English Version
English

خواسته قوی؛ اولین سال رهایی نیکوتین مسافر فرهاد

خواسته قوی؛ اولین سال رهایی نیکوتین مسافر فرهاد

اعلام سفر:
سلام دوستان فرهاد هستم مسافر؛ مدت تخریب بیش از ده سال، آخرین انتی ایکس مصرفی روزانه دو و نیم گرم شیره و بیست‌وپنج سی‌سی متادون. روش درمان دی اس تی، داروی درمان شربت او تی، به راهنمایی استاد عزیزم آقای کاظم نوروزپور ده ماه و پنج روز سفر نمودم. در حال حاضر 17 ماه است که از بند مواد آزاد و رها هستم. ضمناً مسافر ویلیام نیز هستم مدت تخریب بیش از ده سال آخرین انتی ایکس مصرفی روزانه بیش از 40 نخ سیگار مونتانا طلایی، سفر اول ویلیام یازده ماه به راهنمایی استاد عزیزم آقای حسین جزایری طول کشید. روش درمان دی اس تی، داروی درمان آدامس نیکوتین، در حال حاضر دقیقاً یک سال است که آزاد و رها هستم.

آرزوی مسافر فرهاد:
آرزوی دارم تک‌تک عزیزان قدر این موهبت الهی که نصیبشان شده را بدانند و بدانند که هیچ راه درمانی جز کنگره 60 برای دوری از ضد ارزش‌هایی همچون مواد و سیگار و ... وجود ندارد. لبتان خندان، دلتان شاد و مشکلاتتان هرروز کوچک و کوچک‌تر شود.

سخنان راهنمای محترم مسافر حسین:
چیزى كه در كنگره ٦٠ به من مسافر كمك می‌کند؛ تا بتوانم سفر خوبى داشته باشم، خدمت بلاعوض است و یكى از خصوصیات بارز آقا فرهاد همین خدمت كردن است. دوستانى كه در كنگره ٦٠ خدمت می‌کنند، كسانى هستند كه دنبال حال خوش‌اند و انرژى كه از خدمت می‌گیرند با هیچ‌چیز دیگر قابل‌مقایسه نیست. امروز تولد یكى از خدمت‌گزاران كنگره ٦٠ است هم فرمانده و فرمان‌بردار خوبى بوده است و من براى تولد رهجویان كمى با اكراه اجازه صادر می‌کنم و یا اصلاً برایشان تولد نمی‌گیرم، ولى كسانى مثل آقا فرهاد كه خدمت‌گزارند با رغبت بیشترى برایشان تولد می‌گیرم و آقا فرهاد در امتحان كمك راهنمایى هم شركت كردند و ان شاء الله قبول بشوند و مطمئناً اگر در آن جایگاه باشند، خدمت‌گزار خوبى خواهند بود. از همین‌جا برای فرهاد عزیز آرزوی بهترین جایگاه‌ها رادارم. حالا مهم نیست من در چه جایگاهى خدمت می‌کنم، مهم این است كه آن خدمت را به نحو احسن انجام بدهم، امروز چون روز آقا فرهاد است، دوست داریم بیشتر ایشان صحبت كنند.

سخنان مسافر فرهاد:
به تمام عزیزان خاطرنشان می‌کنم که هیچ‌وقت دیر نیست. از همین‌الان با تفکر و خواسته قوی در مسیر درمان قدم بگذارند؛ چراکه می‌شود پاک اندیشید و پاک سخن گفت و پاک عمل نمود. من با این سن و سال و باآن‌همه تخریب سیگار؛ امروز دقیقاً 730 روز است که از روزی 40 نخ دود کردن سیگار نجات‌یافته‌ام، اگر این تعداد را ضربدر 730 روز کنید به
تعداد 29200 نخ سیگار می‌رسید و اگر مبلغ هر سیگار را صدو پنجاه تومان در نظر بگیرید به مبلغ قابل‌توجه چهار میلیون سیصد و هشتاد هزار تومان خواهید رسید.

این مبلغ تنها بحث ریالی این تخریب را شامل می‌شود؛ بماند تخریب‌هایی که طی این مدت و مصرف به جسم و روان و خانواده و طبیعت وارد می‌کردم. خیلی از دوستان می‌گویند که سیگار بازی ذهنی دارد و ترک نمودنش خیلی سخت است، من به آن‌ها می‌گویم برای درمان هیچ روشی وجود ندارد؛ جز روش درمانی دی اس تی و متد کنگره 60؛ که به بهترین شکل ممکن نسبت به بازسازی تمام جسم اقدام می‌کند.

من از دو سال گذشته که درمان را آغاز کردم؛ در طول سفر اولم حداکثر 30 بسته نیکوتین خوراکی مصرف کردم و با روش دی اس تی آن را به صفر رساندم. در طول سفر اول به‌آرامی با ورزش آشتی کردم، با دوچرخه آشتی کردم، با پارک و باغ و طبیعت آشتی کردم، با چربی‌های اضافه و وزن بیش‌ازحد خداحافظی کردم و هرروز به میزان ورزش افزودم؛ تا جایی که امروز به‌راحتی 40 کیلومتر رکاب می‌زنم.

چه لذتی از این بالاتر و بهتر که پس از درمان شادابی و سلامت را در ذره‌ذره وجودم احساس می‌کنم. این‌ها را با چه قیمتی می‌شود سنجید؟ این است که من بازهم می‌گویم گران‌ترین صندلی‌های دنیا همین صندلی‌های پلاستیکی کنگره 60 است. اینجاست که دیگر نباید دست‌ودلم بلرزد که در جشن گلریزان برای زکات این‌همه نعمت و خوبی و حال خوش پرداختی داشته باشم. اینجاست که حرمت استاد به میان می‌آید، اینجاست که باید خاک‌پای استاد را توتیای چشمم کنم.

 

در ادامه جشن...

نگارش: مسافر مجید
تصویربردار: مسافر شهریار
نمایندگی فردوسی مشهد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .