English Version
English

اطلاعیه ورزشی و فرم ثبت نام

اطلاعیه ورزشی و فرم ثبت نام

"به نام خدا"

لینک دانلود فرم ثبت نام

 

قوانین مسابقات سیزدهمین دوره جشنواره عقاب طلایی 96 مصوبات کنگره ورزشی (96/01/21)


1)مسابقات ورزشی عقاب طلایی متشکل از تیم های لژیونی میباشد، لذا خواهشمند است سرپرستان تیم ها به این نکته توجه داشته باشند که عزیزان سفر اولی از اولویت بیشتری جهت حضور در مسابقات عقاب طلایی برخوردار هستند.


2)مسابقات راس ساعت اعلام شده توسط داور سوت زده خواهد شد و در صورت تاخیر یک تیم نتیجه آن مسابقه 3 بر صفر به سود تیم مقابل اعلام میگردد.


3)سرپرست هر تیم الزاما راهنمای آن لژیون میباشد و کلیه مسولیت های آن تیم بر عهده آن راهنما میباشد.


4)سقف مصرف دارو برای مسافران سفر اول  9cc رو به کاهش میباشد، ضمن اینکه حداقل سه ماه از سفر ایشان در کنگره 60 باید گذشته باشد .


5)هر تیم لژیونی میتواند از اعضای لژیون خود جهت حضور در مسابقات استفاده نماید و در صورت کمبود بازیکن میتواند با یک لژیون دیگر ادغام شود.


6) راهنمایانی که لژیون خود را تحویل داده اند میتوانند در تیم هایی که در غالب یک لژیون تیم داده اند ادغام شوند.


7)مهلت و تاریخ تحویل فرم مسابقات روز جمعه 96/02/15  و قرعه کشی روز چهار شنبه مورخ 96/02/20  در نمایندگی آکادمی بعد از اتمام جلسه جهانبینی میباشد و آغاز مسابقات روز جمعه مورخ  96/02/22 میباشد.


8)برای کمک و بخشی از هزینه های مسابقات،مبلغ ورودیه هر تیم در رشته فوتبال 60/000 تومان و در رشته والیبال60/000 تومان ودر رشته بستکبال 60/000 تومان میباشد و در رشته های انفرادی هر بازیکن 5/000 تومان میباشد.


9)وجه نقد به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود و باید از کارتخوان نمایندگی و یا واریز به حساب ورزش کنگره  60انجام پذیرد.


10)تیم های نمایندگی شهرستان ها میتوانند در مسابقات عقاب طلایی تهران شرکت کنند و حضور آن ها در مسابقات جام سردار الزامی میباشد.


11)خواهشمند است تیم های شرکت کننده در مسابقات،یک تیم داوری را به شورای برگزاری معرفی نماید .فوتبال ( 2داور) والیبال (یک تیم داوری  6نفره)


12)داشتن کارت بیمه ورزشی اجباری میباشد.


13)ارائه کپی کارت های عضویت کنگره60 و بیمه ورزشی که دارای اعتبار باشد،به همراه اصل و کپی فیش پرداختی به همراه لیست مسابقات الزامی میباشد.


14) لباس تیم های شرکت کننده باید متحد الشکل باشد و نام کنگره60 در پشت آن درج شود . و در ورزش والیبال شماره پیراهن هم در جلو وهم در پشت لباس باید درج شود .در غیر این صورت اجازه انجام مسابقه را ندارد.

 

با احترام نگهبان رشته ورزشی والیبال

سعید نمکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .