English Version
English

نگاهی تیزبین

نگاهی تیزبین

بوجود آمدن هر ساختاری نیازمند یک فکر و یا یک اندیشه است. کنگره 60 بی شک یک ساختار منسجم و قوی و محکم و رو به رشد است که در پس آن یک تفکر والا و مثبت نهفته است.

تفکری که مهندس دژاکام آن را از قوه به فعل درآورد؛ و به مرحله ی ظهور رساند. و چه زیبا این عمل بزرگ تحقق یافت. همه ی ما می دانیم که سالهاست برای ترک اعتیاد راههای بسیار زیادی توسط اقشار مختلف جامعه ارائه می شود. در سیل عظیم این هیاهو که جز درجازدن و و حیرانی و بعضا" تخریب بیشتر هیچ نبوده، روش DST با داروی OT هدف را به خوبی نشانه گرفت و پیروز میدان شد. و روز به روز به اذن قدرت مطلق و و کوشش همه جانبه اعضا این سیستم کامل تر می شود. خیل عظیم رهاشدگان هر هفته نشان از همان تفکر سالم اولیه دارد. که هر سال رنگی زیباتر به خود می گیرد.

این حرکت رو به جلو و فزاینده از عقلی سرچشمه می گیرد که سالهای سال عمر خویش را با صبوری و ایثار صرف علم اعتیاد نموده . خانواده 20 هزار نفری  کنگره 60 به برکت وجود بزرگ مردی همچون جناب مهندس دژاکام و البته شیرمرد و زنانی محترم بنام دیدبانان کنگره 60 بزرگ و بزرگ تر می شود. در این مسیر پر فرازو نشیب همانطور که همه ی ما واقف هستیم و ایشان هم به کرات فرموده اند. موفقیت در این راه به تنهایی امکان پذیر نبوده و نیاز به بازوان نیرومند، قلبی مهربان، نگاهی تیزبین و دقیق، محبتی بلاعوض، زاویه ی دیدی عمیق داشته.

اینها اندکی از خصوصیات دیده بانان جمعیت احیای انسانی کنگره 60 می باشد. که بنده نیز هنوز به اصل جایگاه اینان به معنای واقعی پی نبرده ام. اما وجوشان را ارج می نهم و برای برکت حضورشان خداوند را هزاران بار شکر می گویم و برای جایگاه شان احترام بسیاری قائل هستم.

این چنین است که از تعداد نیروهای منفی کاسته می شود و خوبی و محبت و سلامتی باز می آید.

بنده از طرف گروه خانمهای مسافر در این هفته باشکوه خرسند هستیم که فرصتی شده بیشتر در مورد این عزیزان بدانیم و بتوانیم سپاسگزار و قدردان ایشان باشیم.

در پایان تبریک و شادباش و آرزوی سلامتی گروه خانمهای مسافر به تک تک شما دیده بانان محترم .

 

نویسنده: مسافر مونا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .