English Version
English

نشانه ی سفر خوب

 نشانه ی سفر خوب
دستور جلسه اهمیت خواب شب برای مسافران یکی از مسائل مهم است که برای درمان لازم و ضروری است.

خواب یکی از نعمات خداوند است که در اختیار ما قرارگرفته و جسم ما با یک خواب راحت به تعادل می‌رسد و برای صبح و زندگی دوباره انرژی دریافت می‌کند. در شب تقریباً از ساعت 11 تا طلوع

آفتاب زمانی است که ما انرژی‌های کیهانی را دریافت می‌کنیم ولی مشروط به اینکه خواب باشیم یعنی اگر در آن ساعات بیدارباشیم این اتفاق نمی‌افتد و درنتیجه صبح خیلی کسل و بی‌حوصله خواهیم بود.

خواب شب باید حتماً در شب باشد و خواب صبح هرگز جایگزین خواب شب نمی‌شود.

مصرف‌کنندگان مواد مخدر در اثر مصرف، سیستم بدنشان از تعادل خارج‌شده و خوابشان به هم می‌ریزد، ولی در طول سفر وقتی جسم شروع به بازسازی می‌کند زمان خوابشان هم تنظیم می‌شود و خواب به‌موقع در شب یکی از مهم‌ترین پارامترهای درمان در کنگره است به‌قدری که آقای مهندس در زمان رهایی اولین چیزی که راجع به آن سؤال می‌کند خواب شخص است. حتی می‌توان گفت خواب منظم نشانه سفر خوب و درمان است.

معمولاً هنگام شب زمان القای افکار منفی است که اگر خواب نباشیم درگیر آن‌ها می‌شویم و همچنین در صبح زمان القای افکار مثبت است اگر خواب باشیم آن را از دست خواهیم داد.

برای تنظیم خواب شب باید از صبح شروع کنیم یعنی اگر صبح زود بیدار شویم شب زودتر به خواب می‌رویم.

خواب به‌موقع در شب در سلامتی ما بسیار تأثیرگذار است، خیلی از فرآیندهای بیوشیمی بدن در زمان خواب اتفاق می‌افتد که اگر در آن تایم بیدارباشیم مختل می‌شود و انجام نمی‌گیرد و باعث بروز بیماری می‌شود. پس سعی کنیم برای داشتن جسمی سالم و روحیه‌ای بانشاط و پرانرژی به‌موقع بخوابیم.

هم‌سفر کبرا (لژیون اول)
نگارنده: هم‌سفر آرزو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .