English Version
English

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات، ویلیام ال وایت در روز سه شنبه به تاریخ 95/06/28

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی ست.
دوستان تنها پیوند محبت است که ما را در کنار هم نگاه می‌دارد.

خداوند را شاکرم که توانستم یک‌بار دیگر در این لژیون شرکت کنم و از آموزش‌ها و انرژی موجود بهره ببرم. در ابتدا این هفته‌ی عزیز را به تمام مرزبانان ، ایجنت ها و اسیستانت های کنگره 60 و به‌خصوص ایجنت و اسیستانت محترم  و مرزبانان عزیز شعبه ارتش و در رأس به جناب مهندس تبریک می‌گویم.

تمام این دستور جلسات کنگره 60 برای گشایش قفل‌های زندگی‌مان مثل یک کلید است و در شروع سفر می‌بینیم که همه‌چیز مرتب و مرتبط شاید نیست اما کم‌کم که جلو می‌رویم می‌بینیم که مرتب می‌شود و یاد می‌گیریم که چگونه مسائل را مدیریت کنیم و یا در ابتدای سفر یا بعد از مدتی چگونه سازگاری در ما اتفاق می‌افتد و می‌توانیم در مسیر درمان گام‌های درست و قدم‌های استوارتری را برداریم. همه‌ی دنیا برای درمان سیگار  عاجز مانده‌اند اتفاقی که ما در کنگره 60 به‌راحتی انجام دادیم و در حال انجام آن هستیم.

چند روز پیش در تهران کنگره اعتیاد برگزار شد که یازدهمین دوره‌ی آن بود و از جناب مهندس به‌عنوان یکی از سخنرانان اصلی دعوت‌شده بود که این خود نشان از راه درست کنگره 60 دارد ، دریکی از جلسات جناب دکتر مکری می‌گفتند که من به تمام دانشجویانم می‌گویم حتماً در جلسات کنگره 60 شرکت کنند و از تجربیات و دانش کنگره استفاده کنند ، دانش و اصولی که بر پایه محبت و عشق است.

و اما در مورد دستور جلسه باید بگویم که گروه مرزبانی کار اجرای قوانین را بر عهده دارد و ایجنت بالای دست به‌عنوان یک بزرگ‌تر خدمت می‌کند و شاید نقش یک ریش‌سفید را دارد و هردوی این جایگاه‌های خدمتی در کنار هم باید وجود داشته باشند و این ثابت‌شده که جواب بهتری می‌دهد .  

 

عکس: مسافر دانیال
تهیه و تنظیم: مسافر روزبه
منبع: کنگره 60، نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .