60 نمایندگی امین قم پارک فدک، روزهای جمعه مورخ 96/07/28 با دستور جلسه ازواج با استادی کمک راهنمای محترم آقای اکبر علیرضایی و نگهبانی کمک راهنمای محترم آقای مهدی پور بکر  و دبیری آقای مجتبی بصیری فرد رأس ساعت   8:30آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته در موردبحث شیرین ازدواج است، ازدواج بحث بسیار مهمی است که آقای مهندس آن را به دستور جلسات اضافه کردند و اینکه ازدواج یک مسئله بسیار مهم است به شرطی که قوانین ازدواج را  به‌خوبی رعایت کنیمبه‌طورکلی قوانینی که از طرف خداوند و به‌وسیله فرستادگان و کلام‌الله به دست ما رسیده است همه برای راحتی و آرامش در زندگی خودمان است و برای دربند کشیدن ما نیست.

کسانی که ازدواج نکردند، این دستور جلسه باعث جرقه‌ای در ذهن آن‌ها می‌شود که ازدواج کنند و کسانی که ازدواج کردند در مورد تجربیاتشان صحبت می‌کنند، آقای خدامی همیشه در لژیون به ما می‌گفت که حلقه ازدواج را همیشه همراه داشته باشید که این پیمان مهم را از یاد نبریدسیگار کشیدن در زندگی و خانواده من تأثیرات مخرب زیادی داشته است، مسئله سیگار همیشه باعث ناآرامی در زندگی من بود و باعث آزار و اذیت اطرافیانم می‌شد، شب‌های عید به خاطر دود سیگاری که روی وسایل خانه نشسته بود همیشه ما بحثمان می‌شد و تبدیل به دعوا و کار به‌جاهای باریک می‌کشید.

همیشه ما در آخر  نماز می‌خوانیم که سلام و رحمت خداوند بر صالحین؛ صالحین یعنی کسانی که دنبال صلح و آرامش هستند، یکی از چیزهایی که صلح و آرامش را به زندگی من بازگرداند درمان سیگار بود، هر چیزی که هست در درون خودمان است و بیرون هیچ خبری نیست، اگر ما از درون خوب باشیم و در آرامش باشیم و سیگارمان را به درمان برسانیم در درون خانواده هم صلح و آرامش برقرار می‌شود.
 

مطمئن باشید که به دنبال این صلح و آرامش خیروبرکت هم وارد زندگی ما می‌شود، سفر سیگار یک سفر بسیار لذت‌بخش است و درمان سیگار یک یوم الفصل است و انسان از یک مرحله‌ای وارد یک مرحله دیگر می‌شودهمه ما باید به خانواده احترام بگذاریم، در وادی هشتم ما پیمان می‌بندیم که در خدمت خودمان باشیم و به خانواده و جامعه خدمت کنیم، این خدمت به خانواده جزء کار ما و مسیر برگشت ما است و به قول استاد امین خانواده ریشه ما است.

ما خیلی وقت‌ها دنبال نواقص دیگران می‌گردیم، در خانواده ما بچه، همسر، پدر و مادر و... هزارتا خوبی دارد ما می‌گردیم و یک بدی پیدا می‌کنیم و در ذهن خودمان آن را پرورش می‌دهیم و بزرگ می‌کنیم، درصورتی‌که باید برعکس باشد و همان‌طور که وادی اول می‌گوید نقاط قوت را رشد بدهیم و مثبت اندیش باشیم، ما آمده‌ایم که با خودمان آشنا شویم و حق این را نداریم که به دنبال ایرادات دیگران باشیم، ما آمده‌ایم که با خودمان آشنا شویم تا بتوانیم با مفهوم مهربانی آشنا شویم و ادامه حیات بدهیم.
 

تهیه و تنظیم: مسافر یوسف
عکاس: مسافر جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .