English Version
English

کارگاه آموزشی همسفران نمایندگی ایمان

کارگاه آموزشی همسفران نمایندگی ایمان
یازدهمین جلسه از دوره ششم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60۰ ویژه همسفران نمایندگی ایمان با دستور جلسه "وادی دهم و تاثیر آن روی من" با استادی کمک راهنمای محترم خانم آذر عابدی و نگهبانی خانم زهرا و دبیری خانم الهه، مورخ دوشنبه 96/04/12 ساعت 16 آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:

شیشه در جنگ جهانی دوم بواسطه پزشکان به بازار جنگ جهانی عرضه شد به منظور اینکه سربازان با انرژی مضاعف بر خودشان بتوانند در جنگ ساعت های زیادی را بدون اینکه استراحت کنند، بجنگند. گروه دوم کسانی بودند که پس از جنگ سربازان دچار افسردگی شده بودند و شیشه به آنها داده می شود تا بتوانند اعتماد به نفس کاذب به دست بیاورند تا بتوانند سرباز جنگجو باشندو برای کشورشان بجنگند.

بعد از آن شیشه به دست مافیا رسیده و مافیا با توجه به خصوصیت انسان که همان نفس گرسنه اوست استفاده کرده و شیشه را وارد ایران کردند از سال 1382 بسیاری از جوانان ما از سن 23 تا 36 سال در مقوله اعتیاد بودند. در ابتدا تریاک که به شیره متصل شد سپس کراک و به دنبال آن شیشه وارد شد.

 

 

انقدر مقوله شیشه مهم بوده است که دستور جلسه ای برای آن قرار داده اند، زیرا از شیشه خشن تر و وحشناک تر نداریم که گفته شد با استفاده از شیشه می توانید کراک را کنار بگذارید و درمان شوید و اینگونه شد که مصرف شیشه در کشور رایج شد.

آسیب های شیشه از خیانت شروع می شود و به جنایت ختم می شود. همسفر ها در جایگاه حق الیقین نیستند اما در جایگاه عین الیقین قرار دارند. خیانت به خود یعنی همین که به جسم و روان خود آسیب های غیر قابل جبرانی می زنند. ما از شیشه خطرناک تر نداریم و در درجه اول تخریب قرار می گیرد. در سال 1389 قیمت شیشه پایین آمد و آمار مصرف بالا رفت و اینگونه به جرم و جنایت ها افزوده شد.

کسی که مصرف کننده شیشه می شود اولین اتفاقی که برایش می افتد بد بینی است، در سال 1390 شیشه آرام آرام کنار رفت و هروئین جلو آمد.

و بخش دوم دستور جلسه تخریب آن روی من: همسفری که مصرف کننده شیشه داری امید داشته باش که اگر مسافر من رها شده است و به درمان رسیده حتما مسافر تو هم درمان می شود، در کنگره حرف اول را در درمان شیشه و هروئین صبر می زند یعنی هر آنچه کمک راهنما می گوید باید چشم بگویید و اجرا کنید.

من برای درمان مسافرم به بیمارستان های روانی هم رفتم، نباید نا امید باشید و تنها چیزی که باید مد نظر قرار بدهید صبر و زمان است، اجازه دهید راهی را که سال ها باید بیایید و به نتیجه نرسید طی 10 ماه به آن نقطه برسید و معجزه به راحتی در دستتان قرار بگیرد و آرامش به منزل تک تک شما راه یابد.

 

تایپ: همسفر مریم احمدی رهجوی خانم آذر عابدی لژیون یکم

تنظیم ثبت: همسفر مطهره رهجوی خانم آذر عابدی لژیون یکم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .