English Version
English

مقاله کار، تحصیل و قدرت

مقاله کار، تحصیل و قدرت

بزرگ ترین نعمتی که خداوند به انسان عطا نموده اختیار است و انسان در مسیر زندگی خود هر کاری را که انجام می دهد برای این است که دامنه اختیار خود را بیشتر و بیشتر نماید.

کنگره به این خواسته انسان احترام گذاشته است و هر شخصی که وارد کنگره می شود نیازی نیست که کار و شغل خود را کنار بگذارد تا به درمان برسد ، بلکه می تواند همزمان با درمان به کار و شغل خود نیز ادامه بدهد.

در کنگره این اعتقاد وجود دارد که کار به انسان توانایی، اعتماد به نفس و حس به درد بخور بودن و انرژی می دهد و دامنه اختیار انسان را بالا می برد.

یکی از نقاط مثبت کنگره همین موضوع می باشد که مصرف کننده را به چنین درمانی جذب می کند زیرا قبل از ورود به کنگره هر زمان که اقدام به ترک مواد می کرده باید از کار و شغل خود دست می کشیده و یا در خانه بستری می شده و یا در کمپ محبوس می شده و یا در بیمارستان بستری بوده.

در کنار کار، مسافر در کنگره تحصیل علم نیز انجام می دهد چون در زندگی مسائل و مشکلاتی وجود دارد که برای غلبه بر این مشکلات نیاز به دانایی و آموزش می باشد و در کنگره این تحصیلات به صورت کاربردی و عملیاتی در اختیار مسافر قرار می گیرد و بزرگ ترین خصوصیت این آموزش این است که شخصی که این دانش و علم را در اختیار مسافران قرار می دهد، خود در گذشته توانسته از سد این مشکلات عبور نماید.

تمام این آموزش ها در کنار درمان DST و همزمان با کار و تلاش برای کسب رزق و روزی در کنار استقلال مالی به جهت حفظ و بقاء و رشد و توسعه کنگره، در مسافران کنگره قدرت و توانایی به وجود می آورد که می توانند دامنه اختیار خود را افزایش بدهند و بتوانند از بین خواسته های معقول و نا معقول خود معقول ها را انتخاب نمایند آن ها را به انجام برسانند و حتی توانایی آن را داشته باشند که خواسته نا معقول  را انجام ندهند.

در کنگره افراد زیادی را می بینیم که پس از درمان و رسیدن به سفر دوم قدرت و توانایی بیشتری در شغل خود پیدا کرده اند و نه تنها از نظر مالی خودشان تامین هستند ، بلکه در کنگره نیز عضو لژیون مالی هستند و توانسته اند در استحکام پایه های مالی کنگره 60 سهم بسزایی داشته باشند و در این موضوع نشان دهنده کاربردی بودن مثلث کار، تحصیل و قدرت در کنگره می باشد.

 

نویسنده: کمک راهنما رضا سرلک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .