English Version
English

ایمان به کنگره؛ گفت‌وگو با یک همسفر

ایمان به کنگره؛ گفت‌وگو با یک همسفر

در خدمت همسفر محترم خانم مریم هستیم که به تازگی شهد شیرین رهایی را چشیده اند و گل زیبای رهایی را از دستان پر مهر آقای مهندس دریافت کرده اند،امیدواریم این گفت و گو در جهت اهداف الهی کنگره ۶۰ که همان درمان و رسیدن به تعادل است،باشد.

خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید.
سلام دوستان مریم هستم همسفر رسول، با بیش از یازده سال تخریب انواع مواد وارد کنگره شدیم آخرین آنتی ایکس مصرفی هرویین و شیشه پانزده ماه و بیست و سه روز سفر کردیم با روش دی اس تی با شربت OT در حال حاضر به لطف و رحمت الهی دو ماه که آزاد و رهاییم.

چطور با کنگره آشنا شدید؟  علت اطمینان شما به کنگره چه بود؟
یکی از دوستان مسافرم با داشتن پانزده سال پاکی از طریق دیگر انجیوها با پیدا کردن کنگره 60 این مرکز را به مسافرم معرفی کرد و من هم همچو تشنه ای که در پی آب باشد در پی پیدا کردن راهی برای درمان اعتیاد بودم بلافاصله در کنگره 60 به عنوان همسفر سفر خودم را شروع کردم مسافرم هم بعد از دیدن تلاش و پیگیری‌های من سفر خودش را شروع کرد.

علت اطمینان شما به روش Dst چه بود؟
از وقتی قدم به کنگره گذاشتم یک حس قوی در درونم به من می‌گفت تنها راه درمان همین جا است و من به کنگره 60، روش Dst و راهنمای خودم و مسافرم قلبا ایمان آوردم.

چه تعریفی از کنگره‌دارید؟
تنها راه نجات از  پیله‌های تنیده شده تنهایی، غم، ناامیدی، حسرت، نفرت و اعتیاد.

شما در قسمت سایت فعال هستید به نظر شما خدمت گرفتن در تداوم سفر دوم چه تاثیری دارد؟
در اصل من به کنگره خدمت می‌کنم برای حال خوب خودم، برای اینکه آموزش ببینم  و بتوانم به عنوان یک فرد مفید حتی با قدم‌های کوچک در کنگره باقی بمانم.

آیا ورزش در قسمت همسفران تأثیری در سفر دارد. چرا؟ 
بله بسیار زیاد؛ روزهای جمعه در پارک طالقانی بهترین ساعت‌ها برای من گذارانده می‌شود، هم تفریح هم ورزش هم آموزش و هم پر از انرژی،شور و شوق.

یک همسفر خوب چه ویژگی‌هایی را دارد و شما تا چه حد در این امر موفق بوده‌اید؟
اگر اعتیاد را یک وزنهٔ صد کیلویی در نظر بگیریم که مسافر قصد جابه جایی آن را دارد، همسفر اگر نمی‌تواند به مسافرش در حمل این بار کمک کند لااقل باری اضافه بر دوشش نباشد. من حداقل آن بار اضافه نبودم
 
لحظه‌ای که گل رهایی را از جناب آقای مهندس دریافت کردید چه احساسی داشتید؟ 
قابل بیان نیست، فقط آن لحظه را برای تمام مسافران در بند اعتیاد آروز می‌کنم.

کلام پایانی؟
سپاسگذارم از کنگره 60، بنیان کنگره، راهنمای خودم خانم آذر عابدی عزیز، راهنمای مسافرم آقای نادر فراهانی و تمام حامیانم در کنگره، و قدردان تمام زحماتشان هستم.

با آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی مسافران و همسفران کنگره ۶۰ 

 

 

تهیه گزارش: همسفر نسرین رهجوی خانم آذر عابدی (لژیون یکم)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .