English Version
English

گزارش تصویری از فعالیتهای ورزشی و آموزشی کنگره60؛ پارک طالقانی

گزارش تصویری از فعالیتهای ورزشی و آموزشی کنگره60؛ پارک طالقانی
 گزارش تصویری از فعالیتهای ورزشی و آموزشی کنگره 60 نمایندگی پارک طالقانی « 05 خرداد 96 » این هفته مراسم قرعه کشی سیزدهمین دوره مسابقات ورزشی عقاب طلایی کنگره 60در رشته های فوتسال والیبال با حضور مسولین ورزشی و سرپرست تیم های های شرکت کننده برگزار گردید.
پارک طالقانی تهران-سالن مدیریت بحران،جمعه۵خرداد۱۳۹۶
ساعت۱۰/۳۰صبح جمعه مراسم قرعه کشی مسابقات ورزشی عقاب طلایی در رشته های فوتسال و والیبال با حضور مسولین ورزشی شعب و سرپرست های شرکت کننده آغازگردید.
در آغاز مراسم مسافر نادر فراهانی بعنوان دبیر ورزش کنگره ۶۰  با عرض تبریک  به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک رمضان،برای تمامی ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.
همچنین ،دیده بان محترم کنگره ۶۰  آقای سعید نمکی با عرض خیر مقدم و تبریک بمناسبت جشن بزرگ رمضان خاطرنشان کردند در سری جدید رقابت ها سعی شده در راستای تکامل و تعالی های پی در پی به جایگاه مطلوب دست یابیم.دو حرکت اساسی در ورزش کنگره برای ما طی مسابقات عقاب طلایی بسیار حائز اهمیت می باشد.اولین موضوع پرداخت های اعضا برای ورزش کنگره می باشد،این حجم از اعتبارات ما را درراستای تامین هزینه های ورزشی غنی تر می سازد.
اما مورد دوم،بحث اتحاد ظاهری و آراستگی و انسجام تیم های ورزشی در رقابت هاست.متحدالشکل بودن لباس ها و منقش بودن لباس ورزشی به لوگوکنگره۶۰ حس چشم نوازی را به تماشاگران،ناظران و میهمانان کنگره می دهد.
در ضمن تنها لباسی که از دیدگاه ما مجاز است بعنوان البسه ورزشی تیم ها مورد استفاده قرار گیرد که متحدالشکل باشد،منقش به لوگوی کنگره۶۰بوده و شماره قابل رویت روی آن درج شده باشد.
 آقای محمد علیرضایی نیز پیرامون داوری ،قوانین بازی و چگونگی برگزاری مسابقات مطالبی را به حاضرین ارائه دادند.
در ادامه گزارشی تصویری را مشاهده خواهید نمود.
سیزدهمین دوره مسابقات عقاب طلایی در رشته فوتسال 63تیم و در والیبال 48 تیم حضور خواهند داشت .که بعد از ماه مبارک رمضان در پارک طالقانی برگزار خواهد گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رهایی ها ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پیمان وادی هشتم ...
 
 
 
پارک طالقانی...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نگهبان نظم ...
 
 
خدمتگزاران پارک طالقانی...
 
 
مرزبانان پارک طالقانی...
 
 
نشریات پارک طالقانی ...
 
 
 
 
ورزش والیبال...
 
 
 
 
 
ورزش بستکبال ...
 
 
 
 
 
 
ورزش باستانی...
 
 
 
 
ورزش فوتبال...
 
 
 
ورزش تنیس روی میز...
 
 
 
ورزش بدمینتون...
 
 
 
جلسه ویلیام وایت ...
 
 
 
 
 
 
ورزش ایروبیک ...
 
 
همسفران...
 
 
 
 
 
 
گزارش و تهیه عکس : مسافر علی زارع و مسافر امیر رضایی
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .