English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت(درمان اعتیاد به مصرف سیگار)

گزارش لژیون ویلیام وایت(درمان اعتیاد به مصرف سیگار)

دوازدهمین جلسه از دور پانزدهم جلسات ویلیام وایت (درمان وابستگی به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی آقا امیر ، استادی آقای "کامران رک" و دبیری احسان با دستور جلسه "سیستم x " راس ساعت 8:30 مورخ 27/5/96 در پارک طالقانی شروع به کار کرد.
 
 
خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته درمورد سیستم x است : " سیستم تولید کننده مخدرهای طبیعی بدن ، نورترانسمیترها یا واسطه های شیمیایی یا ناقل های عصبی در فضای بین سیناپسی و مجموعه هورمون ها و غدد درون ریز".
این سیتم بیوشیمی بدن در واقع ارتباط دهنده یا واسط شیمیایی است. سلول های عصبی در فواصلی از هم قرار دارند که یا به صورت الکتریکی یا شیمیایی می توانند با هم در ارتباط باشند. اگر مواد مخدر طبیعی بدن مثل دوپامین ها ترشح نشوند انتقال پیام بین این سلولهای عصبی مختل می گردد. در مورد این موضوع مطلب بسیار است که به همین توضیح مختصر اکتفاء می کنیم.
در هر صورت ما به دو طریق این سیستم را تخریب می کنیم : 1- با سیم 2- بی سیم .
یعنی هم مصرف مواد مخدر، الکل و هم افکار منفی و اعمال ضد ارزشی این سیستم را تخریب می کند. کارکرد مناسب سیستم x بسیار اهمیت دارد به نحوی که اگر برای مثال در بدن انکفالین ها ترشح نشوند ما از درد نشستن روی این صندلی ها و یا درد ناشی از خراش هایی که هنگام غذا خوردن در زبان و دهان ما ایجاد می شد، می مردیم !!!!!
حال همانطور که ما سیستم خود را اینگونه تخریب کردیم در کنگره به روش DST (حداقل10 ماه با ضریب کاهش تدریجی 8/0 طی پله های 21 روزه) آن را ترمیم و بازسازی می کنیم. تجربه این 20 سال کنگره نشان داده است که برای این بازسازی هیچ دارویی بهتر، کامل تر، سالم تر و اثربخش تر از Opium Tincture (شربت تریاک یا OT) وجود ندارد و این به دلیل وجود آلکولوئیدها و سایر ترکیبات موجود در تریاک است.در سایر NGOها اگر 100 سال بگذرد این سیستم بازسازی نمی شود و همین موضوع دلیل اصلی بازگشت و مصرف مجدد مواد مخدر می گردد.
مگر نه بارها در کنگره شنیدیدم که سیگار آنتی X (ضد یا تخریب کننده سیستم x) محسوب می گردد؟
 
 
 
چگونه انتظار داریم سیستم شبه افیونی بدن راه اندازی شود، وقتی ضد آن را مصرف می کنیم؟ اما متاسفیم که هنوز کسانی هستند که در حال سفرند و در تلاشند که این سیستم را بازسازی کنند ولی باور ندارند با مصرف سیگار هر چه می ریسند را پنبه می کنند. مثل اینکه در حال ساختن ساختمانی بلند باشیم ولی همزمان با قلم و چکش به جان پایه ها و پی ساختمان افتاده ایم.باید همگی این را بدانیم که همانطوری که بازسازی این سیستم مهم است، حفظ ومراقبت از آن هم بسیار مهم است. لطفا به دیگران این پیام را برسانید که سیگار هم مانند شیشه و قرص و سایر مواد مخدر عمل می کند و آنتی x و تخریب کننده سیستم شبه افیونی بدن می باشد.ما میبایست سپاس گذار آقای مهندس باشیمکه چنین بستری را برای ما فراهم کرده است تا به حال خوش برسیم.باید امان دار آن باشیم.
 
استاد :
قسمت دوم دستور جلسه ، تولد یکسال رهایی آقا سهراب است. شاید به این دلیل که سهراب همسفر بوده و آنتی x دیگری مصرف نکرده ، مفهوم واقعی خماری سیگار برایش مفهوم قابل لمس تری دارد چرا که مسافران خماری را به نوعی با خماری مواد قیاس می کنند. در ضمن شاید با توجه به اینکه همسفرها تجربه سفر اول را مثل ما ندارند، این سفر برایشان سخت تر باشد. ولی سهراب بسیار خوب سفر کرد و امیدواریم که ما بتوانیم امثال سهراب ها را مجاب کنیم بیایند و سیگار را کنار بگذارند که این سیگار بلای جان بسیاری شده است.


 

 
سلام دوستان سهراب هستم یک مسافر.
پیام (تولد) : انشاء الله تمام کسانی که سفر خود را شروع کردند با صبر و تحمل سفر خود را به پایان برسانند و یکسال رهایی خود را جشن بگیرند.

 
 
من در ابتدا از راهنمای خودم آقا کامران تشکر می کنم که خیلی در این راه به من کمک کردند و برای من بسیار قابل احترام هستند. از آقای مهندس به خاطر پیدا کردن این راه که برای درمان پیدا کردند سپاسگذارم. این لژیون همیشه انرژی هفته من را تامین می کند. امیدوارم کسانی که مرددند بیایند و سفر خود را شروع کنند. من از مسافر خود و بسیاری از مسافرها شنیدم که زمانی که سیگار را کنار گذاشتند درمان آنها تکمیل شد.
من شب ها خواب درستی نداشتم و عصبانی و پر حرف بودم. ولی الان این مشکلات را ندارم و آرامش خوبی دارم و این را مدیون درمان سیگار هستم. از همه شما دوستان سپاسگذارم.


جمعه؛ پارک طالقانی؛ 27 مرداد ماه 1396
با آرزوی موفقیت برای همه شما.
نگارنده : احسان "مسافر سیگار"
رهجوی آقای حامد شمس از شعبه آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .