تاریخ
شنبه 15 بهمن 1390
حضور مهندس دژاکام در دفتر مرکزی کنگره 60
Share
موضوع : اخبار داخلی
مهندس دژاکام دبیر کل کنگره 60 امروز چهارشنبه پس از مرخص شدن از بیمارستان و در حالیکه دوران نقاهت پس از بیماری را سپری مینمایند، در دفتر مرکزی کنگره 60 حاضر شده و شخصا فرم رهایی افراد را امضاء نمودند
حضور مهندس دژاکام در دفتر مرکزی کنگره 60

 

 

 

"خبر تکمیلی"

به اطلاع عزیزان میرسانیم آقای مهندس دژاکام بحمدلله از سلامتی کامل برخوردار بوده و روز سه شنبه 18/11/1390ساعت 14 از بیمارستان مرخص شده اند.
مهندس دژاکام دبیر کل کنگره 60 امروز چهارشنبه و در حالیکه دوران نقاهت پس از بیماری را سپری مینمایند، در دفتر مرکزی کنگره 60 حاضر شده و شخصا فرم رهایی افراد را امضاء نمودند. حال عمومی ایشان بسیار خوب است و با روحیه ای عالی موجب دلگرمی و شعف تمام اعضا حاضر شدند. 

لازم به ذکر است مطالبی که شما بزرگواران در بخش نظرات خبر مربوط به بستری شدن ایشان در صفحه اصلی سایت ، به جهت احوال پرسی و عیادت درفضای مجازی درج نموده اید، به رویت ایشان رسید و از این بابت از همه شما عزیزان تشکر نمودند.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

مهندس دژاکام به علت تعرض یک فرد مصرف کننده شیشه در بیمارستان بستری گردید

روز یکشنبه مورخۀ 9/11/1390 آقای مهندس دژاکام دبیر کل کنگرۀ 60 در هنگام برگزاری کارگاه آموزشی ویژۀ خانم های مسافر(بیماران تحت درمان) با تعرض یک فرد مصرف کنندۀ شیشه که در وضعیت بسیار نامتعادل روحی و جسمی قرار داشت روبرو شدند،که این شخص علیرغم تاکید های مکرر که در جلسه ویژه خانمهای مسافر، آقایان حق ورود ندارند و جلسه بسته و امن میباشد، بدون توجه و با اصرار تقاضای گفتگو حضوری با شخص مهندس دژاکام را داشته و متأسفانه ایشان دراین اثنا دچار حملۀ قلبی شده که منجر به انفارکتوس قلبی گردید.
پس از تماسهای مکرر با کلانتری منطقه متاسفانه مامورین انتظامی با یک ساعت تاخیر! در محل حاضر شده و فرد مزاحم توسط پلیس 110 به کلانتری منتقل شد، البته پس از چند ساعت به درخواست آقای مهندس دژاکام آزاد می گردد.

قابل ذکر است اتفاقاتی به مراتب شدیدتر توسط دیگر اشخاص مصرف کننده شیشه در طول هفته های اخیر در محل کار ایشان به وقوع پیوسته بود و ایشان همواره به علت برقراری نظم و  آرامش اعضا از رسانه ای کردن و انعکاس این اتفاقات جلوگیری مینمودند. به عنوان نمونه اخیرا فردی دیگر با سلاح سرد! به دفتر مرکزی مراجعه نموده و قصد آسیب جدی به ایشان داشته که با درایت به موقع برطرف میگردد.

مهندس دژاکام پس از این حادثه  به بیمارستان منتقل می گردد و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار می گیرند. تا لحظۀ تنظیم این گزارش ، ایشان در بخش مراقبت های ویژه (ccu) بستری می باشند و خوشبختانه حال عمومی ایشان رضایت بخش است اما به علت انسداد یکی از عروق اصلی ، اقدامات درمانی کماکان ادامه دارد.

با توجه به رخداد اخیر و آمار جرم و جنایات متعدد که هرروز در جامعه بیشتر و بیشتر می شود چه کسی باید کاری انجام دهد؟
آیا وقت آن نرسیده است که مسئولین زیربط اقدامی شایسته و بایسته انجام دهند؟ آیا پدری که با بی رحمی تمام و با دست خود دختر خردسالش را به مسلخ می برد به دیگران ترحم می کند؟
قریب 5 سال قبل آقای حسین دژاکام هشدار داده اند که
سونامی شیشه در راه است، وقتی یکی از صاحبنظران حوزۀ درمان اعتیاد و مسئول یک نهاد مردمی که با مراجعان بیشمار روزانۀ مصرف کننده های انواع مخدرها سروکار دارند و قصد کمک رسانی به آنان را  دارند اینچنین مورد آسیب واقع می شوند، آیا پزشکان، قضات و عوامل نیروی انتظامی، افراد عادی و نوامیس مردم مورد حملۀ احتمالی قرار نمی گیرند؟
آقای حسین دژاکام در
گفتگو با خبرگزاری ها توضیح مبسوط داده اند اما براستی چه اقدام مؤثری تاکنون صورت گرفته است؟ یکبار دیگر به موضوع شیشه ماده ای مخرب است نه مخدر توجه داشته باشیم تا شاید گوشزدی و یا تلنگری باشد برای تأمین جان فرزندان ما و برای دختران و پسران جوانی که گرفتار این مادۀ شیطانی گردیده و اختیار از کف میدهند.
با عنایت به موضوع مقالۀ
متولیان در حوزۀ مواد مخدر با تأخیر حرکت می کنند، باید باور کنیم و هرکاری از دستمان بر می آید کوتاهی نکنیم که سونامی شیشه از راه رسیده و همۀ در خطرند.
شاید فرصتی باقی نمانده و خیلی زود دیر شده است...

 

Share
تعداد بازدید از این مطلب : 4312
ادامه مطالب در آرشیو اخبار داخلی
نظرات بازدیدکنندگان
141 نظر  
  • malihe
زمان ارسال
1392/12/01 3:8:49
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت...هر نفسی که فرو می آید ممد حیات و چون برمی آید مفرع ذات...پس در هرنفسی ، نعمتی هست و بر هر نعمت ، شکری واجب...پدرم!خداوند بزرگ را شاکرم برای هر لحظه نفس های گرمتان که برای همه ما نوید زندگی دوباره است... بمان پا برجا...راهت همواره سبز .....سعادت دیدار شما همواره آرزوی دختر کوچک شما ملیحه است...به امیدش ، امیدوارم....
  • فاطمه
زمان ارسال
1390/11/30 4:3:3
ای نادره ی دوران ازمات سلام الله ای یوسف مصر جان ازمات سلام الله هم راحت روحی تو هم فتح فتوحی تو ای راحت روح و جان از مات سلام الله با آرزوی صحت و تندرستی برای تمامی نیکان عالم
  • saeid chegini
زمان ارسال
1390/11/26 11:24:22
salam az in ke haleton ro be behbode kheili khoshhalam omidvaram sayaton hamishe balaye sare ma bashe az tarafe lejiyone agha farhad karaj.
  • raha
زمان ارسال
1390/11/25 1:31:55
مهندس دژاکام من یک همسفر عاشقی ام که چندین بار در کنگره آغاز کردم اما خوردم زمین... اما همیشه امید داشتم و خوشحال بودم که شما هستید تنها کسی که انسان هایی که خار شده بودند را به گل تبدیل میکرد اما روزی که این خبر را دیدم ناراحت بودم که خیلی از خارها موندن ..خواهش می کنم مواظب خودتون باشید خار من هنوز گل نشده اما من هنوز عاشقشم و از تیغ های اطرافش عذاب میکشم...
  • همسفر صبا
زمان ارسال
1390/11/24 2:5:5
تن به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد سلامت همه آفاق در سلامت توست به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد جمال صورت و معنی ز امن صحت توست که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد
  • همسفر علیبخشی
زمان ارسال
1390/11/24 1:28:28
خدا را هزاران مرتبه شکر
  • محمد -کشوردوست (کرج)
زمان ارسال
1390/11/23 14:28:59
مهندس جان 1 دونه ای-عشقی-خود محبت قشنگه ای-شکر .شکر.شکر و حمد و سپاس پدر اسمانی و خالق محبت را که چنین جواب دعاها را میدهد.
  • همسفر الهام
زمان ارسال
1390/11/19 15:17:1
خبر سلامتی کامل مهندس عزیزم بسیار... خوشحالم کرد امیدوارم همیشه شاد و سالم و سر زنده ...باشند
  • همسفر الهام
زمان ارسال
1390/11/19 15:13:33
خبر سلامتی کامل مهندس عزیزم بسیار... خوشحالم کرد امیدوارم همیشه شاد و سالم و سر زنده ...باشند
  • zahra hamsafar
زمان ارسال
1390/11/19 14:39:37
این بهترین خبری بود که بعد از یک روز پر مشغله شنیدم خدا حفظشان بکند . همه بلایا از ایشان دور باد .امین یا ربالعالمین.
  • محسن ترفع
زمان ارسال
1390/11/19 14:37:40
سلام باعرض ادب واحترام خدمت آقاي مهندس دژاكام و خانواده محترمشان خداوند را شاكرم كه جواب دعاهايمان را داد و چشم ما به جمال نوراني شماروشن شد.به اميد ديدار
  • حسن غفوری
زمان ارسال
1390/11/19 14:20:42
امشب که حضور یار انجمن افروز است ......بختم به خلاف دشمنان پیروز است ......گو شمع بمیر و مه فرو شو که مرا ...... آنشب که تو در کنار باشی روز است........تقدیم به استاد معظم جناب آقای مهندس که عشق در برابر او عشق می آموزد
  • hamsafar behnaz
زمان ارسال
1390/11/19 13:58:56
با سلام و درود به پدر عزيز و مهربان خيلي خوشحال شديم دوباره به گنگره60 برگشتيدواز خداوند متعال هميشه آرزوي سلامتي و تندرستي براي خود و خانواده خواهانم.به اميد ديدار
  • مسافر رضا و مهدي از كرج
زمان ارسال
1390/11/19 13:37:37
خبر سلامتي شما باعث شادي تمام اعضاي كنگره60 شعبه كرج گرديد.از درگاه خداوند براي شما سلامتي و طول عمر با عزت خواستاريم.
  • همسفر آمنه
زمان ارسال
1390/11/19 13:17:14
با سلام در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد /عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد از خداوند سلامتی و پایداری شما را خواهانم.خدا را شکر از سلامتیتان.
  • همسفر.فرزانه
زمان ارسال
1390/11/19 13:0:15
آنکه بر کردار خویش فرمانروایی کرد و دلیرانه به سوی راه های نارفته رفت. بی شک آموزگار آیندگان خواهد شد... میگویند نتیجه زندگی چیزهایی نیست که جمع میکنیم بلکه قلب هایی است که جذب میکنیم...قلب من و شما نداره شما امر کنید دو دستی تقدیم میکنیم...!
  • فراهانی
زمان ارسال
1390/11/19 12:55:7
سلام خداوند را صد هزار مرتبه شکر و سپاس . امیدوارم سایه پدر بزرگوارمان همیشه بر سرمان گسترده باشد .گرمی خانواده کنگره 60 از حضور ایشان است .
  • مسافر علی ج
زمان ارسال
1390/11/19 12:38:44
بسیار خوشحالم واز خداوند سپاس گذارم که ایشان سلامتی خود را به دست اوردند وبه جمع کنگره برگشتند.
  • رحمت
زمان ارسال
1390/11/19 10:37:32
ای یوسف خوش نام ما خوش می‌روی بر بام ما /// ای درشکسته جام ما ای بردریده دام ما/// ای نور ما ای سور ما ای دولت منصور ما /// جوشی بنه در شور ما تا می‌شود انگور ما /// ای دلبر و مقصود ما ای قبله و معبود ما /// آتش زدی در عود ما نظاره کن در دود ما/// ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما /// پا وامکش از کار ما بستان گرو دستار ما/// در گل بمانده پای دل جان می‌دهم چه جای دل /// وز آتش سودای دل ای وای دل ای وای ما///
  • همسفر جاسبی
زمان ارسال
1390/11/19 9:56:35
به خدا ایمان کامل داشتم...میدونستم به زودی زود حال جناب مهندس خوب میشه ... انسانی که این همه دعای خیر پشت سرشه چیزی غیر از این نباید براش اتفاق بیفته..به درگاه خدا سجده ی شکر به جا میارم.
  • همسفر رضا یوسفی
زمان ارسال
1390/11/19 6:31:50
باسلام امیدوارم سلامتی هر زودتر حاصل شود و با همت و عشق والای خود در راه سلامت جوانان این کشور خدمت نمایید.
  • مسافر رضا یوسقی از شهرری
زمان ارسال
1390/11/19 6:29:46
باسلام برای شما پدر مهربان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم .
  • امیر
زمان ارسال
1390/11/19 6:15:44
یادم رفت بگم ، یه انسان برای رضای خدا و احترام به انسانها بدون مزد و منت داره در مورد مشکل اعتیاد که مشکلی جهانی هست کار ،تحقیق و خدمت میکنه اما از امنیت برخوردار نیست .
  • امیر
زمان ارسال
1390/11/19 6:15:41
یادم رفت بگم ، یه انسان برای رضای خدا و احترام به انسانها بدون مزد و منت داره در مورد مشکل اعتیاد که مشکلی جهانی هست کار ،تحقیق و خدمت میکنه اما از امنیت برخوردار نیست .
  • امیر
زمان ارسال
1390/11/19 6:10:16
اگر به قلب نیازی بود یدونه ناقابلشو دارم .
  • محسن مسافر (لژيون فرهاد ابراهيمي)
زمان ارسال
1390/11/19 2:40:14
همه لژيون ما از صميم قلب به شما عشق مي ورزند و براي سلامتيتان دعا مي كنند.
  • اکرم همسفر
زمان ارسال
1390/11/19 1:15:0
سلام آقای مهندس دژاکام دلتنگ دلتنگم.
  • منوچهراسلامی
زمان ارسال
1390/11/19 1:3:30
آقاجون برامون سخته که ماسالم باشیم وشماروتواین لباس ببینیم شماقوی ترین مردجهان هستین توقلبمون جادارین منتظریم ...
  • ابراهیم پیر محمدی
زمان ارسال
1390/11/18 13:34:24
بنام الله که همه چیز از اوست، سلام به پدر مهربانم جناب آقای مهندس دژاکام، از لحظه ای که خبر بیماریت را شنیدم من هم دلم بیمار شد و روز و شب برایم دیر می گذشت، نمی دانم چرا، شاید بخاطر عشق و محبت خالص شما و یا بخاطر خدمت بلاعوضی که شما برای انسانهایی از یاد رفته انجام دادید، امیدوارم خداوند دعاهای ما دل سوخته ها را اجابت کند و ما دوباره سیمای زیبا و صدای دلنشین شما را بشنویم، شما و خانوادۀ محترمتان را دوست دارم و برایتان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت دارم. انشاالله
  • همسفر آتنا 8 ساله
زمان ارسال
1390/11/18 13:26:34
آقای مهندس من شما را خیلی دوست دارم و امیدوارم که شما خیلی زود خوب شوید و من شما را دوباره ببینم و حرفهای قشنگ شما را بشنوم.
  • همسفر فریبا
زمان ارسال
1390/11/18 13:22:23
سلام آقا جون، امیدوارم وقتی این متن را می خوانید حالتان خیلی خیلی خوب باشد، اگر اختیار عمرم دست خودم بود، مابقی عمرم را به شما می بخشیدم ولی افسوس که اختیار به خودم نیست، ولی قلبم را هروقت که شما بخواهید خالصانه به شما هدیه می کنم، دیدار شما آرزوی همگی و همیشگی ماست، دوستتان دارم.
  • علی همسفر میلاد
زمان ارسال
1390/11/18 12:52:44
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد / وجود نازکت آزرده گزند مباد . سلامت همه آفاق در سلامت توست / به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد . هر آنکه روی چو ماهت به چشم بد بیند / بر آتش تو بجز جان او سپند مباد . جمال و صورت معنی ز امن صحت توست / که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد . در این چمن چو درآید خزان به یغمائی / رهش به سرو سهی قامت بلند مباد . در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد / مجال طعنه بد بین و بد پسند مباد . بی صبرانه در آرزوی بازگشت سلامتی شما معلم بزرگ .
  • محبوبه همسفر میلاد
زمان ارسال
1390/11/18 12:43:32
ای خدایی که گره ناگواریهای عالم به تو گشایش می یابد , ای خدایی که سختیهای جهان به تو آسان میگردد , تورا در مهمات عالم می خوانند و به درگاه تو در پریشانی ها تضرع و زاری می کنند , ای خدا گران حوادثی به من رسیده که مرا درهم شکسته و پریشان حالم ساخته و به رنج و غم انداخته به قدرتت از عمر من کوتاه کن و به عمر این استاد بزرگوار که حق پدری و سروری بر من دارد بیفزا , ای صاحب عرش بزرگ دعایم را اجابت فرما . با تمام وجود آرزوی دیدار شما را دارم .
  • مهران علی پروین
زمان ارسال
1390/11/18 11:44:30
از خدا پرسیدم: اگر در سرنوشت ما همه چیز از قبل نوشته ای ارزو کردن چه سود دارد؟ خداوند خندید و گفت: شاید در سرنوشتت نوشته باشم: هر چه آرزو کرد! آرزو میکنم آقای مهندس هر چه زودتر خوب شوند.
  • Leily
زمان ارسال
1390/11/18 11:28:59
سلام آقاي دژآكام گرچه مثل كنگره ايها خيلي نمي شناسمتون، گرچه رسما كنگره اي نيستم اما خيلي دوستتون دارم و روزي كه اين اتفاق براتون افتاد توي كنگره بودم و شاهد اون همه نگراني كنگره ايها و اشك هاشون بودم و خيلي براتون نگران شدم و هر روز دعا ميكنم هرچه زودتر به جمع كنگره برگرديد و دوباره شاهد حضور زيباتون باشيم
  • کبری(همسفر)ابوالفضل(مسافر)
زمان ارسال
1390/11/18 11:11:23
سلام اقا0ازاینکه به جمع خانواده کنگره60بازگشتید خیلی خوشحالیم واز پیشگاه خدا برای سلامتی شما دعا میکنیم0
  • فرشته,همسفر
زمان ارسال
1390/11/18 9:47:52
آقای مهندس این عکسوبردارید ما هیچ وقت نمی خوایم شما با این لباس و تو بیمارستان ببنیم و دیدن شما تو این وضعیت دل ما رو به درد میاره
  • حبیب مسافر
زمان ارسال
1390/11/18 9:41:28
سلام جناب مهندس, از شنیدن این خبر بد خیلی بهم ریختم و نگران شدم,چند بار اومدم ملاقات,اما بخت باهام یار نشد و سعادت دیدن شما رو نداشتم,آقای مهندس من سلامتی خودم و دو تا از پسرامو مدیون شما هستم و همیشه از خدا برای شما آرزوی سلامتی و سعادت دارم.
  • زهرا؛همسفر
زمان ارسال
1390/11/18 9:35:51
خدایا از عمر من کم کن و به عمر با عزت فرشته خدا که تا به حال صدها نفر آدم را از دام شیطان رهانیده بیافزا
  • همفرمنتظري
زمان ارسال
1390/11/18 8:39:39
با تمام وجودم وقتي فهميدم براي شما چه اتفاقي افتاده متاثرشدم چراكه شما تنها ناجي در دنيا هستيد براي كساني كه سالها در تاريكي بودند .من به شخصه حاضرم جانم را فداي شما كنم چون آن وقت است كه احساس مي كنم بي ارزش فدانشده است .به اميد اينكه هرچه زودتر سلامتي خودرا بدست آوريد.
  • amir
زمان ارسال
1390/11/18 8:2:0
ba tasof dar in mored.arezoy behbodiy shoma ra az khodavand khastaram
  • عبدالرضا علائی
زمان ارسال
1390/11/18 7:29:11
از شنیدن این خبر بسیار ناراحت گشتم و شوکه شدم، اما اکنون که فهمیدم حال شما رو به بهبودی است خداوند را سپاس می گویم که سلامتی را به حضرتعالی عنایت فرمودند، و آرزوی تداوم سلامتی شما و خانوادۀ محترمتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
  • وحید معظم
زمان ارسال
1390/11/18 7:27:50
بنام خدا با سلام خدمت آقای مهندس و همه شما دوستان عزیز .من به عنوان یک سفر اولی تا کنون موفق به گفتگو با آقای مهندس نشده ام .از خدای بزرگ میخواهم که یک بار دیگر لطفش را شامل حال ما مسافران گرداند و آقای مهندس را شفا دهد تا من هم این فرصت را بیابم که نامه رهائی ام را ایشان امضا کنندخداحافظ همگی تان
  • رضا حکیم رابط
زمان ارسال
1390/11/18 7:25:26
سلام، از اینکه شما در بستر بیماری هستید خیلی ناراحت هستم و تنها کاری که از دستم بر می آید این است که سر نمازم از خداوند متعال سلامتی و طول عمر برای شما خواستم. انشاالله هرچه زودتر به سلامتی کامل برسید.
  • حسام
زمان ارسال
1390/11/18 7:22:15
سلام خدمت پدر کنگرۀ 60، خدا را شاکرم که فهمیدم حالتون رو به بهبودی است، لطفأ بیشتر مواظب خودتان باشید
  • رضا صبائی
زمان ارسال
1390/11/18 7:20:15
گذرگاه زندگی مانند مثلثی است سیاه که گاهی از زوایای آن کشیده می شود و شکلی دیگر پدید می آید اما از تمامی آن می شود راحت عبور کرد. بله دوستان عزیز این رویداد در عین تلخی پیامی بزرگ برای من در پی داشت که هستند کسانی که از مال و حتی جان خویش گذشته اند تا به درمان امثال من ختم شود. باشد که همواره سپاسگزار باشم و در راه شناخت خویش محکمتر قدم بردارم. امید است به لطف یزدان پاک شفای عاجل جناب مهندس دژاکام متفکر بزرگ حاصل شود.
  • عباس رضایی
زمان ارسال
1390/11/18 7:19:26
از خداوند بزرگ میخواهم هر چه زودتر جناب مهندس به سلامتی کامل برسند ودعا میکنم انشاالله مصرف کنندگان مواد مخدر بخصوص شیشه راه درمان را پیدا کنند و به تعادل جسمی و روحی برسند تا برای خود و خانواده و افراد جامعه مشکل ساز نباشند
  • مهدی مهردوست
زمان ارسال
1390/11/18 7:17:52
خداوندا آنگاه که از اعماق تاریکی اعتیاد تورا صدا میزدم صدای مرا شنیدی و امروز که به لطف تو و یاری همسفران کنگره 60 از اعتیاد رها شده ام دریافتم که زندگی چقدر می تواند زیبا باشد. تو مهربانترین مهربانانی من اگر بخواهم تو برآورده می سازی مهم نیست چقدر بزرگ باشد. خداوندا تو می دانی که من دلواپس فردای خود هستم، مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را، مبادا گم کنم اهداف زیبا را. خداوندا تو هم تنهای تنهایی، مرا دریاب که من تنها تورا دارم. خداوندا سلامتی و طول عمر بنیانگذار کنگره 60 را از تو خواستاریم تا زیر سایه ایشان بیاموزیم دوری از ضدارزشها و انجام عمل سالم را تا در روز موعود، آزاد و رها بسوی تو رهسپار گردیم.آمین
  • pasha
زمان ارسال
1390/11/18 6:57:17
با سلام خدمت شما از شنيدن اين خبر بسيار ناراحت شدم اميد وارم هرجه زودتر سلامتى خود رابدست آوريد.
  • الناز رک
زمان ارسال
1390/11/18 3:30:11
بسم الله الرحمن الرحيم يا منزل الشفا و يذهب الداء صل علي محمد و اله و انزل علي وجهي الشفا. سلام و عرض ادب خدمت شما بیماری شما برای خانواده کنگره 60 اتفاق تکان دهنده ای بود امیدوارم هرچه زودتر به آغوش کنگره 60 بازگردید چرا که جمعیتی چشم به راه شما هستند با آرزوی سلامتی هرچه سریع تر برای شما.
  • مهری مصطفی
با عر ض سلام و عرض ادب خدمت بزرگمرد کنگره 60 یک بار دیگه خدمت رسیدم تا پیام ایجنت شعبه کرج آقای کیوانفر رو از طرف نمایندگی کرج به استحضارتون برسونم . تمام اعضای شعبه کرج از این خبر دل آزرده و غمگینند و آرزومندند که هر چه زودتر به آغوش خانواده گرم خود و همچنین کنگره 60 باز گردید و مطمئنا" با آن قدرتی که شما دارید به این بیماری غلبه کرده و همین روزها نزد ما باز می گردید . انشاءالله نمایندگی کرج
  • لیلا فراهانی
زمان ارسال
1390/11/18 2:3:28
از طرف خودم و لژیون خانم غفوری در پیشگاه خداوند زانو زده و از او سلامتی شما را خواستارم. چشم امید ما به شماست. زودتر برگردید.
  • لیلا فراهانی
زمان ارسال
1390/11/18 2:3:24
از طرف خودم و لژیون خانم غفوری در پیشگاه خداوند زانو زده و از او سلامتی شما را خواستارم. چشم امید ما به شماست. زودتر برگردید.
  • محمد
زمان ارسال
1390/11/18 1:32:20
باآرزوی سلامتی برای مهندس عزیزوگوشزد به مسئولین امر برای محافظت از جان کسانی که به صورت رایگان جان ومال خودرابرای درمان معتادین گذاشته اند.امروز3شنبه درجلسه برای سلامتی مهندس دعاخواهیم کرد..ازطرف محمد رهجوی آقای پناهنده.اراک
  • علی نصرتی
زمان ارسال
1390/11/18 0:42:13
از طرف خودم و لژیون آقای حسین نمکی برای سلامتی جناب آقای مهندس دژاکام پدر بزرگوارمان دعا می کنیم و از خداوند بزرگ تمنا می کنم که سایه ایشان سالیان سال بالای سر ما و کنگره 60باشد.آمین یا رب العالمین
  • علی نصرتی
از طرف خودم و لژیون آقای حسین نمکی برای سلامتی جناب آقای مهندس دژاکام پدر بزرگوارمان دعا می کنیم و از خداوند بزرگ تمنا می کنم که سایه ایشان سالیان سال بالای سر ما و کنگره 60باشد.آمین یا رب العالمین
  • علی نصرتی
زمان ارسال
1390/11/18 0:33:43
از طرف خودم و لژیون آقای حسین نمکی برای سلامتی جناب آقای مهندس دژاکام پدر بزرگوارمان دعا می کنیم و از خداوند بزرگ تمنا می کنم که سایه ایشان سالیان سال بالای سر ما و کنگره 60باشد.آمین یا رب العالمین
  • علی نصرتی
زمان ارسال
1390/11/18 0:31:52
از طرف خودم و لژیون آقای حسین نمکی برای سلامتی جناب آقای مهندس دژاکام پدر بزرگوارمان دعا می کنیم و از خداوند بزرگ تمنا می کنم که سایه ایشان سالیان سال بالای سر ما و کنگره 60باشد.آمین یا رب العالمین
  • الهه صادقی
زمان ارسال
1390/11/17 23:44:47
مهربان پدر من، به تو می اندیشم ای سراپا همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم همه وقت همه جا من به هر حال که باشم به تو می اندیشم تو بدان این را تنها تو بدان تو بمان با من، تنها تو بمان جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب من فدای تو، به جای همه گلها تو بخند... حاضرم جان ناقابلم را بارها و بارها تقدیم شما کنم تا شما خوش و سالم باشید...
  • small eagel
زمان ارسال
1390/11/17 19:7:30
سلام خداقوت او (ط) حق است به مفهوم سالار بندگان الهی . ای عابر سبز بی انتها و ای کلید راه دانشم!من بی تو ،من بی تو!همان دانش کشف نشده ام؛امیدوارم هرجه زودتر تکیه بر صندلی نگهبانی ببینمتان.
  • farzaneh mosafer
زمان ارسال
1390/11/17 16:45:16
salam khedmate ostade bozorg jenabe aghaye mohandes dezhakame aziz va ba arezooye behbodiye roz afzoon baraye shoma az dargahe hazrate hagh omide in daram har che zood tar hozore garmetan ra dar congere shahed bashim bi nahayat dostetan daram
  • hosseinj
زمان ارسال
1390/11/17 16:14:40
امیدوارم هر چه سریع تر خداوند بهبودی را به ایشان باز گرداند
  • ناهید اظهری
زمان ارسال
1390/11/17 15:8:24
ای انسان والا، از خداوند سلامتی و پایداری شما را در راه رسالتی که در پیش گرفتید خواستارم ... من در رابطه با خانوم و آقای خاور افتخار آشنای با شما را داشتم... و از شنیدن این اتفاق ناگوار به شدت متاثر شدم... در پایان از راه دور برای سلامتی شما دست به دعا برداشتم... امیدم به لطف دوست، که هرچه هست از اوست... از مریدان شما ـ ناهید اظهری و خانواده از دانمارک.
  • سپیده خاور
زمان ارسال
1390/11/17 14:29:29
سلام به آقای مهندس پدر عزیزم. طاقت دیدن این عکس رو ندارم. زودتر برگردید چون خیلی دلتنگتونیم...
  • محمد خاور و خانواده
زمان ارسال
1390/11/17 14:22:10
آقای مهندس نبودنتان در کنگره مارا خیلی رنج می دهد، جز دعا کردن برای سلامتی شما کاری از دستمان ساخته نیست... به امید الله هرچه زودتر شما را در کنار خود در کنگره ببینیم...
  • راضیه جمشیدی
زمان ارسال
1390/11/17 14:9:54
امروز و هر لحظه از رندگی خودم و همسرم و دخترم نغمه آمیخته گشته با کسی که ما را احیا ء کرد وزندگی دوباره بخشید از آن بکشنبه سیاه تا به امروز دوشبه که خبر سلامنی استادم آقای مهندس را لحطه به لحطه دنبال کردم بر من سالی گدشت . امیدوارم بهبودی کاملتان بزودی زود حاصل گردد که به شما محتاجیم
  • امیر حسین
زمان ارسال
1390/11/17 13:44:5
با شنیدن خبر خوش سلامتی و بهبودی شما بزرگترین معلم زندگیم جناب مهندس دژاکام خوشحال شدم برای سلامتی شما دعا میکنم
  • زینب
زمان ارسال
1390/11/17 11:4:14
سلام اصلا دلم نمی خواست که این روز را ببینم واین تصویر را واقعا درد آوره که پدرکنگره 60 رااین طور بینم نمی دونم الان چه کمکی می تونم بکنم وامیدوارم....امیدوارم....که لیاقت دعاکردن برای بهبودی کامل آقای مهندس باشم وانشاء...که خداوند دعای همه ی مارا اجابت کنه وامید وارم هرچه زودتر آقای مهندس را شاد سرحال وخندان وبهتر از گذشته در کنگره حضور داشته باشند
  • niazi
زمان ارسال
1390/11/17 11:2:56
سلام و آرزوی سلامتی برای استاد عزیزم ما همه دلتنگیم اما حسب الامر مزاحم نمیشویم و منتظر شما می مانیم
  • علی رضا نادمی
زمان ارسال
1390/11/17 10:11:17
سلام به مهندس دژاکام که بنیان گذار عشق محبت.، توی این روزگار سخت برای که تنها امید برای ه همه ما مصرف کننده ها بودی . مهندس شما باعث شدید که ما خودمون باور کنیم. اینکه راه درمان هست ومیشه. ما حالا حالا ها کار داریم با شما آقا منم مصرف کننده شیشه بودم با تخریب بالا . اما اون موقع که نا امید بودم شما وکنگره بودید که به من گفتید میشه . اقا شما هم برای ما مسافرا دعا کنید . ما هم برای شما . علی رضا رهجوی آقای حسین غفوری
  • همسفر الهام
زمان ارسال
1390/11/17 10:3:34
سلام و درود خداوند بر پدر مهربان کنگره 60 ،از روزی که شنیدم شما کسالت دارید دلتنگم ونگران ...دست ودلم به هیچ کاری نمیره و وقتی عکس شما را روی تخت بیمارستان دیدم خیلی گریه کردم الان هم که دارم این پیام رو مینویسم گریه امانم نمیده .آقای مهندس از صمیم قلبم دوستتون دارم... و اگر لایق باشم براتون دعا می کنم.
  • شاپور(مسافر)
سلام اميدوارم هرچه زودتر حال مهندس اين پدر دوست داشتني خوب شود. به اميد سلامتي براي همه مريضان . شاپور.خوزستان .ماهشهر
  • رضا و مهدي و ليلا شعباني از كرج
زمان ارسال
1390/11/17 6:44:56
سلام پدرعزيزتر از جانم! با ديدن خبر و چهره ي مهربانتان روي تخت بيمارستان بسيار متأثر شديم.از درگاه خداوند سلامتي و بهبودي شمارا آرزو منديم. دوستداران شما : رضا و مهدي و ليلا شعباني از كرج
  • همسفر صالح
زمان ارسال
1390/11/17 5:40:57
سلام به مرزبانان سایت و دوستان دیگه خبر خیلی بدی بود واقعا این سونامی شیشه بد جور داره جولان میده برای پدر بزرگوارمون اقای مهندس ارزوی سلامتی دارم کنگره 60 همه انرژی و احساسش به وجود اقا بسته هست ای کاش زودتر برگردند به جمع ما و وظیفه ماست که دل مشغولیهای ایشون را کم کنیم امیدوارم همه ما در این فکر باشیم
  • فاطمه توکی هسفر
زمان ارسال
1390/11/17 5:37:49
با سلام خدمت نگهبان کنگره 60 با قلبی آکنده آروزی سلامتی وطول عمر شمارا از خداوند خواستاریم .
  • ميناهمسفر
زمان ارسال
1390/11/17 5:35:7
امروزبعدازمدتهادوباره اومدم سايت هرچندمهندس روفقط از تلوزيون ديدم امامثل پدرم دوستش دارم اميدوارم زودترخوب شن بخداخيلي ناراحت شدم
  • همایون سالخورده
زمان ارسال
1390/11/17 5:25:17
گویا انسانهائی که در راه و عمل سالم قدم بر میدارند همیشه باید بار سنگین جهالت دیگران را بر دوش بکشند ؛ و این صبر شما برای من و امثال من آموزشی است طاقت فرسا . استاد عزیز دوستت دارم و آرزوی سلامتی شما را دارم .
  • GMJUYMJ
زمان ارسال
1390/11/17 5:24:16
MHIUK,BM JGFMHCG NHTF CLI .H .HJL I\
  • reza tavakoli
زمان ارسال
1390/11/17 4:28:16
ba salam va arze ehteram khedmate negahbane bozorg va arjmande kongereye 60 az khoda vand khastarim dar tamam lahazate por barekatetan salamat va shadab bashid va hamishe ostovar va ba salabat be manid
  • محمد
سلام برتو كه در فصل ظلمات درخشيدي سلام بر تو كه آيت عشق را در وجود او يافتي ما(لژيون آقاي احمد باغجري) از خداوند بهبودي كامل شما را خواستاريم ودعا مي كنيم خداوند طول عمر با عزت به شما عنايت فرمايد تا همچنان چراغ راه گم كردگان باشيد باآرزوي سلامتي
  • محسن زرگری
زمان ارسال
1390/11/17 3:2:20
سلام وعرض ادب خدمت پدر بزرگوار کنگره60 امروز که متوجه شدم به لطف خدا حال شما بهتر شده واقعا خوشحالم من راهم به شما دوره ولی دوست دارم هر کاری از دستم میاد انجام بدم تا زودتر شما رو سلامت ببینم ومیدونم حالا حالا مصرف کنندگان و رها یافتگان به شما احتیاج دارن پس شبانه روز برایتان دعا میکنم.
  • مسافر محمد
زمان ارسال
1390/11/17 2:47:54
باسلام هر كه در اين دير مقرب تر است جام بلا بيشترش مي دهند جناب مهندس كه همواره با صبر وسعه صدر و توكل به خداوند تلاش مي كنيد تا انسانها را از جهل ونااگاهي به سوي شناخت ومعرفت هدايت نماييد از خداوند رحمان ورحيم سلامتي و بهبودي كامل شما را مسئلت مي نمايم يوسف گم گشته باز ايد به كنعان غم مخور كلبه احزان شود روزي گلستان غم مخور اي دل غم ديده حالت به شود دل بد مكن وين سرشوريده بازايد به سامان غم مخور
  • امین
زمان ارسال
1390/11/17 2:42:56
انشاالله که در تمام لحظات حیات پربرکتتان شاداب و سلامت باشید و سایۀ درخت محبتتان بر سر همۀ ما استوار و صلابت باشد. همۀ ما عاشقانه منتظر لبخند مهربان شما هستیم.
  • رحمت
زمان ارسال
1390/11/17 1:10:47
سلام ، سخنی که با تو داشتم به نسیم صبح گفتم ، تو ببر که آشنایی... جای شما خالیست ، بدون شما سخت است ، دست ودلمان پی کار نمی رود ، نگران حال شما هستیم . چقدر سخت است صبوری ، خدایا مددی کن تا هرچه زودتر پدر معنوی کنگره سلامتی شان را بدست آورند.
  • ناصر
زمان ارسال
1390/11/16 23:21:25
سلام آقاي مهندس كنگره بي شما صفا ندارد ما همگي بچه هاي سمنان برايت دعا كرديم اميدوارم و يقين دارم خيلي زود بر مي گردي و ما با شنيدن نامت ذوق مي كنيم و انرژي مي گيريم . هنوز حالا حالاها بهت نياز داريم . دوستت دارم
  • ناصر
زمان ارسال
1390/11/16 23:20:52
سلام آقاي مهندس كنگره بي شما صفا ندارد ما همگي بچه هاي سمنان برايت دعا كرديم اميدوارم و يقين دارم خيلي زود بر مي گردي و ما با شنيدن نامت ذوق مي كنيم و انرژي مي گيريم . هنوز حالا حالاها بهت نياز داريم . دوستت دارم
  • سمانه
زمان ارسال
1390/11/16 22:35:29
سلام بر استاد و بزرگمرد کنگره 60: تمام زندگیم را مدیون شما هستم ،از روزی که این خبر را شنیدم حال خوشی ندارم .هر موقع که عکستون رو می بینم اشک از چشمام جاری میشه آخه طاقت ندارم.درد و بلاتون بخوره تو سر من،کاش میمردم و شما رو روی تخت بیمارستان نمی دیدم. همیشه برای سلامتی شما دعا می کنم البته اگه لایق باشم...امیدوارم بزودی شما را سالم و سرحال و مثل همیشه لبخند بر لب ببینم. دوستتون دارم
  • tavar
زمان ارسال
1390/11/16 17:38:39
سلام استاد عزیز با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم این هم درسی بود از شما به ما گذشت و بزرگواری شما ما خیلی دلتنگیم به امید دبدار هرچه زودتر در آکادمی
  • علی ضیاء
زمان ارسال
1390/11/16 16:2:33
دل مقلّد عشق است و طبق فتوای مراجعش/ بی تو خنده، خانه، خاطره ،به ما محرم نمی شود/ عاشقانه برمیگردی ازسفر،چون عشق گفته است/ هیچ جای دنیا خانه ی خودِ آدم نمی شود... تقدیم به تو که همه عشقی
  • علی ضیاء
زمان ارسال
1390/11/16 14:55:42
سلام آقا . خواستم بگم روز جمعه توی پارک طالقانی خیلی خیلی خیلی جاتون خالی بود . امیدوارم بزودی زود حالتون خوب خوب بشه و بیایین تو پارک ببینتون آخه پارک طالقانی بدون شما هیچ صفایی نداره . دوستون دارم و می بوسمتون
  • مجید اصفهان
زمان ارسال
1390/11/16 14:18:57
چند روزی است که قلب و دلم به درد آمده و از این همه نگرانی کاری که از دستم بر آمد پیگیری وضعیت عمومی و حال شما بود و دعا و التماس به درگاه خداوند برای بازیابی سلامتی شما. می دانم ریختن اشک و زاری و غم و اندوه پاسخگوی دردهای شما نیست. درد و دل شما ناشی از درد و دل اوست می دانم. اگر اشکها مجال دهد من هم درد و دلی دارم درد شما مافوق دردها است می دانم. اما مگر نگفتی که صبر کنید ، استقامت داشته باشید مگر به ما نیاموختی که وعده خداوند دروغ نیست. در کنارما باش. راهنماییمان کن هنوز باید ازتون بیاموزیم مهندس باید به آرزوهاتون برسید ... شما با روش درمانیتون قلب ما را تسخیر کردید هستند کسایی که چیزی رو که از خودتون گرفتن به خودتون پسش بدهند. من یکیشون.
  • سروش
سلام.میدونی آقا من میدونستم هیچ مشکلی پیش نمیاد برای شما ولی خب دل دیگه نگران و دلتنگ.ایشاالله هر چه زودتر شما را در آکادمی می بینم.
  • حمید از شادآباد
زمان ارسال
1390/11/16 14:9:35
سلامتی بچه های شمال شهر که دست بند طلا دستشون و گردنبند طلا گردنشون/سلامتی بچه های جنوب شهر که دستبند کلانتری دستشون و طناب دار گردنشون/ از همه بگذریم سلامتی خودت که لبخندت واسمون طلاست و ناراحتیت طناب دار
  • کورش فریبرزی
زمان ارسال
1390/11/16 12:55:4
آقا بازم سلام دیدم این کم لطفیه که فقط از طرف خودم پیام عیادت بدم تمام آقایان لژیون آقای امیر معفی دعا گو و جویای احوالتان هستند (به نمایندگی از طرف لژیون آقای امیر معافی)
  • منصوری
زمان ارسال
1390/11/16 12:53:32
سلام بر استاد و پدر عزیزم . پدر عزیز وقتی خبر بیماری شما رو شنیدم از شدت ناراحتی نمی دونستم چیکار کنم و از شنیدنش قلبم به درد اومد و حوصله هیچ کاری رو ندارم . کاش من جای شما رو تخت بیمارستان بودم ... الهی دردوبلاتون بخوره تو جونم تا شاید زودتر خوب بشید . استاد عزیز می دونم که انقدر قوی و پر انرژی هستید که زود زود خوب می شید و پیشمون بر می گردید . فقط بدونید دلتنگتونم بیش از حد ... دل تنگ ... براتون اگه لایق باشم دعا می کنم البته برای خودمه در اصل چون وقتی شما برگردید و ببینیمتون من خودم دوباره زنده می شم ! پدر عزیز بی صبرانه منتظرتون هستم تا در سلامتی کامل و شاد دوباره ببینمتون و اینبار بهتر از همیشه آموزش بگیرم و از خدا می خواهم که سایتون تا هستی هست روی سر ما باشه و من حقیر هم شاگرد شما باشم . دوستتون دارم . این شعر هم تقدیم شما : تو مثل شبنم عشقی ، به روی پونه های عاشق تو مثل مرهم یاسی ، برای قلب شکسته تو سایبان امیدی ، برای یک دل خسته بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه شما هستیم ... و اینو بدونید چهارشنبه ها این چند سال فقط به عشق وجود نازنین شما می اومدم ... زودتر برگردین پدر ... برام دعا کنید ...
  • کورش فریبرزی
زمان ارسال
1390/11/16 12:9:50
سلام آقای مهندس از روز بیماری شما خیلی غمگینم اما خدا به شما سلامتی میده و به امید حق سالم نزد همه ما برمیگردی به امید دیدار مجددوآرزوی سلامت و سلامت برای شما پدر گرامی
  • علیرضا مخلص آبادی
زمان ارسال
1390/11/16 11:59:17
آقای مهندس عزیز امیدوارم سالهای سال سلامت و سایه شما بر سر ما مستدام باشد...از طرف لژیون رضا رضایی...یا علی
  • همسفر زهرا
زمان ارسال
1390/11/16 11:56:27
سلام اقای مهندس دژاکام از هفته پیش که اطلاع پیدا کردم دچار عارضه قلبی شدی فقط شب و روزم دعا کردن برای شما است خداوند تو را به نزد ما برگردانه همه بیتابتیم
  • hamsafar marzyeh
زمان ارسال
1390/11/16 11:25:18
aghay djakam pedar mehraban lab khandat be zendegiam mana dadeh zoodtar be miane ma bargard
  • سر سپرده
زمان ارسال
1390/11/16 11:15:8
آقا جون اگه دستم به این نامرد شیشه ای برسه بلایی به روزش میارم که واسه دیگران درس عبرت بشه. عاشقتم مرد
  • آرش یوسفی
زمان ارسال
1390/11/16 11:7:25
سلام بر نگهبان عزیز کاش می مردم و شما رو روی تخت بیمارستان نمی دیدم هیچوقت همچین روزی رو تصور نکرده بودم شوک خیلی بدی بهم وارد شد. امیدوارم هر چه زودتر شمارو سالم و سرحال تو آغوش بچه های کنگره ببینم
  • mahmod
زمان ارسال
1390/11/16 11:6:0
ba arezou ye didare shoma
  • حمید رهجوی محمد صداقت
زمان ارسال
1390/11/16 9:34:20
با عرض سلام وآرزوی سلامتی کامل برای آقای مهندس. به نمایندگی از طرف لزیون آقای محمد صداقت
  • همسفر افسانه
زمان ارسال
1390/11/16 9:4:50
سلام آقای مهندس امید وارم که خداوند همیشه به شما سلامتی اعطا نمایدتا در سایه شما کسانی که به تاریکی فرو رفته به روشنایی راهنمایی شوند و بعداز خدا سلامتی فرزندم را از شما دارم و برای شما آرزوی سلامتی دارم
  • علی همسفر آرش
زمان ارسال
1390/11/16 9:0:37
آقا سلام از وقتی شنیدم حال شما خوب نیست در همان لحظه از صمیم قلب از خدا خواستم که از عمر من کاسته و عمر آن عزیز بیفزاید
  • abas
زمان ارسال
1390/11/16 8:46:21
سلام به دلهایکه در کلاس انتظار عیبت نکردن جای خالیت را نفس عمیق می کشم برايتان آرزوي سلامتي و بهبودي دارم
  • نیاز
زمان ارسال
1390/11/16 8:35:23
سلام استاد ، بلا دور انشاالله . این روزا خیلی غمگینم میدونید چرا ؟ از اینکه همیشه شما برای ما بودید ولی حالا .. مانمی توانیم برای شما باشیم و این خیلی بده . .. شرمنده ام از اینکه کاری از دستم بر نمی آید حالا بیشتر از همیشه شرمنده خانم و فرزندان عزیزت هستم. از اینکه نگرانندودلتنگ .. شما را و خانواده ات را به خدا می سپارم و از ته دل دعاتون می کنم و عاجزانه ازتون می خواهم بیشتر به فکر خودتان باشید و از فشار کاری تان کم کنید و در آخر جسارتم را مثل همیشه به مهر بانیهایتان ،ببخشید.
  • امیر بهی
زمان ارسال
1390/11/16 8:12:38
سلام به پدر بزرگوار کنگرۀ 60، تمامی بچه های لژیون آقای علی صداقت از من خواستند که بنویسم تا بدانید همگی از شنیدن این خبر، شوکه و ناراحت هستیم و از درگاه خداوند متعال سلامتی شما را خواستاریم و امیدواریم هرچه زودتر به جمع خانواده و کنگرۀ 60 برگردید.
  • محسن زرگری
زمان ارسال
1390/11/16 7:53:51
سلام خدمت پدر بزگوار جناب مهندس دژاکام من وتمامی شاگردان شعبه خمین برای شما دعا میکنیم که زودتر سلامتی خود را باز یابید.از صمیم قلب دوستتان دارم.
  • غلامرضا
زمان ارسال
1390/11/16 7:14:37
یارب بلا بگردان ...
  • کامران رک
زمان ارسال
1390/11/16 6:54:10
با عرض سلام خدمت یگانه پدر کنگره 60 : مهربان ترین پدر دنیا ، از روز دوشنبه که این خبر را شنبدم حال خوشی ندارم ، کرای از دستم بر نمی آید به جز این که دعا کنم خداوند هرچه زودتر شما را صحصیح و سالم زیارت کنم ، امید وارم خداوند صدای این بنده حقیر را بشنود و حال شما بهتر شود.
  • کامران رک
زمان ارسال
1390/11/16 6:54:7
با عرض سلام خدمت یگانه پدر کنگره 60 : مهربان ترین پدر دنیا ، از روز دوشنبه که این خبر را شنبدم حال خوشی ندارم ، کرای از دستم بر نمی آید به جز این که دعا کنم خداوند هرچه زودتر شما را صحصیح و سالم زیارت کنم ، امید وارم خداوند صدای این بنده حقیر را بشنود و حال شما بهتر شود.
  • بهنام
زمان ارسال
1390/11/16 6:43:25
همه اعضاء شعبه اراک برای سلامت شما دعا می کنند.
  • کاظم مسافر از مشهد
زمان ارسال
1390/11/16 6:23:26
با سلام به محض شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم و در جوار امام رضا طلب بهبودی و سلامتی کامل شما را خواستار شدم (به امید ان روز)
  • همسفر جاسبی
زمان ارسال
1390/11/16 5:20:42
همه ی زندگیمو مدیون آقای مهندس هستم .امیدوارم به زودی به زندگی عادی برگردید جناب مهندس.مطمئنم که شما قوی تر از اینها هستید
  • همسفر آزاده
زمان ارسال
1390/11/16 5:19:8
مهندس عزيزم ، پدر نازنينم دوستت دارم و قلبم از ديدن عكستان فشرده مي شود . شما به ما نيازي نداريد و اين ما و اعضاي كنگره هستيم كه به دستان پرمهرتان نيازمنديم ....
  • seyd ali
زمان ارسال
1390/11/16 4:24:51
من همین الان فهمیدم شوکه شدم اخه چرا ؟اگه قبلا هم اینجور مشکلی بوده باید برای حفظ سلامتی مهندس نگهبان یا بادی گارد بذارن نمیشه که هر کی از راه برسه بخواد به مهندس تعرض کنه و ما هم دست روی دست بذاریم
  • مسافر مسعود
زمان ارسال
1390/11/16 4:15:39
با سلام.خبر تکان دهندهای بود.از خدا میخواهم هر چه سریعتر پدر بزرگوارمان سلامتی خود را به دست بیاورند و شاهد حضور گرم و امید بخششان در کنگره باشیم.
  • سعيد
زمان ارسال
1390/11/16 3:29:2
ان سفر كرده كه صد قافله دل همره اوست هر كجا هست خدايا بسلامت دارش بيجاره شيشه ايه خدابدادش برسه جراغى راكه ايزد برفروزد هر انكس بف كند ريشش بسوزد
  • اکبر خسروشاهی
زمان ارسال
1390/11/16 3:25:15
تنها کاری که از دست من حقیر برمی آید این است که از خداوند متعال عاجزانه بخوام که هرچه زودتر به ما لطف کنه و مهندس عزیز رو سالم وسلامت به ما برگردونه..............امیدوارم این اتفاق طی امروز و فردا بیفته
  • همسفرفرزانه صادقی
زمان ارسال
1390/11/16 3:23:4
آرزوی سلامتی برای نجات بخش زندگی هایی که در حال واژگونی بود از خداوند با تمام وجود خواستار سلامتی این بزرگ مرد تاریخ هستیم . از طرف لژیون خانم فرزانه مشهوری همسفر جاسبی
  • مجید
سلام.من نیزهمراه دیگراعضای خانواده کنگره دست به دعا بلندکرذه وازخداوندآرزوی بهبودی کامل پدرمان راخواستارم.ونیزیافتن مسیربهبودی برای سایرهمدردانی که دردام اعتیاد اسیرمی باشند.مسافر مجید
  • محمد
زمان ارسال
1390/11/16 2:29:26
با نام و ياد و خدا و با سلام سلامتي و بهروزي آقاي مهندس عزيز را از خداوند متعال مسئلت دارم.با آرزوي طول عمر باعزت و سلامت.
  • مهری مصطفی
زمان ارسال
1390/11/16 1:30:48
الهی درد و بلاتون بخوره تو سر من ! کاش کور می شدم شما رو اونجا نمی دیدم! زودتر خوب شین ما حالا حالا ها به شما احتیاج داریم ...
  • محسن
زمان ارسال
1390/11/15 15:17:59
با سلام آرزوي سلامتي شما را از خداوند متعال خواهانم . اميروارم هر چه زودتر بهبودي كامل بدست آوريد و ما را از نگراني در آوريد.
  • همسفر نور
زمان ارسال
1390/11/15 15:15:4
از این خبر خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر پدر عزیزمان سلامتیشان را بدست بیاورند .ان شاءالله
  • عباس
زمان ارسال
1390/11/15 14:30:31
با ارزوی سلامتی برای راهنمای کنگره
  • مرجان
زمان ارسال
1390/11/15 14:7:44
واقعا نمیدونم کی میخواهیم چشمامونو باز کنیم؟؟؟؟!!! پدر مهربان و عزیزتر از جانم الهی سلامت باشی. کاش لایق دعاکردن برای تو باشم...کاش...
  • قاسم رهجوی سیامک صمدی
زمان ارسال
1390/11/15 13:37:27
آرزوی سلامتی و بهروزی برای پدر بزرگوارمان آقای مهندس حسین دژاکام را دارم واز خداوند متعال خواستار شفای عاجل برای ایشان هستم. .
  • رحمت
زمان ارسال
1390/11/15 13:18:16
خیلی متاثر شدم ، متاسفانه تا چندی پیش مواد محرکی مثل شیشه جرم محسوب نمیشد . گرچه ایشان بار ها هشدار داده بودند وحتی به سونامی تشبیه کرده بودند . واقعا متاسفم که فرصت ها از دست میروند وخسارات وصدمات جبران ناپذیری را متحمل میشویم .. نمیدانم تا کی باید منتظر بمانیم ؟
  • حسن غفوری
زمان ارسال
1390/11/15 12:51:22
با سلام و با آرزوی به دست آوردن هرچه سریعتر سلامتی جناب مهندس و دعا برای طول عمر با عزت برای ایشان که راه درست زندگی کردن را به ما ازانی داشت
  • ندا اثنی عشری
زمان ارسال
1390/11/15 12:35:31
با سلام ، امیدوارم خداوند سلامتی به جناب مهندس عطا کند و ایشان هرچه زودتر به کنگره باز گردند ، واقعا جای ایشان در کنگره خیلی خالی است. همه ما برای جناب مهندس دعا می کنیم.
  • علی امانی
زمان ارسال
1390/11/15 12:29:41
جناب مهندس عزیزم از راه دور دستان نازنینتان را میبوسم و آرزو میکنم هر چه زودتر به سلامتی کامل برسید چون واقعا دیدن چنین صحنه ای دل ما را به درد آورد. دعای خیر نفس هایی که احیا کرده اید همیشه پشت و پناه شما هستند من هم عضو کوچکی از آنها...
  • اکرم همسفر
زمان ارسال
1390/11/15 11:31:14
دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخندببینم دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان وپاکی دریاوبوی بها ر راداردهمیشه ازحرارت عشق گرم باشد من برایت دعامیکنم که گل های وجودنازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند...
  • meysam73
زمان ارسال
1390/11/15 11:16:6
الهی دورتون بگردم اونجا چیکار میکنید شما ؟؟؟!!! آخه جای شما توی دل ماهاست نمیگین ما آخه دغ میکنیم؟ پس .....
  • اکرم همسفر
زمان ارسال
1390/11/15 10:49:59
سلام از شنیدن این خبر در جلسه امروز آنقدر ناراحت شدم که هنگام دعا فقط اشک می ریختم و از خداوند مهربان سلامتی آقای مهندس را خواستم .امیدوارم هر چه زودتر سلامتی کامل را به دست آورید..
  • مسافر محمدعلی از تبریز
زمان ارسال
1390/11/15 9:57:8
با سلام راستش خیلی خبر نگران کننده ایی بود خیلی ناراحت شدیم انشالله هر چه سریعتر آقای مهندس پدر همه اعضای کنگره 60 بهبودی کامل پیدا کند و با حضور گرمش به کنگره صفای تازه ای ببخشد
  • zahra hamsafar
زمان ارسال
1390/11/15 9:50:40
یا رب تو نگهدارش باش.
  • همسفرفردي
زمان ارسال
1390/11/15 8:47:36
پدر مهربانم, استاد بزرگوار برايتان آرزوي سلامتي و بهبودي دارم .
  • مسافرحسين
زمان ارسال
1390/11/15 8:14:23
گرمردرهي ميان خون بايد رفت ازپاي فتاده سرنگون بايد رفت سلامتي وسعادت پدربزرگوارمان رااز خداوند متعال مسئلت دارم
  • همسفر آمنه
زمان ارسال
1390/11/15 7:54:10
با سلام سامت کامل پدر عزیزمان آقای مهندس دژاکام را از خداوند مهربان خواهانیم.
نظر شما
نام :  
ایمیل :  
 
 
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب
:مشاهده آمار بازدید روزانه