English Version
English

اعزام تیم کشتی کنگره 60 به مسابقات بین‌المللی ارمنستان

اعزام تیم کشتی کنگره 60 به مسابقات بین‌المللی ارمنستان

در پی دعوت فدراسیون کشتی ارمنستان از تیم کشتی جمعیت احیای انسانی کنگره 60، اعضای این تیم روز یکشنبه 18 تیرماه در قالب کاروانی 18 نفرِ در سفری 7 روزه جهت حضور در این تورنمنت تهران را به مقصد ایروان، پایتخت ارمنستان ترک خواهند کرد.

در آستانه برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام مسافر که به میزبانی کنگره 60 در سال 96 برگزار می‌گردد، ارمنستان به‌عنوان یکی از تیم‌های حاضر در این دوره، از تیم کنگره 60 جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد تحت عنوان "سِرکیسیان" با حضور 10 تیم از کشورهای صاحب‌نام:

آذربایجان، گرجستان، ازبکستان، قرقیزستان، ارمنستان و ایران

دعوت به عمل آورد.

این مسابقات در روزهای 21،20 و 22 تیرماه در سالن بین‌المللی ایروان برگزار خواهد شد و باشگاه کنگره 60 به‌عنوان یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با حضور کشتی‌گیران خود در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 خود را در این مسابقات محک خواهد زد.

کاروان اعزامی تیم کشتی در قالب 18 نفر متشکل از 10 کشتی‌گیر و 8 نفر از اعضای کادر فنی و تیم همراه، روز یکشنبه صبح راهی این مسابقات خواهد شد و در هتل "میراج" ایروان مستقر می‌شوند.

تیم کشتی کنگره 60 و همچنین کادر فنی که از ماه‌ها قبل تمرینات سخت و فشرده خود را در سالن شهید شیرودی تهران آغاز کرده است، روز شنبه پیش از اعزام مهمان مهندس در دفتر مرکزی کنگره 60 بودند.

دعوتنامه رسمی فدراسیون کشتی ارمنستان از باشگاه کشتی کنگره 60

در این جلسه ضمن رونمایی از پیراهن تیم اعزامی نکات و هماهنگی‌های لازم جهت حضور در این مسابقات موردبحث و تبادل قرار گرفت و مهندس انتقال پیام رهایی با شعار "یا می‌بریم یا می‌آموزیم، باختی در کار نیست" را مهم‌ترین هدف شرکت در این مسابقات دانستند و به این موضوع اشاره کردند که حضور در این مسابقات پس از درمان خود به‌عنوان یک پیروزی بزرگ محسوب می‌گردد. در پایان به هرکدام از اعضای تیم اعزامی به همراه بسته لباس‌های تیمی، 100 دلار به‌عنوان کمک‌هزینه سفر، از طرف مهندس هدیه داده شد.

اعضای کاروان اعزامی:
احمد حکیمی - سرپرست
نادر فرهانی - سرمربی
محمد کمیلی - مربی
احسان جلیلیان - عکاس
احسان رنجبر - مترجم
سید رضا میر - کمک مربی
روح ا... رضایی - 57 کیلو
مهرداد محمدی پور - 60 کیلو
یاسر بابایی - 66 کیلو
رضا هاشمی - 70 کیلو
میثم رضایی - 76 کیلو
محسن رشیدی - 76 کیلو
خسرو معقولی - 84 کیلو
مهران مهدوی - 96 کیلو
مهدی قناعتی - 96 کیلو
افشین قاسمی - 120 کیل

ضمن آروزی موفقیت برای اعضای تیم کنگره 60 در این مسابقات، از شما مخاطبین گرامی دعوت می‌نماییم اخبار و پوشش این تورنمنت را طی روزهای آینده از طریق سایت کنگره 60 پیگیری نمایید.

وب سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .