English Version
English

گفت و گو با ایجنت نمایندگی فردوسی؛ آقای کاظم نوروزپور

گفت و گو با ایجنت نمایندگی فردوسی؛ آقای کاظم نوروزپور

جایگاه خدمت در کنگره60؛ بسیار مهم و پراهمیت است؛ زیرا این خدمت‌ها همراه با عشق، آگاهی و معرفت است. در کنگره 60؛ عشق و محبت به دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین کسی به فکر جایگاه نیست. به نظر من در کنگره60؛ این جایگاه است که، افراد را انتخاب می‌کند نه افراد جایگاه را. خدمتگزاران کنگره 60؛ وقتی پای‌دررکاب خدمت می‌نهند، خالصانه و بدون توقع  به هم نوعان خود کمک می‌کنند  تا آن‌ها نیز از بندهای خود رهاشده و به تعادل برسند. در ادامه با ایجنت محترم فردوسی، آقای کاظم نوروزپور یکی، از خدمت‌گزاران صدیق کنگره60؛ گفت‌وگو خواهیم کرد.

پیشاپیش سال نو را به شما و خانواده کنگره 60 تبریک می‌گوییم و سالی شاد و پربرکت داشته باشید، لطفاً ضمن اعلام سفر خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان کاظم هستم یک مسافر، تخریب 15 سال با آنتی ایکس تریاک و شیره، 11 ماه سفر کردم به روش dst داروی درمان اپیوم خوراکی، رشته ورزشی کشتی فوتبال، راهنما آقای اختری رهایی 4 سال و 9 ماه.

مهم‌ترین عاملی که باعث شد، به نتیجه مطلوب درمان برسید چه بوده است؟

با توجه به 8 پرونده ناکام، که در درمان اعتیاد داشتم ، به قول خودم ترک کرده بودم و هر بار در اوج ناامیدی بازگشت می‌کردم. در کنگره از روز اول به من گفتند: می‌توانم  موادم را مصرف کنم و به کنگره بیایم، اگر درمانی حاصل شد، که چه‌بهتر؛ اگر نشد می‌توانی به مصرف برگردی، در ادامه آموزش‌های ناب و دست‌اول و همچنین شناخت بیماری ما و تمرکز کردن روی شناخت بیماری ما و در کل مثلث درمان ، که برای تک‌تک مسافران انجام می‌شود و با آموزش و خدمت به نتیجه مطلوب می‌رسیم.


چه پیامی برای مسافران سفر اولی، در تعطیلات عید دارید؟

یکی از مهرهای تائید برای درمان، شاید به‌نوعی همین تعطیلات عید است، که مسافر باید با برنامه‌ریزی و آموزش گرفتن و نوشتن وادی‌ها و سر زدن، به سایت‌های مختلف کنگره 60، کار خودش را آسان کند؛ چون به نظر من، مفاهیم کنگره آن‌قدر عمیق و  پرمحتوا است، که در این 13 روز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

ایجنت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ایجنت به‌عنوان مسئول شعبه؛ باید ملاک و معیارش، قانون و حرمت‌های کنگره 60؛ باشد و در اجرا و حفاظت، از این قوانین بامحبت رفتار کند؛ چون فرد مصرف‌کننده ، قانون‌گریز ماهری است، اما محبت گریز ضعیفی است، اگر کوچک‌ترین محبتی به او بشود، تا همیشه برای شما هستند و قوانین را خوب اجرا می‌کنند.

ما همیشه شمارا پرانرژی می‌بینیم، منشأ این انرژی از کجاست؟

منشأ این انرژی از مسافران، تازه واردین، دوستانی که رهاشده‌اند، خانواده‌هایی که به تعادل رسیده‌اند و از همسفران کوچکی است، که با لذّت، پدر و مادرشان را به آغوش می‌کشند و هیچ‌چیزی جز این نیست.


چه چیزی باعث شده است، که شما همیشه جزء نفرات اولی که در نمایندگی فردوسی حضور پیدا می‌کنند باشید؟

من یک فرد بازاری و کاسب هستم، ماشین‌حسابم، را با ماشین‌حساب کنگره60  تنظیم کرده‌ام، می‌دانم، اگر 14 ثانیه سکوت اول جلسه حضورداشته باشم و پیام‌هایی، که از تازه واردین، به من می‌رسد را دریافت کنم، در کار، شغل و اموراتم تأثیر به سزایی دارد.

سال 96 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سال 95، سال خیلی خوبی برای نمایندگی‌های مشهد بود، خدا را شاکرم، که توانستم، مسئولیتی در این شعبه داشته باشم. امیدوارم سال 96 سال خوب، پرانرژی و بانشاطی باشد و با توجه به این‌که، مراجعه‌کننده زیاد داریم و فضا کم، انشاالله در این سال شعبه جدیدی به نمایندگی‌های مشهد اضافه شود.

حرف آخر:

با آرزوی سالی خوش، و تبریک به مناسبت سال نو، به تمام اعضای کنگره 60 ؛ علی‌الخصوص آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان. و امیدوارم در این سال پیش رو، سرباز خوبی برای کنگره 60؛ در کنار این عزیزان باشم.

 

تهیه گزارش : مسافر مهدی ابراهیمی
نمایندگی فردوسی مشهد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .