تاریخ
شنبه 14 اسفند 1395

اطلاعیه نگهبان (پروژه 120 روزه)

موضوع : اطلاعیه‌های نگهبان
نظر به اینکه تعداد کمی از رهجویان سفر اولی، زمانی که به مرحله قطع نزدیک می شوند، اعلام می کنند که روی برنامه نیستند و انتظار دارند که OT آنها به میزان قابل توجهی بالا رود و دوباره سفر کنند؛ تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ گردیده است.
اطلاعیه نگهبان (پروژه 120 روزه)

پروژه 120 روزه

احتراماً، نظر به اینکه تعداد کمی از رهجویان سفر اولی، زمانی که به مرحله قطع نزدیک می شوند، اعلام می کنند که روی برنامه نیستند و انتظار دارند که OT آنها به میزان قابل توجهی بالا رود و دوباره سفر کنند و از آنجایی که این حرکت آنها باعث می گردد خساراتی را به کنگره وارد نمایند و جای یک نفر تازه وارد را که خواستار رهایی است دوباره اشغال نمایند، لذا تصمیمات زیر اتخاذ گردیده است و راهنمایان بایستی طبق موارد زیر عمل نمایند.

 

1- در این قبیل موارد، راهنما بایستی بلافاصله به رهجوی خود سقوط آزاد کامل بدهد و پس از آن، رهجو برای اثبات سقوط آزاد خود، بایستی آزمایش منفی را برای پنج ماده مخدر ارایه نماید.

2- در صورتی که رهجو آزمایش منفی را ارایه کرد، بایستی به مدت 15 روز در سقوط آزاد کامل باقی بماند و دوباره برای اثبات ادعای خود آزمایش مربوط را برای همان پنج ماده مخدر تکرار نماید.

3- در این شرایط رهجو با در دست داشتن دو برگ آزمایش منفی به کمیته انضباطی مراجعه می نماید و مبلغ پانصد هزار تومان به عنوان جبران خسارت پرداخت می نماید (حساب زمین).

4- مرزبانان پس از دریافت فیش واریزی خسارت، رهجو را به راهنما و قسمت OT  معرفی می نمایند و راهنما برنامه OT رهجوی خود را با حداکثر TDS یک سی سی (مصرف روزانه سه سی سی) رو به کاهش آغاز مینماید.

5- در هر حال این پروژه حداکثر در مدت 120 روز بایستی به پایان برسد و رهجو به قطع کامل مصرف و رهایی نائل گردد.

 

با احترام                  
نگهبان کنگره 60            
95/12/14                 

 

Share
تعداد بازدید از این مطلب : 8981
ادامه مطالب در آرشیو اطلاعیه‌های نگهبان
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
25 نظر  
  • سعيد
زمان ارسال
1397/08/29 10:6:22
باسلام بنده نامه اخرم رو دريافت كردم وسپس طي يك حادثه سقوط از كوه به بيمارستان و عمل جراحي و پلاتين و دوهفته دوري از كنگره منجر شد با وجود تزريق بسيار زياد متادون و مورفين در زمان بستري بنده از تعادل و ان ميزان مصرف ٠/٣سي سي خارج شدم راهنماي محترم را در جريان قرار دادم ايشان قرص استامينوفن بنده راقطع كردن حالا با اين شرح حالي كه دادم يك راه حل ميخواهم چون هم درد دارم هم توان سقوط ازاد ندارم هم به ميل خودم نبود بلكه حادثه بود ممنون
  • حمید
زمان ارسال
1397/01/17 19:46:3
با سلام ادب خدمت تمام اعضای کنگره ۶۰ من تقریبا یکسال است که در مورد این پروژه ۱۲۰ روزه فکر کردم . و اتفاقات که در لژیون خودمان اتفاق افتاده را دیدم . به نظرم با احترام به همه اعضا و به خصوص بنیان کنگره این موضوع را باید با دید باز و دور از جانب داری بررسی کرد . قطعا جناب مهندس و دیدهبانان کنگره از تجربه و دور اندیشی لازم برخوردار بوده و هستند و جوانب این امر را بررسی کردند .ولی این را هم باید فبول کرد کههر قانون زوایای پنهان نیز دارد که عده ای قربانی آن میشوند . بنده به وضوح دیدم که مجریان این قوانین بدون در نظر گرفتن عوامل خروج یک مسافر از پروسه درمان ففط به لحاظ اینکه فانون است دستور سقوط آزاد را داده و فرد به هزار و یک دلیل که گوش شنوا برای یکی از آنها نبوده کلا از دور خارج شده . و من دیدم که عده زیادی از کنگره دور شدند چون هیچ کس نخواست به مسائل آنها توجه کند واین در صورتی بودکه تعداد زیادی از رهایی ها در سال ۹۵ و ۹۶ با ۱۵ الی ۲۰ ماه سفر به رهائی رسیدند . پس خواهشا برای اجرای قانون آموزش و تربیت نیروی مجرب فراموش نشود . و فقط به کامنت های تایید کننده بها ندهید . لازم میدونم اینو عرض کنم که دیدم مسافری که برای توضیح شرایط خاص با راهنما خدمت مهندس رفتند و آقای مهندس حتی حاضر نشدند صحبت این شخص را کامل بشنوند . بگزریم از اینکه بعضا معتقدند مهندس باطن اون شخص را دیدند که نگزاشتند حرفش تمام بشه . مخلص کلام متکلم وحده نباشید . باید اجازه به نظرات مخالف نیز داده شود .
  • مسافر نیما از نمایندگی گیلان
زمان ارسال
1396/04/27 10:38:5
به نظر من این تدبیر نیاز بود تا کسی فکر پیچوندن راهنمایش به ذهنش نزنه ، بعضی ها هنوز تکلیفشون با خودشون مشخص نیست این قانون میتونه یه تلنگری بزنه که سفر اولی ها تکلیفشون با خودشون مشخص کنن چون میگه اگه رو برنامه نباشی و به راهنمایت دروغ بگی 500 تومن جریمه و 15 روز خماری نصیبت میشه پس حواستو جمع کن و روی برنامه باش ، این مسئله به نفع سفر اولی هاست و به نحوی داره راه های زیر آبی رفتن برای کسایی که قصددرمان ندارن میبنده ، از طرف دیگه کسایی که این اشتباه میکنن و این جریمه رو متحمل میشن همین مسئله باعث میشه که بعد اون دیگه درست سف ر کنن و به رهایی برسن و این قانون تماماً نشان از تدبیر و تفکر جناب مهندس هست
  • مسافر محمد،بوشهر
زمان ارسال
1395/12/19 13:9:38
مگه میشه تدبیر مهندس بیهوده باشه ، بعضی ها کنگره رو با خونه خاله اشتباه گرفتن، فقط بهونه میارن که نمیشه.سپاس از آینده نگری مهندس
  • مسافرسیدمهدی یزدان الهیه مشهد
زمان ارسال
1395/12/18 12:43:58
سلام و عرض ادب خدمت جناب مهندس و کلیه خدمتگزاران در کنگره مقدس؛ من فکر میکنم این پیام جناب مهندس به کام اون دسته از عزیزانی که کنگره رو حیات خلوت شخصی برای گریز زدن و مصرف مواد و توجیه خانواده و اطرافیان به منظور اینکه من به کنگره میروم و به اصطلاح دارم سفر میکنم خوش نمی آیند...!!! چون قصد رهایی و قطع مصرف و ورود به سفر دوم رو ندارند! و گرنه مسافری که دارد با عشق و ایمان قوی به کنگره دارد به سفر خودش محکم و با اراده و پرقدرت ادامه میدهد نسبت به این گونه فرمان ها هیچ ترس و مشکلی ندارد.
  • حامد
زمان ارسال
1395/12/17 9:32:20
سلام خیلی واضح و روشنه که صدها نفر انسان تحصیل کرده و نیروی کار متخصص در کنگره60 بدون دریافت حقوق مشغول خدمت کردن هستند و اگر قرار بود به این افراد دست مزد میدادند باید از بنده ، در بدو ورود برای مثال 9 میلیون تومان دریافت میشد تا وقتی در اوایل سفر راهنما میگوید ورزش کن ،دارویت را سروقت و به اندازه مصرف کن، سی دی بنویس ، سروقت بخواب ، سر ساعت بیدار شو، بخاطر پولی که پرداخت کردم گوش میکردم و در اخر سفر هم مشکلی نداشتم یا بهانه ایی نداشتم. کاملا مشخصه که درمان برای فرد بیماری که به کنگره60 پناه اورده و از همه جا رانده شده و واقعا قصد رها شدن دارد کاملا رایگان است. یادم نمیرود که من تا وقتی قصد رد شدن از چراغ قرمز را دارم ، از دیدنش ناراحت میشوم.
  • علی رضوانی
زمان ارسال
1395/12/16 20:33:51
سلام مهندس عزیز بسیار عالی بود متشکرم ازشما
  • مسافر حسین
زمان ارسال
1395/12/16 20:2:35
این قانون اصلا عقلانی نیست در تمام موارد رهجو مقصر نیست بلکه راهنما مقصره این مشکل باید از ریشه و با مدیریت و نظارت قوی حل بشه هیچ چیزی به زور قابل حل نیست
  • همسرزندی شعبه شاداباد
زمان ارسال
1395/12/16 19:29:49
سلام خداقوت ازاقای مهندس سپاسگزارم برای این تصمیم خوب ودقیق که ازسواستفاده کزدن مسافران جلوگیری می کند
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1395/12/16 18:42:31
ببخشید چرا کامنتهای منو گاها تائید نمیکنید....من که حرف بدی نمیزنم....این کامنت و نظرها باعث خوندن مطالب و درنتیجه آگاه تر شدن میشه....این اصلا خوب نیس که سلیقه ای تائید میکنید نظرهارو....درکنگره نظر همه قابل احترامه...اینکه هرچی خودتون دوس دارید رو ما کامنتش کنیم با اصل کنگره در تضاده.....البته فحش دادن ، دروغ گفتن و ترور کردن دیگران باید قابل تائید نباشه نه نظر عادی من و دیگران....اینجوری اعتماد به نفس رو از من و دیگران میگیرید....این چندمین باره متاسفانه .....مگه حرف بدی زدم.....خداقوت به دست اندرکاران سابت کنگره ....
  • مهدی پارسا
زمان ارسال
1395/12/16 14:12:4
با سلام و احترام؛ من به شخصه احساس می کنم اشخاصی که خودشان روی برنامه نیستند با این موضوع دچار مشکل شده اند زیرا درمان در کنگره 60 بصورت کاملا رایگان و با حرکت ،دقت و خواست خود شخص اتفاق می افتد و کسی که از فرصت داده شده استفاده نمی کند ناچار به پرداخت بهای آن می شود و در ضمن فراموش نکنیم که خیلی از افراد خواهان رهایی منتظر هستند تا بتوانند در کنگره 60 به درمان برسند که تاخیر ما و یا بهتر بگویم غفلت ما باعث عدم گشایش راه رهایی برای آن عزیزان می باشد.
  • Mosafer Amir_Marvast (Yazd)_LegionMrNaghdi_ Kerman
زمان ارسال
1395/12/16 14:1:50
سلام و خداقوت بسیار هوشمندانه و دلسوزانه و با آینده نگری
  • حمید ،مسافر
علی آقا(fasisinaf@g.... T:11:51:11)نظرتون رو خوندم. آفرین و احسنت که با کارتن خوابی به رهایی رسیدین. .... البته مسافرآن دیمی با سیاه، سفید، قهوهای، صورتی، شیری، احتمالا د، آینده رنگ یاسی مد سال، هفت رنگ، گلبهی مایل به نوکمدادی متالیک و هزاران رنگه دیگه.. علی آقا خوده شما که همه زندگی خودتون رو ازدستدادین گویا(به گفته خودتون)، بلاخره احتمال داره،یکی زندگیش هزار تومن باشه، یکی ماشین، یکی خانواده،یکی طلاق، یکی پا، یکی کلیه،کبد،چشم،گوش جفت پاها از لگن از دست دادن و.... ...( برای بهتر سفر کردن، کارتن خوابی رو پیشنهاد میکنید (که مسافر درسته آب و دون نداره،ولی تماما رویه سفر متمرکزه) ... کارتن خواب بودن رو خودتون انتخاب کردین ؟یا انتخواب کردن براتون، یا تجربه ای(تقدیر و سرنوشت) که در طول سفر زندگی باید انجام میشد.؟ یا بخاطر مصرف فراوان، و بی درمانی و عاجزی انتخاب کردین؟ (اگه این پیام رو دیدین، تو چند خط تجربه کارتن خواب بودن و سفر کردن رو بگین؟ مشکلات، ویا آسانیها که نبوده بگین)... .... دمتگرم، بنده در اثر مصرف مواد، کارتن خوابی رو با آغوش باز انتخاب کردم، و بعد از فصول، حتی با گذاشتن جانور تخریب جسم، باد کردن بدن نتونستم ترک کنم، و از ترس مرگ به خانه نابودی پناه بردم... *)پس چه حسی، تفکری، اراده ای، خواسته ای، پشته این قضیه شما بوده که سفر کردین؟حتما تجربه ها شاید حسی رو بوجود بیاره(باعث ایجاد تفکر سازنده بشه تجربه ها))( که منه مسافر، که در آسایش کامل بسر میبرم ،چرا یابو ورم میداره،؛ و اکثرا انسانهایی که در سختی هستن موفق تر... ... تشکر،سپاس. ولی برادر علی، الماس در زیره تن ها فشاره که درست میشه، ذغال سنگ(سیاهی و سیاه) توسط فشار بسیار الماس(درخشنده و شفاف و زیبا) میشه، و هرچی فشار بیشتر الماس مرغوبتر..
  • علی مسافر
زمان ارسال
1395/12/15 11:52:11
بنظر من دسته کنگره جای عالی هستش و من یکی از معدود کسایی هستم که از کارتون خوابی با کنگره به رهایی رسیدم کنگره ایها معمولا با مواد سیاه وارد میشن یا هنوز همه زندگی خودشون از دست ندادن.لطفا کاری نکنید منبع درامد فرضش کنن ۰اخه مگه یه معتاد بدبخت سر گنج نشسته که ایقد پول ازش میکشید.درست هر اشتبا تاوان داره ولی یه بدبخت شاید اتفاق پیش اومد واسش و نشد بیاد.وجدان خوب چیزیه.اخه اینقد چاپیدن معتاد بخاطر خیرخواهی و اشتباه بنظرم فقط دارید کنگره رو شخصیتی مکنید
  • سعيد خسرو مسافر
زمان ارسال
1395/12/15 9:55:35
به نام خدا اگه قرار باشه هركي دلش خواست دوباره برگرده سفر اول بايد فاتحه كنگره رو خوند بي ادبي نشه چون ميشه مكاني برا مصرف با خيال راحت تمام كساني كه مثله من انجيو هاي ديگرو تجربه كردن قدر كنگره رو ميدونن
  • حمید ،مسافر
زمان ارسال
1395/12/15 8:10:25
تصمیم نگهبان ، به نوعی سعود هستش(شایدم برای افرادی سقوط). ... و در تصمیمات نگهبان سیستم، هیچ خدشه ای نیست. ... الان هم،اون بنده خدایی که(مسافر که کلا ده.ماه سفر. کرده)واقعا بخاطر، یکسری مسائل، و مشکلات، نتونسته با یک گرم سی روز خودش رو وفق بده(فکر نمیکنم برای اون باشه)،(منظور دوسال یا سه سال در سفر اول بودن نیست به طور مستمر)،و از برنامه خارج شده بخاطر هرچیزی(عوامل نابسامان،مرگ آفرین محیطی شدید در خارج از کنگره)،مشکلات،خبر نمیکنه. به گفته:سره هر تقاطع، مشکل، اهریمن، مسائل زندگی...هست. ... معلوم نیست،چقدر سوءاستفاده شده که، نگهبان دلسوز(انسان دلسوز دوست داره همه رها شن از مصرف مواد وگرنه مهم نبود) همچین تصمیمی برای اجرایی شدن گرفتن. :_البته هیچ شخص،نفر،افرادی به هیچ عنوان نمیتونه، یعنی در توان نداره بخواد برای کنکره شصت سوءاستفاده کنه، یا دور بزنه، چه برسه رها نیافتگان. و به گفته: بعضی از افراد غرق آبی هستند، و توانه قطره ای کردن رو نداشتن. ... البته نگهبان کنگره شصت، & جناب مهندس، همه چیز رو لحاظ کردن، و مطلب ایشان(امر، تصمیم، قانون، تلنگر...) فکر میکنم برای افرادی که در معرکه گیری سلطان بلامنازعه هستن(در طول سالیان در جا زدن) همراه با حق بجانبی که خوده شخص هم باورش میشه.(البته خوده بنده هم سفر مجدد هستم،(و اشکم رو دراوردن برای پذیرش مجدد با کلام و ،بالاترین جبران خسارت،خدا خیرشون بده[[نگهبان کنگره خیلی حال داده، بنظرم اصلا سخت نگرفته،اینم بخاطره همون چیزی که خودشون میدونند ]]دومین بار در سفر اول، ولی دیگه غیر قابل تکرار و غیر قابل توجیه و غیر قابل قبول برای رها نشدن در این سفر، چون : باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن، خویش فکر نمیکند. و همه تصمیمات نگهبان کنگره شصت & جناب مهندس، فقط بخاطره تجربه کردن حال خوش، موفقیت بیشتر، دوری از ضدارزشها، در سراط مستقیم قرار گرفتن، و روز به روز بالارفتن در این دنیا و دست نیروهای منفی رو کوتاه کردن(در کل برای مسافران،همسفران، برای بهتر زندگی کردن، توام در سراط مستقیم سخت بودن همراه با آسانی). . ایشالا که قدر کنگره بدونیم، که یه نیمچه فیلسوف تحویل میده،و دکترا و فوق تخصص ها در حوضه انسان شناسی کم میارن با پنج دقیقه صحبت. .... با توکل و امید به قدرت مطلق خداوند حی و غایب، همه انسانها به وادی چهاردم نزدیک و نزذیکتر شوند که با نزدیکتر شدن، تسلیم قدرت مطلق که لطف و عنایت خدمت کردن نصیب کند، تا خدمتگذار خداوند همه ،هیچ بتوانیم بشیم، و به فرمان عقل نزدیک و نزدیکتر شویم...
  • همسفر
زمان ارسال
1395/12/14 23:50:51
درودبرشما جناب مهندس عزیز؛ شماهم دوراندیش هستید هم آزاداندیش، هم قاطع هم مهربان... خیلی دوستتون دارم زنده باشیدوجاودان
  • بيژن از شيراز
زمان ارسال
1395/12/14 21:52:15
خدا قوت استاد ؛ تصميمات عادلانه و دلسوزانه؛ بسيار بسيار متفكرانه؛
  • Rshahmirzad@yahoo.com38
زمان ارسال
1395/12/14 20:41:0
سلام خدا قوت ، در مواردي من مشاهده كردم ، رهجو در هفته ٤٢ روزانه ١/٥ سي سي شربت ميخورد ، وراهنما نامه اخر را به رهجو داده . اينجا تكليف چي هست ؟ در تمام موارد ، مقصر مسافر نيست .
  • مسافر هادی
زمان ارسال
1395/12/14 20:40:21
واقعا متاسفم که پول جای انسانیت و معرفتو گرفته
  • همسفر یاسمن شعبه حکیم هیدجی
زمان ارسال
1395/12/14 20:9:39
خدای را شاکرم که با دوراندیشی و تفکرات شایسته ی جناب مهندس، ناامنی و نادرستی در کنگره راه نخواهد یافت. سپاسگزارم از راهکار ها و پیشگیری های سازنده.
  • امید موسیوند.نمایندگی پرستار
زمان ارسال
1395/12/14 16:53:16
سلام ..آقای مهندس خداقوت مثل همیشه دوراندیشی شما چراغ راه کنگره 60 خواهد بود... درواقع میشه گفت تا جناب مهندس هست راه گریزی نیست.....فکر پیچیدن رو باید کنار گذاشت
  • مسافر هادی
زمان ارسال
1395/12/14 14:10:59
سلام وخسته نباشید خدمت آقای مهندس ..با اینکه با خوندن متن پیام اولش یخورده ترسیدم ولی قلبا به دور اندیشی شما ایمان دارم برای جنابعالی وهمچنین خانواده محترمتون خواستار سلامتی از الله هستم
  • حمید ،مسافر
زمان ارسال
1395/12/14 13:54:48
یا حسین... پس راه گریزی نیست... ... دیگه لنگرو باید کشید... مهندس همه سوراخها به‌نحو زیبا و میلیحی مسدود فرمودند... ... ایشاالله که خیره.
  • محمدجواد
زمان ارسال
1395/12/14 12:34:54
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس. بسیارفکرخوب و به جایی می باشدو دیگر کسی نمی تواند سوء استفاده کند
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب