English Version
English

گفت و گو با دیده بان کنگره۶۰ جناب آقای نمکی

گفت و گو با دیده بان کنگره۶۰ جناب آقای نمکی

برگزاری مسابقات فینال بسکتبال جام سردار فرصت مغتنمی بود تا در حضور دیده‌بان محترم کنگره ۶۰ و نگهبان ورزش والیبال جناب آقای سعید نمکی باشیم ایشان باصبر و فروتنی پذیرای سوالات ما بودند. با ما باشید.

جناب آقای نمکی با سلام از شما سپاسگزارم که وقت گرانبهای خودتان را جهت این گفتگوبه ما دادید.

 من هم از شما تشکر می کنم خداوند قوتتان بدهد,انشالله خدمت نردبانی باشد برای تکامل های پی در پی برای شما و همه خدمتگزاران، در خدمت شما هستم.

در مورد روند شکل گیری و تاریخچه رقابت‌های ورزشی کنگره ۶۰ برای ما توضیحاتی را می دهید؟

همانند سایر مولفه های کنگره همه چیز از پایین‌ترین سطح شروع به پدیدار شدن میکند، ورزش هم از این قاعده مستثنی نبود، سال‌های ابتدایی فعالیت کنگره برای مدتی مجبور بودیم به پارک طالقانی بیاییم و فعالیت کنیم، برای برگزاری جلسات کارگاه آموزشی جایی را نداشتیم. آقایان سهیلی و علی جلالی به همراه تنی چند از دوستان دیگر برای پر کردن اوقات فراغت مسافران حاضر درپارک طالقانی، پایه گذار رقابت هایی در رشته های ورزشی در پارک بودند. هرقدر جلوترآمدیم متوجه تاثیربسیار زیاد بر روی ترمیم و بازسازی سیستم بیوشیمی شدیم. ما توانستیم از یک چالش ابتدایی یک فرصت خلق کنیم که نتیجه جهان بینی کنگره می باشد.

از طرفی مسافران با طی کردن مراحل درمانی در زمینه مواد مخدر و سیگار با پدیده  افزایش وزن روبه‌رو می‌شوند که همین افزایش وزن و عدم تحرک سبک زندگی امروزی باعث آسیب زایی بسیاری می‌شود و سلامت فرد را تهدید می کند درنتیجه همین عوامل  بیماری های فراوانی دامن گیر مسافران می گردد. هرمسافر باید برنامه ورزشی روزانه و مدوّن داشته باشد هر مسافر باید یک رشته تخصصی داشته باشد.

 

جناب نمکی سوالی که همواره ذهن مرا از ابتدای آشنایی با ورزش کنگره به خود معطوف کرده، نامگذاری مسابقات کنگره مانند عقاب طلایی و جام سردار است.

 این نام گذاری مسلما فلسفه ای برای خود دارد، یکی از آنها استفاده از نام اساتیدی می باشد که در مفاهیم آموزشی ما جایگاه ویژه ای دارند و از طرفی نام عقاب را در نظر بگیرید با شنیدن آن ناخودآگاه  تصویر بلندپروازی، قدرت، سلامت و صلابت در ذهن نقش می بندد.

 

جهان بینی ورزشی چیست؟

تمام ساختارها و جایگاههای کنگره برمبنای دیدگاه خاصی بنا شدند، ما ورزش می کنیم خدمت می‌کنیم بدنبال حال خوش هستیم اما به چه دلیل؟ داشتن جهان بینی برمبنی آموزش های کنگره۶۰  بسیار حیاتی است. رقابت های ورزشی در اوج جدیت برای دستیابی به مقام از انعطاف خاصی سود می‌برند، آرامش دارند حس خوب دارند، بعد از اتمام بازی با هرنتیجه ایی هر دوتیم با لبخند زمین را ترک می‌کنند، این یعنی تعادل و ادب که لازمه جهان بینی ورزشی می باشد.

 

از حرکت ورزشی کنگره رضایت دارید؟

بسیار زیاد، در طی سال مسابقات ورزشی در سطوح مختلف برگزار می گردد که حکایت از حرکت درونی و بیرونی ما در کنگره ۶۰ دارند و پیام‌های کنگره را برای سطوح مختلف جامعه در بر می گیرند. در کنگره پتانسیل زیادی وجود دارد اما باید هدایت و آموزش در بسترمناسب قرارگیرد تا نتیجه‌بخش باشد.

 

آقای نمکی جمعه ها حال و هوای دلپذیری در پارک وجود دارد دلیل آن چیست؟

امیرجان کاملاً درست است، انتقال و جابجایی طیف وسیع و گسترده ای از انرژی درناب ترین حالت خود جریان دارد که باعث لذت می شود. باید از امور در دسترس به بهترین شکل استفاده کرد و پارک طالقانی از همین موارد می‌باشد که در حال خوش ما بسیار موثر است.

 

جناب نمکی، در انتها پیشنهادی برای مسافران و ورزشکاران دارید؟

از همه دوستان می‌خواهم در روز جمعه و در پارک طالقانی با لباس ورزشی متحد که منقش به لوگو کنگره ۶۰ می‌باشد حضور پیدا کنند و نقطه اشتراک خود را حفظ تقویت نمایند تا جلوه ای چشم نواز و ویژه برای مسئولین و مهمانان خود داشته باشیم و مورد دیگر انشالله با حرکت های مالی قوی اعضا در پارک طالقانی حمایت خود را از ورزش کنگره بیش از پیش کنیم.

باتشکرازشما موفق باشید.

تهیه و تدوین مسافرامیررضایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .