English Version
English

آموزش و خدمت؛ گفت و گو با همسفر الهه

آموزش و خدمت؛ گفت و گو با همسفر الهه
لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان الهه هستم همسفر رضا و مجتبى
مدت سفر اول پدرم ١١ ماه به روش Dst داروى درمان شربت اُپیوم به راهنمایی آقاى على اشكذرى و راهنماى خودم خانم آنى كماندار رهایی ١٠ سال ٥ ماه
مدت سفر اول همسرم هم ١١ ماه به روش Dst داروى درمان شربت اُپیوم به راهنمایی آقاى رضا ترابخانى و راهنماى خودم خانم آنى كماندار رهایی نزدیك به ٩ سال 
 
کنگره را در یک جمله از نگاه خودتان تعریف كنید.
كنگره هم صوت و هم نور و هم تصویر هست براى آنانى  كه راه خود را گم كرده اند یا در تاریكى به سر مى برند. 
 
 
کدام وادی بیشترین کمک را در سفر به شما کرد.
همه وادى ها در هر دوره از سفر من به نوعى تاثیر گذار بودند ولى وادى كه تا الان براى من همیشه پرنگ تر و تاثیر گذار تر بوده وادى ١٠ همان صفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاریست،چون فكر مى كردم كه  تغییر  صفت كار سخت و نشدنى هست .
 
 
ورزش در کنگره چه تاثیری در حس همسفر دارد.
براى یك همسفر حس بسیار زیبایی هست و هنرمند واقعى كسى هست كه حرف و عملش یكى باشد و ورزش كردن به من این اجازه را داد كه من به این حس نزدیك بشوم .
 
 
چرا به عنوان ورزش در کنگره تیر اندازی با کمان را انتخاب کردید.
كنگره رشته هاى ورزشى زیادى را در اختیار همسفران قرار داده و همسفران مى توانند در هر رشته اى كه علاقه دارند شركت كنند.در تیر اندازى با كمان علاوه بر قدرت فیزیكى  ،آرامش درونى هم باید وجود داشته باشد  و من به این آرامش احتیاج داشتم و در جلسات اول حس خوبى پیدا كردم و در ادامه این ورزش به من كمك كرد كه قطعه هاى ناقص پازل زندگیم كم كم پیدا بشود .
 
 
نقش خدمت و آموزش در جایگاه کمک راهنمایی را بیان بفرمایید
طبق پیام استاد سردار در كتاب ٦٠ درجه زیر صفر انسان براى دو هدف به زندگى وارد مى شود اول آموزش و سپس خدمت.
كه در لژیون و جایگاه كمك راهنمایی هر دو این ها در كنار هم وجود دارد ...كمك راهنما همانگونه كه آموزش مى دهد و خدمت مى كند خود در حال آموزش گرفتن از شاگردان خویش است و این توفیقى است كه خداوند شامل حال كمك راهنما مى كند.
 
 
صبر در سفر برای شما چطور معنا شده است.
هر مسافر و همسفرى كه سفرى را آغاز مى كند با مسائل و مشكلاتى كه ریشه اغلب آن ها به گذشته باز مى گردد رو به رو مى شود كه براى عبور از سختى ها و حل مشكلات نیاز به آموزش و به فعل در آوردن آن و صبر توأم با تفكر دارد و من هم از این مسئله مستثنا نبودم.
 
 
به نظر شما یک همسفر خوب در کنگره چه ویژگی هایی باید داشته باشد
گوش به فرمان كنگره و كمك راهنماى خود  باشند و آموزش هایی كه مى گیرد در زندگى خود كاربردى كنند  و  تا با حركت درست خود و خواست خداوند بتوانند از سختی ها و طوفان ها عبور نمایند.
 
 
 
و کلام پایانی...
امیدوارم كه بتوانیم سپاس گذار خداوند و راهنما و اساتید خود و حافظ داشته هایمان باشیم .
 
 
 
تهیه گزارش: همسفر زهرا رهجوی خانم الهه ربیعی(لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .