English Version
English

آزمون داخلی کنگره 60 با شرکت بیش از 3000 نفر در 29 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار گردید

آزمون داخلی کنگره 60 با شرکت بیش از 3000 نفر در 29 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار گردید

امسال نیز مانند هرسال، اعضای کنگره 60 که شرایط لازم برای شرکت در آزمون کمک‌راهنمایی را داشتند، در این مسابقه شیرین با یکدیگر به رقابت پرداختند. بسیاری از مسافران و همسفران، از ماهها قبل به طور گروهی یا انفرادی، در تلاش هستند تا خود را برای این آزمون آماده نمایند. اگر از ایشان بپرسی که چرا برای قبولی در آزمون کمک راهنمایی اینقدر اشتیاق دارید، شاید خودشان هم پاسخ روشنی نداشته باشند، جز اینکه احساس‌ می‌کنند دلشان می‌خواهد این کار را انجام دهند، گویی ندایی از یک جایی که خود هم نمی‌دانند آنها را دعوت می‌کند و این خواسته قلبی آنهاست، شاید این خواسته حاصل همان پاداش نیکوی سفر؛ یعنی بند عشقی باشد که بین آنان و قدرت مطلق برقرار گردیده است و  این ذوق و شوق هنگامی که افراد در کنار یکدیگر، در جامعه شاد و پر مهر کنگره 60، قرار می‌گیرند صد چندان می‌گردد.

امسال بنیان کنگره، مهندس دژاکام خطاب به مسافران و همسفران داوطلب پیام آموزنده ای دادند؛ به این مضمون که در این آزمون سختی و آسانی مطرح نیست، زیرا مانند یک مسابقه است که نفرات اول به خط پایان آن می‌رسند و تنها لازم است که همه تلاش خود را در بالاترین حد ممکن انجام دهند.

در این دوره، افرادی مجاز به شرکت در آزمون کمک‌راهنمایی بودند که از سفر آنان برای درمان سیگار حداقل پنج ماه گذشته باشد، در واقع این هم فرصتی بود که مهندس به داوطلبین آزمون دادند و قطعا از سالهای آینده، مانند تمامی قسمت‎‌های کنگره، رهایی از بند سیگار و داشتن نشان ویلیام وایت از شرایط شرکت در آزمون کمک راهنمایی خواهد بود. علاوه بر این امسال برای اولین بار سفر اولی هایی که مصرف آنها کمتر از ۰.3 سی‌سی اوتی بود، نیز می‌توانستند در این آزمون خود را محک بزنند.

آزمون کمک راهنمایی کنگره 60، دارد به دوران بلوغ خود نزدیک می‌شود. حالا دیگر این آزمون از نظر پارامترهایی مانند تعداد منابع و پیچیدگی سوالات، میزان متقاضی و قبولی و فرم و شکل آزمون، دست کمی از آزمون ورودی دانشگاهها نداشته و چه بسا بسیار کاملتر، درست تر و هوشمندانه تر برگزار گردد. در آزمون امسال بیش از 3000 نفر از 48 نمایندگی، در 29 حوزه امتحانی در سراسر کشور به رقابت پرداختند. آزمون در دو بخش کلی فنی و جهانبینی و در دو وقت 60 دقیقه ای برگزار گردید که این سوالات از 10 منبع متنوع و 33 سی دی آموزشی کنگره 60 طرح شده بودند. حوزه امتحانی داوطلبین، به همراه شماره صندلی، یک هفته قبل از آزمون در سایت کنگره 60 درج گردیده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. سوالات به صورت مهر و موم و توسط 29 ممتحن در سراسر کشور توزیع گردید که ایشان با کمک دستیاران خود و همچنین مرزبانان، برگزاری آزمون در حوزه های امتحانی کنگره 60 در سراسر کشور را به صورت همزمان بر عهده داشتند. در پایان نیز برگزار کنندگان برگه های آزمون را مجددا به صورت مهر و موم، جهت تصحیح به نمایندگی مرکزی منتقل خواهند کرد.

قطعا کسانی که در زمان مناسب از جای خود کنده اند و در مسیر مناسب، با تلاش کافی حرکت کرده و جاری شده اند، در این آزمون از دیگران سبقت می‌گیرند و سایرین نیز با عشق و امید، نقشه راه مناسب برای شرکت در دوره بعدی آزمون را در تفکر خود ترسیم می نمایند. جامعه کنگره 60 سرشار از صلح و انگیزش در مسیر خود به سوی اهدافش حرکت می‌کند و این تلاشها در مسیر آموزش و تکامل هستند، که به آن طراوت و زندگی می‌بخشد.

ضمن آرزوی موفقیت و آرامش خاطر برای همه شرکت کنندگان آزمون نظر شما را به گزارش تصویری آزمون امسال در نمایندگی آکادمی، جلب می نماییم.

 

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .