English Version
English

اعلام زمان و شرایط ثبت نام در اردوی درختکاری کنگره 60 [مختص آقایان مسافر] - سال 95 (تمدید شد)

اعلام زمان و شرایط ثبت نام در اردوی درختکاری کنگره 60 [مختص آقایان مسافر] - سال 95 (تمدید شد)

با سلام و احترام
 
شرایط شرکت در اردوی درختکاری کنگره 60 مختص آقایان مسافر - سال 1395
1- افرادی میتوانند در اردوی درختکاری شرکت نمایند که میزان داروی مصرفی آنان TDS : 0/3cc معادل 1 گرم 10 روز رو به کاهش باشند
2- عضویت در لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به سیگار) و یا دارای نشان ویلیام وایت (رهایی از سیگار) برای شرکت در اردو الزامی می باشد
3- زمان برگزاری اردو روز جمعه مورخ 20 اسفند می باشد
4- ساعت برگزاری اردو از ساعت 7:30 الی 13 به صرف صبحانه، میان وعده و ناهار می باشد
5- هزینه اردو مبلغ 20,000 تومان بوده و صرفاً از طریق دستگاه پوز (کارتخوان حساب زمین کنگره 60) واقع در نمانیدگی‌ها قابل پرداخت بوده و ثبت‌نام فقط از طریق سایت انجام میگردد. زمان ثبت نام 9 اسفند ماه الی 16 اسفند ماه. تا پایان روز سه شنبه 17 اسفند، تمدید شد.
6- افراد می بایست پوشش مناسب برای شرکت در اردوی درختکاری و کاشتن درخت را داشته باشند
7- همراه داشتن لیوان و قاشق الزامی است، به هیچ عنوان لیوان یکبار مصرف ارائه نشده و امکان استفاده از آن میسر نمی‌باشد
8- قبل از برگزاری اردو، لژیون افراد ثبت نام کننده و سرپرست لژیونها از همین طریق اعلام میگردد. ارائه نهال، کاشت نهال، دریافت بن‌صبحانه، ناهار و... فقط از طریق لژیون و سرپرست لژیونها قابل دسترسی می‌باشد
9- از حضور و پذیرفتن افرادی که اقدام به ثبت نام نکرده باشند جلوگیری به عمل می آید
10- به جهت کاهش تعداد وسایل نقلیه، لطفاَ همانند حضور در پارک طالقانی به صورت گروهی به مکان اردو مراجعه فرمایید.
 
 
شرایط ثبت نام:
1- فرد متقاضی شرکت در اردوی درختکاری می بایست ابتدا مبلغ 20,000 تومان از طریق دستگاه پوز، واقع در نمایندگی های کنگره 60 به حساب زمین کنگره 60 بانک پاسارگاد واریز نماید. (صرفا از همین طریق)
2- پس از واریز مبلغ از طریق دستگاه پوز، فیش واریزی خود را به مسئول ثبت نام اردو در نمایندگی تحویل داده و مشخصات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، نام راهنما، شماره کارت عضویت، شماره پیگیری، چهار رقم آخر کارت، تاریخ فیش و زمان واریز به مسئول ثبت نام اردو اعلام گردد.
3- مسئول ثبت نام می بایست اطلاعات فوق را در فرم ذیل وارد نموده و اصل و یا کپی فیش واریزی را که از طریق دستگاه پوز واقع در نمایندگی پرداخت شده است را به آن ضمیمه نماید.
4- در آخر و پس از گرفتن تایید از مسئول ثبت نام، شخص می‌بایست به پورتال ثبت نام اردو به آدرس ذیل مراجعه نموده و مشخصات خود را در آن وارد نموده و پس از آن کد رهگیری را دریافت نماید.
 
 
 
با احترام
مجتبی دهقانی
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .