English Version
English

مکاتبات حسین بیل؛ پاسخ مهندس به بیل 96/2/17

مکاتبات حسین بیل؛ پاسخ مهندس به بیل 96/2/17

96/2/17

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید. من هم خوب هستم.

 امتحانات به‌خوبی به پایان رسید و حالا من ماندم و حدود سه هزار برگه‌های امتحانی که با توجه به مجموعه سؤال‌های امتحانات فنی و جهان‌بینی که 71 سؤال در 12 برگه A4 امتحان داده‌اند، من را درمجموع با سی شش هزار (3000*12=36000) صفحه مواجه می‌کند که بایستی تمامی این ورقه‌ها تصحیح گردد تا از این مجموع حدود 300 الی 400 نفر به درجه کمک راهنمایی نائل گردند، البته مطالب تازه‌ای که در طول این سالیان به آن رسیدیم این بود که افرادی که با تازه‌واردین صحبت می‌کنند بایستی از تخصص خاص و زبان خاص و حوصله خاص و اخلاق خاص برخوردار گردند، لذا لازم شد که افرادی هم تربیت کنیم که به‌عنوان راهنمای تازه‌واردین تحت آموزش قرار بگیرند چون صحبت کردن و جذب یک تازه‌وارد که در حال مصرف است بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین در این آزمون افراد در دو رشته تخصص امتحان می‌دهند:

الف: راهنمای مسافران

ب: راهنمای تازه‌واردین

نکته بسیار پراهمیت و جالبی که به وجود آمده است این است که بعضی از کلینیک‌ها درمان اعتیاد علاقه‌مند هستند که در امر درمان خودشان که گاهی هم با متادون و B2 انجام می‌گیرد از راهنمایان کنگره 60 استفاده کنند و همین‌طور از راهنمای تازه‌واردین.

لازم است بگویم در کنگره 60 هیچ‌کس حق ندارد با فرد تازه‌وارد صحبت کند مگر اینکه راهنمای تازه‌واردین باشد، البته ما قبلاً هم راهنمای تازه‌واردین داشتیم، ولی از امسال رسماً باید امتحان بدهند و شال دریافت کنند که رنگ شال آن‌ها نیز به رنگ فسفر است. (سبز فسفری)

صفحه فیس‌بوک شما را دیدم، بدین‌وسیله تشکر می‌کنم، صفحه بسیار جالبی بود مخصوصاً اینکه عکس شما با خانم ریتا باهم را در آن صفحه رؤیت کردم.

بیل عزیز، صحبت از تئاتر کردید، من کتاب ادموند و هلیا را که سرگذشت خلق انسان بود را وقتی‌که به زبان انگلیسی توسط احسان ترجمه شده بود را برایتان ارسال کردم و آن کتاب را به آلیشا تقدیم کردم ولی متأسفانه نمی‌دانم که ایشان کتاب را خواندند، در صورت امکان مرا در جریان قرار بدهید، چون من هم مثل شما تئاتر را بسیار دوست دارم و تمامی نمایشنامه‌های شکسپیر را مطالعه کردم و حتی نمایشنامه اٌتلو را در کنگره 60 تدریس کردم و جزئیات این نمایشنامه را از نظر فلسفی و جهان‌بینی برای مسافران و هم‌سفران تشریع کردم.

در اینجا به یاد دوست مشترکمان ارنی، دکتر کورنز افتادم. خداوند او را رحمت کند. کاشکی بود و نمایشنامه ادموند و هلیا را که داستان آدم و حوا است را مطالعه می‌کرد، چون این نمایشنامه، در مورد خلق انسان و میوه ممنوعه در بهشت بود که در کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید از آن سخن گفته‌شده بود، زیرا ارنی به مسائل کتاب مقدس (انجیل) تا جائیکه من می‌دانم اهمیت می‌داد و بارها و بارها باهم در مورد 7 گناه کبیره صحبت کردیم. روح ایشان شادباد و اگر از خانم ایشان خبری داشتید، سلام مرا برسانید.

در پایان از احسان خواستم عکس‌هایی را مربوط به جشن راهنمایی و امتحانات برایتان ارسال کند.

دوست و برادر همیشگی در زمین آسمان
حسین

 

May 7, 2017
Dear Bill,
 
I hope you are fine, I am well.
 
Examination is over now. It left me with 36000 papers to assess. Out of them about 300 or 400 will become co-guides. What we came to understand in recent years was that those who are consulting new comers must have some special characteristics.
Thus we realized the need to educate some of our voluntaries to do this task. The way that new comers are being addressed is very important.
So this examination had two major to be selected:
1. travelers co-guides
2. new comers co-guides
 
What seems interesting is that some of the clinics (they utilize methadone and even buprenorphine) are eager to take benefit of our co-guides and even new comers co-guides in their treatment process.
I have to emphasize that no one is allowed to speak with newcomers within Congress 60 except newcomers co-guides. We had newcomers co-guides before but from now on they must pass this examination. Their shawl will be phosphorus green.
I saw your facebook page and I thank you for that. It was interesting and I saw your picture with Mrs. Rita.
Dear Bill,
you mentioned theater, I had the “Edmund and Helga” which was translated by Ehsan and it was about creation of mankind sent to you before. I dedicated that book to Alisha. I am not sure if she read the book please inform me about it.
I like theater as well. I have read Shakespeare plays. I even taught Othello from a philosophical point of view to our travelers and companions.
Suddenly I am reminded of our departed friend Dr. kurtz. God bless him. I wish he was alive to read this play (Edmund and Helga). Because this play is about Adam and Eve and the forbidden fruit which is mentioned in old and new testament.
As far as I know Ernie always cared about bible debates. We debated about the 7 major sins.
May his soul rest in peace. Share news on her wife with me.
 
I asked Ehsan to share some photos regarding co-guide examinations with you.
 
Friends and brothers on heaven and earth forever
Hossein
 
مترچم احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .