English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی رودهن

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی رودهن

جلسه دوم از دورششم سری کارگاه‌های آموزش عمومی کنگرهٔ 60 نمایندگی رودهن ویژه آقایان مسافر وهم سفران به استادی مسافر حسن و نگهبانی مسافر غلامرضا و دبیری مسافر حبیب روز پنجشنبه مورخ 96/5/26 با دستور جلسه سیستم ایکس رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدا راشاکرم که این فرصت خدمت در این نمایندگی را نصیب من کرد تا خدمت کنم واز نگهبان نیز کمال تشکر را دارم.

من زمانی که مصرف‌کننده بودم پیش خودم یک آرزو داشتم که به کشورآلمان بروم و سفارش دستگاهی را بدهم که مقداری مواد مخدر را در آن بریزند و در طول بیست‌وچهار ساعت آرام آرام آن را به بدنم وارد کند و این به خاطر این بود که من تمام‌وقت خودم را صرف این می‌کردم که مواد تهیه کنم و مصرف کنم؛ این گذشت تا اینکه با کنگرهٔ 60 آشنا شدم و در مورد سیستم ایکس که در بدنم وجود دارد اطلاعاتی به دست آوردم و با آن آشنا شدم و هرچه درارتباط با سیستم ایکس بیشتر یاد می‌گرفتم لذت بیشتری برای من داشت.

دوستان، تمام موادشبه افیونی که بدن من احتیاج دارد را خود بدنم تولید می‌کند و جالب اینکه از بهترین نوع هم تولید می‌کند؛ مثلاً در بدنمان کارخانه‌ای داریم که هرویین شیشه و یا تمچیزک تولید می‌کند. دوستان، ما در بدنمان کارخانه‌ای داریم که شراب تولید می‌کندکه بهترین شراب دنیا است؛ من می‌آیم با عوامل خارجی و با مصرف مواد و مصرف مشروبات الکلی تولید کارخانه‌های درونی بدنم را تعطیل می‌کنم و سیستم ایکس بدنم را به هم می‌ریزم.

به فرض یک نوع مواد را من وارد بدنم می‌کنم اما چون روی سیستم ایکس بدنم تأثیر می‌گذارد تمام کارخانه‌های تولیدکننده بدنم را تعطیل می‌کنم پس بنابراین هر ماده‌ای که مصرف کنیم روی تمام سیستم ایکس بدنمان اثر خواهد گذاشت.

روز اولی که تریاک مصرف کردم نیروی بسیار زیادی در خودم حس کردم ولی نمی‌دانستم چه بلایی سر سیستم ایکس و کارخانه‌های درونی بدنم می‌آوردم و یک روزبه خودم آمدم دیدم اصلاً حال خوبی ندارم ونمی توانم از جایم تکان بخورم، ولی حالا دیگر حاضر نیستم این تخریب را روی بدنم انجام دهم.

دربدن ماغده‌ای دارد که دی نور فین تولید می‌کند که 200 برابر کوکایین است.

بعض انسان‌ها توانایی خاصی دارند که به خاطر قوی بودن سیستم ایکسشان است و خلقت برای تشویق و تنبیه انسان‌ها از کم‌وزیاد کردن در سیستم ایکس انسان استفاده می‌کند. برای تقویت یا ضعف سیستم ایکس هیچ‌گونه منع غذایی و یا رزیم غذایی وجود ندارد بلکه برعکس برای به‌کاراندازی سیستم ایکس و کارخانه‌های درون بدن ما به تمام انواع مواد غذایی احتیاج دارد و باید به‌اندازه لازم از این مواد طبیعی استفاده کنیم تا بدن بتواند به‌طور کامل سیستم ایکس و کارخانه‌های بدن را راه‌اندازی نماید و نیازهای بدن ما را تأمین کند.

 

نگارنده و ویراستار: مسافر عباس

عکاس :مسافر عباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .