English Version
English

مراسم پیمان ایجنت شعبه شمس با حضور دیده بان محترم جناب مجدیان

مراسم پیمان ایجنت شعبه شمس با حضور دیده بان محترم جناب مجدیان

روز یکشنبه مورخ 95/12/21 در شعبه شمس  ضمن برگزاری جلسه آموزشی خصوصی با حضور دیده بان محترم جناب مجدیان از ایجنت محترم شعبه جناب رضا کاشفی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و در ادامه طی مراسمی جناب آقای وحدت احترامی با ادای سوگند به عنوان ایجنت جدید شعبه شمس معرفی شدند و شال خود را از دست دیده بان محترم جناب مجدیان دریافت نمودند.

آقای رضا کاشفی که از ابتدای تأسیس شعبه شهرک غرب به‌عنوان مسئول در شعبه حضور داشتند و سپس به‌عنوان ای جنت شعبه شمس منصوب شدند در طی دوران خدمت خود زحمات زیادی را در مسیر پیشرفت شعبه شمس (شهرک غرب سابق) متحمل شدند و منشأ خدمات زیادی برای شعبه شمس بودند که اوج آنرا می‌توان در انتقال و جابجایی شعبه از محل سرای محله به مکانی جدید و مستقل عنوان نمود.

آقای وحدت احترامی ای جنت جدید شعبه شمس از کمک راهنمایان محترم و خدمتگزار شعبه شمس هستند که در این دوره به سمت ای جنت منصوب‌شده‌اند که برای ایشان آرزوی موفقیت می‌نماییم

در ادامه خلاصه‌ای از سخنان ایشان را ملاحظه خواهید کرد:

در ابتدا آقای رضا کاشفی:

عزیزانی که در سمت‌های اصلی در کنگره قرار دارند در هنگام انتخاب‌ها بسیار دقت می‌کنند. با توجه به شرایط شعبه ما که تازه انتقال‌یافته بود و حاصل یک تلاش دسته‌جمعی بود به نظر من بهترین انتخاب انجام‌گرفته است. من بسیار خوشحالم و با توجه به اینکه آقای احترامی برادر لژیونی بنده هم هستند در تمام این مراحل در کنار من حضورداشته‌اند. من به ایشان و همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. از همه شما خواهش می‌کنم اگر در این مدت کوتاهی و قصوری از بنده دیده‌اند را حلال نمایند و امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید.

در ادامه جناب آقای احترامی:

سلام دوستان وحدت هستم یک مسافر. من هم به‌نوبه خودم از جناب کاشفی تشکر می‌کنم و امیدوارم در این مسئولیت جدید روسفید و سربلند باشم. امیدوارم بتوانیم یک شعبه پویا داشته باشیم و هرروز بهتر از دیروز باشیم. بیشتر از این وقت عزیزان رو نمی‌گیرم و موفق باشید.

دیده بان محترم جناب مجدیان:

من از طرف سیستم کنگره 60 از جناب کاشفی تشکر می‌کنم و به ایشان خدا قوت میگویم. آقای کاشفی خیلی زحمت کشیدند و از بدو تأسیس شعبه شهرک غرب در جریان کار بودند و بعداً به‌صورت رسمی‌ای جنت شعبه شدند. هر جابجایی سختی‌های خودش را دارد و ایشان در دو جابجایی حضور داشتند و بسیار زحمت کشیدند. به جناب آقای احترامی تبریک میگویم. پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. هر شروع جدید مانند یک‌نفس تازه است و امیدوارم این نفس جدید باعث پویایی در همه قسمت‌ها باشد.

در انتها جناب مجدیان لوحه تقدیری را از سوی جناب مهندس دژاکام به آقای رضا کاشفی به‌پاس زحماتشان تقدیم نمودند و با اجرای مراسم پیمان آقای وحدت احترامی این جابجایی به پایان رسید.

به اطلاع می رساند به زودی مصاحبه ای با این دو عزیز جناب آقای رضا کاشفی و آقای وحدت احترامی انجام خواهد شد و در دسترس عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

تهیه گزارش:مسافر بهمن لاری پور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .