English Version
English

گزارش جلسه به استادی خانم آنی + انتخابات مرزبانی

گزارش جلسه به استادی خانم آنی + انتخابات مرزبانی
چهارمین جلسه از دور بیست و نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران نمایندگی کرج مورخ 96/5/2 به استادی خانم آنی کماندار نگهبانی خانم خدیجه و دبیری خانم صدیقه، با دستور جلسه "کار ، تحصیل ، قدرت " راس ساعت 16 آغاز به کار کرد.
 
خلاصه سخنان استاد :

دستور جلسه این هفته همان‌طور که میدانید در مورد کار، تحصیل، قدرت هست. همه اجزای هستی یک وظیفه‌دارند از گازها گرفته تا گیاهان و جانوران و انسان‌ها. گازها برای ما اهمیت دارند همین‌طور گیاهان و یا حشرات. مثلاً زنبورعسل در گرده‌افشانی چقدر اهمیت دارد و یا جانوران تا به انسان‌ها برسیم که هرکدام از ما در هستی وظیفه‌ای داریم و در جایگاهی که هستیم به‌عنوان مادر، همسر، فرزند یا در اجتماع وظیفه‌ای داریم و حیات ما برای هستی بیهوده نبوده و ما باید بدانیم برای چه ما پا به هستی گذاشته‌ایم؟

ما باید تحصیل کنیم، این تحصیل صرفاً به‌عنوان تحصیلات دانشگاهی نیست که حتماً باید دانشگاه برویم و لیسانس یا فوق‌لیسانس بگیریم بلکه انسان باید یک حرفه یا تخصصی را در طول زندگی بیاموزد که این حرفه می‌تواند قالیبافی باشد یا مکانیکی یا هر حرفه دیگری. و مهم این است که انسان بتواند با حرفه‌ای که یاد گرفته کار کند و منبع درآمدی باشد و ادامه حیات برایش امکان‌پذیر باشد چون ما برای زندگی به رفاه و امکانات مادی احتیاج داریم.

در کنگره در سفر اول به مسافرها نمی‌گویند کار نکنید بلکه با توجه به نظر راهنما میگویند حتماً کار کنند ولی کارشان سنگین نباشد که مقداری از انرژی‌شان صرف ساختن سیستم فیزیکی آن‌ها بشود. پس‌کار و تخصص باعث ایجاد قدرت در انسان می‌شود که برای ادامه زندگی اعتمادبه‌نفس پیدا کند و این موضوع خیلی اهمیت دارد.

یک وجه منفی هم می‌تواند اینجا باشد، خاصیتی که اعتیاد دارد این است که حس‌ها را فریز می‌کند، چه در مسافرها و چه هم‌سفرها. در سفر دوم حس‌های فرد باز می‌شود و دیدش نسبت به اطراف و افراد بازتر می‌شود و متوجه تغییراتی که در اطرافش ایجادشده است، می‌شود و این فرد ممکن است در خودش احساس خشم و تنفر و بیزاری و ...کند و بخواهد به‌سرعت کاری بکند که به آن‌ها برسد و پیشرفت کند. باید حواسش باشد که دچار رقابت نشود چون اگر درگیر این واژه شود به سیاهچاله تبدیل می‌شود و همه‌چیز را در خود می‌بلعد و انسانی که ب حس منفی و خشم و کینه بخواهد پیشرفت کند، ممکن است به پیشرفت برسد اما به خوشبختی نمی‌رسد و از خوشبختی و احساس خوب در زندگی دور می‌شود و طعم آرامش و عشق و محبت را کمتر می‌تواند احساس کند. درنتیجه خیلی مهم است ما انسان‌ها با تمام تلاشمان به قلبمان رجوع کنیم و بااحساس دوست داشتن و لذت از انجام کارها، کارهایمان را انجام دهیم.

در ضمن در این جلسه انتخابات مرزبانی همسفران نمایندگی کرج نیز با حضور دیده بان محترم سرکارخانم آنی برگزار شد...

 

 

و از میان آرائ کسب شده به ترتیب خانم ها کبری و مژگان با اکثریت آرا به عنوان مرزبانان دور جدید نمایندگی کرج از سوی همسفران انتخاب شدند

سپاس فراوان از سرکار خانم آنی و هیئت همراه و با تشکر از زحمات اسیستنت محترم نمایندگی ، سرکار خانم نرگس و همچنین مرزبانان دوره گذشته بخاطر تمام زحماتشان و تبریک به مرزبانان این دوره . باشد که در پناه قدرت مطلق همیشه سربلند بمانند .

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .