English Version
English

گزارش لژیون درمان اعتیاد به مصرف سیگار( لژیون ویلیام ال وایت )

گزارش لژیون درمان اعتیاد به مصرف سیگار( لژیون ویلیام ال وایت )

یازدهمین جلسه از دور پانزدهم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی موقت مسافر احسان ، استادی آقای " علی اسفندیاری" و دبیری موقت آقا علیرضا  با دستور جلسه "چگونه از سایت کنگره استفاده میکنم ، مقاله نویسی " راس ساعت 8:30 مورخ 96/5/6 در پارک طالقانی شروع به کار کرد.
 


 

خلاصه سخنان استاد:
بخش اول جلسه مربوط به موضوع سایت و چگونگی استفاده از آن است. سایت کنگره یکی از ارکان مهم کنگره 60 بوده و نقش مهم اطلاع رسانی به اعضای کنگره و حتی تمام جهانیان را به عهده دارد. افراد  بسیاری هستند که نحوه ورود آنها از طریق آشنایی با سایت بوده که دو نفر از همین افراد  (از هم لژیونی خودم) در حال حاضر کمک راهنما هستند . من سال 80 که به کنگره آمدم سایت فعالیت خود را داشت. این نعمت بزرگی است که ما هر زمان بخواهیم می توانیم به اطلاعات، آموزشها و برنامه های کنگره دسترسی داشته باشیم. با یک اشاره در فضای مجازی می توانیم بفهمیم که در فلان شعبه در لژیون علی اسفندیاری یا آقای خدامی در مورد چه صحبت شده است ، برنامه مسابقات پارک طالقانی این هفته چیست و یا به راحتی می توانیم به صورت غیر حضوری در اردو ثبت نام کنیم.
بازدید کنندگان از سایت کنگره به 39000 نفر رسیده که 37 درصد آن از کشورهای خارجی هستند. این باز هم رکورد دیگری برای کنگره 60 است که عظمت و درستی مسیر ما را نشان می دهد. پس بهتر است ما هم نقش خود را در خصوص سایت و اطلاع رسانی ایفا کرده و فراموش نکنیم که با نوشتن یک دل نوشته، ارسال یک عکس و یا هر مطلبی که در وهله اول هر چند ساده به نظر می رسد، هر کدام از ما می توانیم سهم بسیار مهمی را در ایجاد حس ، آگاهی یا انگیزه ای برای حرکت حتی یک نفر به سمت رهایی از اعتیاد داشته باشیم که اگر در همان یک نفر هم بتوانیم تاثیری بگذاریم برای ما بس است.

استاد: بخش دوم جلسه در خصوص تولد سه سال رهایی آقا علی اکبر غفاریان است که یکی از ده رهجوی اول من هستند. علی اکبر خیلی زود داستان را گرفت و هیچگاه درگیر حاشیه نبود و در حال حاضر یکی از اعضای بسیار موثر و ثابت جلسات ویلیام وایت پارک طالقانی است. به او، همه رهجوهایش و همه اعضای لژیون ویلیام تبریک می گویم.


 

خلاصه صحبت های مشارکت کنندگان

علی : از همه اعضای سایت که امکان دسترسی ما را به علم حقیقی کنگره در فضای مجازی فراهم نمودند سپلاسگزارم.
محسن: به اشتراک گذاشتن هر چیزی از جمله اطلاعات ، ماندگاری آن را تضمین می کند.
محمد: با وجود سایت نگرانیم برای زمانی که شاید به کنگره دسترسی نداشته باشم بر طرف شده است.
مجتبی : لازم نیست از مطالب و مقالات سنگین و دهن پرکن استفاده شود. همین تجارب ما در قالب یک دل نوشته ، عکس یا مطلب ساده می تواند بسیار مفید باشد.
محمد : من خودم از طریق سایت با کنگره آشنا شدم و هنوز هم در حال استفاده از آن هستم.
جعفر: ما زمانی می توانیم حال خوب خود را نگه داریم که همواره در حال حرکت و به روز رسانی خود باشیم و این با استفاده از سایت ممکن خواهد بود.
بهزاد: در ابتدای ورودم به کنگره متوجه اهمیت سایت نبودم ولی قدری که جلو رفتم و با مطالب آن آشنا شدم پی به اهمیت آن بردم.
میلاد: بهترین دوران من زمانی بود که مسئول سایت نمایندگی بودم. سایت صور پنهان تشکیلات کنگره است.
حسن: یکی ااز انگیزه های من این است که مطالبی که می توانم در سایت به اشتراک بگذارم حدود 5000 نفر بازدید کننده دارد و یکی از این بازدید کننده های ثابت آن خود آقای مهندس هستند.
آقایان اصغر ، مجید، حسن ، علیرضا، ابوالفضل و ماشاءالله هم به نوبه خود به آقای علی اکبر تبریک گفتند.




 

سلام دوستان علی اکبر هستم یک مسافر.


تخریب 50 سال، آنتی ایکس سیگار ، سفر اول 10 ماه، راهنما آقای علی اسفندیاری، به روش دی اس تی و داروی آدامس نیکوتین سفر کردم. درحال حاضر رهایی 3 سال و 7 روز.
پیام (تولد) : آرزو می کنم همانطور که من به رهایی رسیدم همه شما به سر منزل مقصود برسید.
وضعیت فعلی من باوری در ناباوری است. مسافر باید خواست، حس و حرکت کامل داشته باشد(سی دی نتیجه از آقای مهندس). بعد از 50 سال تخریب من می توانم یک ساعت با جوان ها ورزش آیروبیک انجام دهم.
مسافر سفر عشق می کند. از رفتن و رفتن و رسیدن وگذشتن و دریافتن و حفظ دریافتها و انتقال آن به غیر اگر به فهم درآید.
کشاورزی حیوان پیری داشت و این حیوان به چاه افتاد به طوری که نمی شد او را نجات داد. کشاورز با خود فکر بهتر است در چاه خاک بریزد تا حیوان دفن شود و زجر نکشد. سطل سطل خاک ریخت و حیوان هر بار خاک را از روی خود تکاند و بر روی خاکها سوار شد تا از چاه بیرون آمد.
ما هم می توانیم بر مشکلاتی که بر سر ما خراب می شوند سوار شویم ، رشد کنیم و بالا بالاتر رویم.
ممنونم دوستان و آرزوی بهترین ها را برایتان دارم. از راهنمای خوبم آقای اسفندیاری بسیار سپاسگزارم.

پیام (lمسافر کامران رک):
هفته آینده 13 و 20 مرداد کنگره تعطیل است و جلسه نداریم. هفته بعد از آن تولد آقای سهراب  را جشن میگیریم.مسافران لطفاَ خود را مسافر سیگار معرفی نمایند و از عنوان نام تجاری سیگار و آدامس نیکوتین بپرهیزند .موضوع دیگر اینکه چهارشنبه ابتدای هر ماه در دفتر مرکزی  آزمون کمک راهنمایی سیگار برگزار می گردد.

 جمعه؛ پارک طالقانی؛ 6 مرداد ماه 1396
 با آرزوی موفقیت برای همه شما.
نگارنده : احسان "مسافر سیگار"
رهجوی آقای حامد شمس از شعبه آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .